Opel Astra OPC

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Opel Astra OPC

Post od kvcali » 26 Jan 2012, 20:00

Da pocnemo od neceg sto je upravo promovisano pa nadalje :mrgreen:

Slika Slika

Nova Astra OPC, najmoćnija Astra u istoriji, imaće nova udobna sedišta sa najmodernijom tehnologijom, spremna za svetsku premijeru kompaktnog sportskog kupea na Salonu automobila u Ženevi.

Oba prednja sedišta povećavaju sportski i dinamički doživljaj vožnje zahvaljujući najnovijim materijalima koji smanjuju težinu, nižem položaju sedenja i pojačanoj bočnoj potpori.

Inženjeri OPC-a (Opel performans centra) su koristili organsku injekciono livenu ploču za izradu konstrukcije sedišta visokih performansi, što je dovelo do smanjenja težine za 45% u poređenju sa konvencionalnim okvirima. Ploča je napunjena smesom od poliamida i staklene vune. Novi materijal je i okretan i jak i zahvaljujući toj jačini ne treba da bude deblji od dva ili tri milimetra.

“Opel je prvi proizvođač automobila na svetu koji je upotrebio ovaj materijal za izradu konstrukcije automobilskih sedišta”, kaže Armin Rosman, vođa tima za razvoj sedišta u OPC-u. “Najmoćnija Astra u istoriji zaslužuje najbolju tehnologiju na svakom polju, uključujući i sedišta”.

Vozač i suvozač sada mogu da uživaju u još dinamičnijom vožnji, s obzirom da su sedišta postavljena 17 mm niže u odnosu na kupe Astra GTC, a čak 40 mm niže u odnosu na konvencionalnu Astru.

Niži položaj sedišta dodatno pojačava osećaj za auto i kontakt između vozača i puta.

Nova sedišta mogu da se podese na 18 različitih načina:

• Celo sedište napred nazad (2)

• Celo sedište gore dole (2)

• Naslon sedišta napred nazad (2)

• Podešavanje ugla dela za sedenje (2)

• Produžavanje dela za sedenje (2)

• Podešavanje lumbalne potpore u četiri smera (4)

• Podešavanje bočne potpore na naslonu (2)

• Podešavanje bočne potpore na delu za sedenje (2)

Sedišta visokih performansi imaju najviše mogućnosti podešavanja u segmentu kompaktnih sportskih kupea, obezbeđujući tako vozaču i suvozaču visoki stepen fleksibilnosti. Štaviše, jastuci sa pneumatskim podešavanjem su dostupni za donji deo naslona sedišta visokih performansi. Oni odgovaraju svim oblicima tela i obezbeđuju bočnu potporu pritiskom na dugme. Mogu da se naruče u tri različite kombinacije kože, tkanine i boja, a svoju premijeru će imati u sledećoj generaciji Astre OPC.

Opel je prvi proizvođač automobila koji nudi sedišta sa sertifikatom organizacije nezavisnih stručnjaka za zdrava leđa AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”), još od Signuma iz 2003. godine. AGR izdaje sertifikat o kvalitetu samo za sedišta koja zadovoljavaju visoke ergonomske standarde ove organizacije. Kako bi dobio AGR-ov sertifikat o kvalitetu, sedište mora da zadovolji deset kriterijuma, među kojima su četvorosmerna potpora za lordozu i precizno prilagođavanje kontura naslona sedišta prirodnoj krivini kičme. Nova Astra OPC nastavlja ovu tradiciju i uvodi jedino sedište sa AGR sertifikatom u segment kompaktnih kupea.

Najsnažnija Astra u istoriji

Kao najsnažnija Astra u istoriji, OPC-ov dvolitarski motor sa direktnim ubrizgavanjem ima 206 kW/280 KS, a maksimalni obrtni moment mu je 400 Nm. Može da postigne brzinu od 250 km/h, što ga čini najbržom Astrom do sada. Automobil je opremljen eksluzivnom šasijom visokih performansi sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i Brembo kočnicama.

Slika

Slika

Sva tehnologija OPC-a (Opel Performans Centra) podleže programu testiranja na 10.000 km, koji se izvodi pri velikim brzinama na severnom krugu Nirburgringa, takozvanoj Nordšlajfe stazi, kako bi se zadovoljili Opelovi visoki standardi performansi i bezbednosti. 10.000 kilometara pri velikim brzinama na stazi Nordšlajfe znači stres faktor puta 18 za automobil: to odgovara vožnji od 180.000 km na redovnim putevima.

Slika


Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Malo detalja na engleskom

The new OPC – the most powerful Astra ever

- High performance version of Astra GTC: 2.0 liter direct injection turbo gasoline engine
- 206 kW/280 hp, 400 Nm, top speed of 250 km/h
- Exclusive high performance chassis with limited slip differential and Brembo-brakes
- Powerful OPC design emphasizes pure passion and sporty interior


Rüsselsheim. The new Opel Astra GTC is being given a sharper edge: the crowning glory of the new sporty compact coupé will come in summer 2012 in the shape of the high performance OPC (Opel Performance Center) variant. The Astra OPC is powered by a 2.0 liter direct injection turbo gasoline engine. The performance figures: 206 kW/280 hp of power and maximum torque of 400 Nm. This power house ensures that the Astra OPC can reach a top speed of 250 km/h. Never before has an Astra been so fast.

