2018 BMW Serija 3 (G20)
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
330e 2.0 turbo plug-in hybrid 252 KS & 420 Nm
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7068
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Meni se ovi farovi sve manje i manje svidjaju. Ili su na slikama nesto cudni...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Beli
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG_20181121_002831.jpg (86.18 KiB) Pogledano 2517 puta
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Koliko su ciganski ti m performance dodaci...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ćuning jbg. Mene smara sto svude pise M-Performace
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Lepsi mi od 5-ce definitivno ovako "uzivo" na slikama
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ovaj crni bas izuva kako izgleda. Slazem se da bolje izgleda od G30 i napred i pozadi. Svetlosna grupa pozadi izgleda modernije a farovi sa ovim zubom bas imaju nesto svoje da se na ulici ne mesa odnapred sa G30
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Merino Individual
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Al su dobri.... Odlicne boje.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Ova crna i crno-crvena sedista su do jaja ))
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Nekako mi je previse NFS, pogotovo za 2.0 dizlo. Da je m340i pa ok ovako previse za 320d
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)
Novi BMW M3 s pogonom na zadnje i na sva četiri točka
Ljubitelji tradicije mogu da se raduju jer BMW navodno namerava da ponudi novi M3 u verziji s pogonom samo na zadnje i u verziji s pogonom na sva četiri točka. Isti izvor, čije informacije prenosi BMW Blog, kaže da će prva verzija biti dostupna s ručnim i automatskim menjačem, dok će model s pogonom na sva četiri točka biti isključivo dostupan s automatskim prenosom.
Pomenutim ljubiteljima tradicije bi mogla da zasmeta tek jedna stvar. Naime, verzija s pogonom na zadnje točkove bi navodno trebalo da bude nešto slabija, odnosno njen motor će razvijati nešto manju snagu, a za koliko manju trenutno nije poznato.
Sledeću generaciju modela M3, i M4, će pokretati novi bi-turbo 3.0 redni 6-cilindrični motor snage oko 450 do 460KS. U ponudi bi trebalo da se nađe i varijanta Competition čija snaga će se kretati oko 500KS, a od ostatka ponude će se razlikovati i drugačije podešenim oslanjanjem, snažnijim kočnicama i sl. M3 Competition će biti dostupan samo s pogonom na sva četiri točka i automatskim menjačem.
Dolazak novog M3 se na tržište očekuje tokom sledeće godine, a uz limuzinu ovaj put bi kupcima trebalo da bude dostupan i karavanski M3.
Ljubitelji tradicije mogu da se raduju jer BMW navodno namerava da ponudi novi M3 u verziji s pogonom samo na zadnje i u verziji s pogonom na sva četiri točka. Isti izvor, čije informacije prenosi BMW Blog, kaže da će prva verzija biti dostupna s ručnim i automatskim menjačem, dok će model s pogonom na sva četiri točka biti isključivo dostupan s automatskim prenosom.
Pomenutim ljubiteljima tradicije bi mogla da zasmeta tek jedna stvar. Naime, verzija s pogonom na zadnje točkove bi navodno trebalo da bude nešto slabija, odnosno njen motor će razvijati nešto manju snagu, a za koliko manju trenutno nije poznato.
Sledeću generaciju modela M3, i M4, će pokretati novi bi-turbo 3.0 redni 6-cilindrični motor snage oko 450 do 460KS. U ponudi bi trebalo da se nađe i varijanta Competition čija snaga će se kretati oko 500KS, a od ostatka ponude će se razlikovati i drugačije podešenim oslanjanjem, snažnijim kočnicama i sl. M3 Competition će biti dostupan samo s pogonom na sva četiri točka i automatskim menjačem.
Dolazak novog M3 se na tržište očekuje tokom sledeće godine, a uz limuzinu ovaj put bi kupcima trebalo da bude dostupan i karavanski M3.