2023 Dacia Duster III
Re: 2023 Dacia Duster III
Alvirko na aparaty.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Šoferka je baš minijaturna, treba spustiti sedište da bi bila upotrebljiva + vidno polje dodatno zaklanjaju velike grbe na haubi i sistem kamera/radara oko retrovizora.
Trojke pa nisu mi baš uporedivi stari i novi duster. Stari je klot dizel a novi benzinac u extreme paketu.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Trojke pa nisu mi baš uporedivi stari i novi duster. Stari je klot dizel a novi benzinac u extreme paketu.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Ne razumem zašto ovako kolju kupce Dačije u Srbiji.
Kod Dustera, oprema Extreme, razlike cene izmedju TCE 130 4X4 i HEV 140 2WD je 4.500 evra ( 25.490 i 29.990 ).
U Nemačkoj u Extreme opremi je razlika 200 evra ( 27.190 i 27.390 ).
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro ... xGA%23this
Kod Dustera, oprema Extreme, razlike cene izmedju TCE 130 4X4 i HEV 140 2WD je 4.500 evra ( 25.490 i 29.990 ).
U Nemačkoj u Extreme opremi je razlika 200 evra ( 27.190 i 27.390 ).
https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro ... xGA%23this
- Saša
- Postovi: 13887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
2023 Dacia Duster III
Zašto nas ovoliko kolju i za hranu i sve ostalo? Skuplji smo od i Londona. Zato što im se može.
Inače, mnogo ste mi prohtevni i gizdavi. Vozio bi ja taj autić sa zadovoljstvom (umalo i da ga kupim - doduše onaj prethodni - ali isprečio se slučajno Kadjar).
Inače, mnogo ste mi prohtevni i gizdavi. Vozio bi ja taj autić sa zadovoljstvom (umalo i da ga kupim - doduše onaj prethodni - ali isprečio se slučajno Kadjar).
Re: 2023 Dacia Duster III
Taj prethodni i Kadjar ne mogu u istu recenicu, neuporedivi su u korist tvog izbora
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Možeš li malo da pojasniš sve te pojedinačne utiske ( "Jako kilav, bučan, menjač i dalje kao da zapinje, puno troši." )?Skipper je napisao: ↑10 Jan 2025, 22:51Na utiske iz mog prethodnog postaKabal je napisao:Malo detaljnije?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Jako kilav, bučan, menjač i dalje kao da zapinje, puno troši.
...
Plastikaner žešći koji košta više od 25k evra. Terenske sposobnosti nisam bio u prilici da testiram ali doćiće i to na red.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Koliko je to vozilo do danas prešlo ?
Re: 2023 Dacia Duster III
Jako kilav = motor uštrojen za 1 cilindar, sporo reaguje na gas, jednostavno nije mi za ovu karoseriju
Bučan = karakterističan zvuk trocilindraša + slabija zvučna izolacija, jednostavno čuje se uvek motor u kabini. Na ap u 6. brzini je skoro na 3k rpm.
Puno troši = očekivao sam manju potrošnju za moderan turbo benzinski motor ali očigledno aerodinamika i težina čine svoje. Na ap pri 130 kmh je potrošnja preko 8 litara, možda i 8.5. Grad ispod 11 nema šanse.
Menjač zapinje = postoji neki otpor koji se javlja 1-2 i 2-3 brzinu, osećaj kao da menjač nema dovoljno ulja ali tako je na sva 3 što smo uzeli.
Ovaj što ja vozim ima manje od 4k km pređenih.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Bučan = karakterističan zvuk trocilindraša + slabija zvučna izolacija, jednostavno čuje se uvek motor u kabini. Na ap u 6. brzini je skoro na 3k rpm.
Puno troši = očekivao sam manju potrošnju za moderan turbo benzinski motor ali očigledno aerodinamika i težina čine svoje. Na ap pri 130 kmh je potrošnja preko 8 litara, možda i 8.5. Grad ispod 11 nema šanse.
Menjač zapinje = postoji neki otpor koji se javlja 1-2 i 2-3 brzinu, osećaj kao da menjač nema dovoljno ulja ali tako je na sva 3 što smo uzeli.
Ovaj što ja vozim ima manje od 4k km pređenih.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
To što je sa 3 cilindra, nije samo posebnost Dustera, niti je to samo po sebi loše. Imaš 3 cilindra u duplo skupljem Reno Rafale-u, Nissan X-Trail-u, pa i u premijumima, da sada ne nabrajam.