The whole chassis of the sports car is designed to deliver power, without comprise. In line with the finest OPC traditions, the car was put through its paces and polished on the Northern Loop (“Nordschleife”) of the Nürburgring race track in Germany under the supervision of the Opel brand ambassador Joachim (“Jockel”) Winkelhock. It is geared especially towards lateral dynamics and superb handling qualities. The high tech front-wheel suspension, HiPerStrut (High Performance Strut) of the Astra GTC helps to achieve this. . In addition to the HiPerStrut feature, the OPC also enjoys all the benefits of the fully-adaptive FlexRide chassis control system. The FlexRide chassis lets the driver sharpen the characteristic shock absorber line, the steering and the gas pedal responsiveness. He can do that at the touch of a “Sport” and “OPC” button. However, the OPC model goes one major step further: it has been fitted with a limited slip differential on the front axle. This gives the OPC even more stability and better handling, in other words the car has more grip when exiting bends at high speeds – even in wet conditions. “We have devised a great package that will convince even the most experienced sports drivers – not just on the Nürburgring,” the motorsport legend, Winkelhock , explains. The high performance brake system made by the prestigious manufacturer, Brembo, ensures good deceleration stats and maximum stability, even in moments of intense pressure.

The exclusive body work of the Astra OPC is an expression of pure passion for power and speed. The Astra GTC with its racy edge has so far been the most emotional expression of Opel’s design language but the OPC version flexes its muscles. The OPC is given extra sportiness with a set of specially sculpted front and rear bumpers, side skirts, an aerodynamic roof spoiler and two exhaust tail pipes in a trapeze shape. In the inside, the compact sports car has performance seats, a flat OPC sports leather steering wheel and special instruments.

OPC: Performance and pure passion

The Opel Performance Center (OPC), responsible for the sporty accents in the Opel model line-up since 1999, is a decisive element in the brand’s profile. It embodies a high level of emotionality and passion for striking design, top-class technology and extraordinary driving dynamics. The vehicles with “OPC” in the model name are positioned as the emotional spearheads of the respective model lines. Current OPC models include the Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp as Nürburgring-Edition) as well as the Insignia OPC, which is available as a 4 or 5-door sedan and Sports Tourer. The 2.8 liter V6 turbo gasoline engine (239 kW/325 hp) is the most powerful Opel production engine in history. For the “Unlimited” version of the Insignia OPC maximum speed goes up to 270 km/h (depending on trim and transmission variant).

Izvor: Opel Media Europe
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Opel Astra OPC

Post od Scuderia » 26 Jan 2012, 20:05

Iako nisam ljubitelj opela ovo perfektno izgleda! Svaka im cast! :nesvest:

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10897
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Opel Astra OPC

Post od Uroš S. » 26 Jan 2012, 20:56

Ovi trenutni 1.6 i 1.4 turbo benzinci nisu sa direktnim ubrizgavanjem goriva ili jesu?

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6254
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Opel Astra OPC

Post od Heineken » 26 Jan 2012, 21:04

^
Nemaju direktno ubrizgavanje...

Crvena boja joj prelepo stoji.. :djavo:

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali » 26 Jan 2012, 22:59

Malo veca rezolucija

Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Opel Astra OPC

Post od kvcali » 07 Feb 2012, 16:39

Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9751
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Opel Astra OPC

Post od Markoni » 07 Feb 2012, 20:34

Predobra je... :doubleup:
Ne svidja mi se ovaj opcioni spojler na konkretnom primerku, kao i crni parking senzori pozadi...
Takodje malo mi je volan bezveze, nekako je prevelik (to mi smeta i na Corsi OPC).
Ostalo cista 10ka...

Korisnikov avatar
HellBoy
Postovi: 189
Pridružio se: 26 Jan 2012, 23:54
Garaža: Megane 3 GrandTour GTLine 1,9Dci/130ks+ & Ducati S2R 803cc & Hyundai i30 1,6/130ks GLS
Lokacija: Neusatz

Re: Opel Astra OPC

Post od HellBoy » 07 Feb 2012, 22:07

Izgleda vrhunski :doubleup: što bi se reklo Jebozovno 100%, a ova bordo metalic boja je :djavo: dobra. Mnogo lepa Astra u svakom pogledu.
Vrlo mi je drago da je Opel promenio dizajn, jer su mi predhodni modeli bili veoma sterilni, suviše GM ili ti USA.
Samo da ga neko od članova kupi, pa da imamo o čemu da pišemo :sreckovic:
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija" onclick="window.open(this.href);return false;

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali » 11 Feb 2012, 22:01

To je ta zver od 400 Nm :mrgreen:

Slika

I tradicionalna Arden blue :djavo:

Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9223
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Opel Astra OPC

Post od dragan » 11 Feb 2012, 22:34

auf, boja i slika - fenomenalno!!!

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra OPC

Post od nikaragva » 12 Feb 2012, 08:49

Nasi auti se nikad nece tako sijati, samo nam nabijaju zazubice :D

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Opel Astra OPC

Post od kvcali » 12 Feb 2012, 12:31

Pa nece jer kad ti slikas, nemas reflektore od 1MW :mrgreen:
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Opel Astra OPC

Post od Scuderia » 12 Feb 2012, 12:35

Kakva zver! Brutalan je u svakom smislu :ovacije: :ovacije:

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8102
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Opel Astra OPC

Post od Ji 4Tze » 12 Feb 2012, 12:38

Je l ima neka vožnja ili samo lepe slike (to beše samo ženama bitno da bude lep?)
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Opel Astra OPC

Post od nikaragva » 12 Feb 2012, 13:15

Pa to ti je najvaznija karakteristika na autu :D
Nikad ne bih kupio auto koji je ruzan, pa makar trosio 1l goriva, i nikad se ne kvario :D
Isto kao i sto ne bi ozenio ruznu zenu ma koliko dobro kuvala i nosila jedne cizme 5 godina :D

Odgovori