Svaki motor sa 3 cilindra ima karakterističan zvuk 3-cilindraša, posebno kada se "potopi gas".
Zvučna izolacija zna biti lošija i na nekim skupljim (nepremijum) vozilima.
Pri 130 km/h oko 3.000 rpm u 6. stepenu prenosa za benzinca je ništa neobično.
Potrošnja od 8-8,5 pri 130 km/h za AWD turbo benzinca te klase i veličine/čeone površine i Cw-a je takodje ništa neobično (toliko troši i moj CRV pri toj brzini). Da je 2WD, bilo bi pola litra manje kod tog Dustera.
Potrošnja u gradu od 11 može da bude i puno i malo, zavisi od uslova.
Ali, ne dopada mi se to što kažeš da je "kilav", plus, da sporo prima gas. I da zapinje menjač. To jeste potencijalno veoma loše za prijatan vozački ugodjaj.
Svaki motor sa 3 cilindra ima karakterističan zvuk 3-cilindraša, posebno kada se "potopi gas".
Zvučna izolacija zna biti lošija i na nekim skupljim (nepremijum) vozilima.
Pri 130 km/h oko 3.000 rpm u 6. stepenu prenosa za benzinca je ništa neobično.
Potrošnja od 8-8,5 pri 130 km/h za AWD turbo benzinca te klase i veličine/čeone površine i Cw-a je takodje ništa neobično (toliko troši i moj CRV pri toj brzini). Da je 2WD, bilo bi pola litra manje kod tog Dustera.
Potrošnja u gradu od 11 može da bude i puno i malo, zavisi od uslova.
Ali, ne dopada mi se to što kažeš da je "kilav", plus, da sporo prima gas. I da zapinje menjač. To jeste potencijalno veoma loše za prijatan vozački ugodjaj.
- Saša
- Postovi: 13887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2023 Dacia Duster III
Ne bi smeo da bude kilav, to nema veze sa 3 clindra. Štaviše, svi trocilindraši koje sam do sada vozio (i atmosferski i turbo, a vozio sam ih baš puno) su bili jako živahni i rado su se vrteli (čak mnogo radije nego većina četverocilindraša - što je i mene uvek iznenađivalo). Reklamirajte to kod ovlašćenih, možda treba nešto da se podesi ili neki update mapa u motoru.
- dag81
- Postovi: 7447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2023 Dacia Duster III
Dosli smo do toga da branimo Daciu za 25.000€.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Moramo, zbog Dačija od debelo preko 30 hiljada
- Saša
- Postovi: 13887
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2023 Dacia Duster III
Cena je već neka druga priča, ali valjda će tržište sve to samo poravnati odnosno namestiti cene gde treba.
- dag81
- Postovi: 7447
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2023 Dacia Duster III
Po meni bas u prvi plan ide cena pa kritika.
Kad nesto platim dosta, iznad proseka, ocekujem.vise od tog predmeta.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Kad nesto platim dosta, iznad proseka, ocekujem.vise od tog predmeta.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Što je najgore za ovo što nama treba za posao nemaš neku alternativu. Stara dačija je plaćena 2016. ispod 15k i to je bilo ok, uzet radni auto. Ova sad košta više od 25k a ne verujem da je sposobnija od stare.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: 2023 Dacia Duster III
Nisam za to da se tom Dusteru (ili bilo kom drugom vozilu drugog brenda) progleda kroz prste prećutkivanjem bio kakvih mana, ali, kada se porede cene nekih starih modela od pre 5 ili 10 godina, treba imati u vidu i uticaj inflacije u tom istom periodu.
Nije samo inflacija dovela do rasta cena vozila (pri čemu i rast cena vozila ima svoj uticaj na infaciju), ali, opšti rast cena u Evro zoni u poslednjih 5 ili 10 godina uopšte nije zanemariv. Naprotiv.
https://ec.europa.eu/eurostat/cache/dashboard/prices/
Nije samo inflacija dovela do rasta cena vozila (pri čemu i rast cena vozila ima svoj uticaj na infaciju), ali, opšti rast cena u Evro zoni u poslednjih 5 ili 10 godina uopšte nije zanemariv. Naprotiv.
https://ec.europa.eu/eurostat/cache/dashboard/prices/