"Neko to od gore vidi sve ...", kaže ona pesma
I dan posle onog mog posta iznad javlja mi se moj najbolji drug i moli me da pomognem njegovom sinu (25) da izabere nova kola u SUV B segmentu (a drug će, naravno, da plati).
I ja mu za početak pošaljem spisak 13 modela SUV B segmenta (toliko sam ih se tada setio), sa cenovnicima i mojim kratkim mišljenjem šta od toga ne bih preporučio, a za šta mislim da ima "razvojnog potencijala" i da to detaljnije sagleda. A jedan od njih je bio i Kamiq.
Tek, njegov sin je sam na kraju izbor sveo samo na Yaris Cross i Kamiq.
I danas smo zajedno bili u salonu Škode, da pogleda Kamiqa ( gledasmo FL, ali i dve stare verzije, Style i Ambition), a njegova želja je bila da Kamiq opciono dovedem na iole sličan nivo opreme ciljanog Yaris Cross-a (koga je već gledao, drugi nivo opreme+opcioni park. senzori i još dva aktivno bezbednosna opcionala).
Rekoh ja prodavcu da na drugi nivo opreme FL Kamiqa doda alu felne, metalik boju i dva paketa ( 1. PIA ASSISTED DRIVE: Lane assist +, "FRONT ASSIST", adaptivni tempomat sa speedlimiterom i 2. WIM CONVENIENCE (w/o safe), Drive Mode Select, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori, zadnja kamera). I rekosmo da nam sutra pošalje ponudu.
Zove me posle taj drugar i pita :"A, da li bi onako konfigurisana kola imala i virtuelni cocpit?".
Rekoh da ne bi, pa me on zamoli da vidim dodatno i neki opcioni paket u kome i to ima.
I ja malo pre pogledam konfigurator i sve je "veoma jednostavno" za personalizaciju. Ali, "malo sutra", a iz ovog ispod se vidi šta je fejslift doneo ukidanjem pojeidnačnih opcija iz ponude i uvodjenjem opcionih paketa.
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT",
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
WIN CONVENIENCE Plus (w/o SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori,
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.544 €
WJN CONVENIENCE Plus (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, prednji i zadnji parking senzori,
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.808 €
WJO CONVENIENCE Premium (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, "PARK PILOT",
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.940 €
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT",
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
PKW DRIVE (with SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control, "Keyless Entry", Sunset, spoljašnji retrovizori u crnoj boji, crna rešetka, alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče,
"Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.608 €
PKS DRIVE (w/o SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control,Keyless Entry,Sunset,spoljašnji retrovizori u crnoj boji,crna rešetka,
"Virtual Cockpit",zadnja kamera.
1.331 €
WIT NAVI
Web Radio, Navi Amundsen 9,2", 8 zvučnika,
"Virtual Cockpit", Wired & Wireless Smart Link+, glasovna kontrola.
1.359 €
Pa ćemo nešto i od toga da "ubacimo" u molbu za ponudu (verovatno onaj paket od 1.544 € umesto onog već izabranog od 820 €)
I onda će drugar, odnosno, njegov sin, sam da odluči ...
A kada sve bolje sagledam, nemam dileme ni da je Škoda sa fejsliftom praktično ogolila opremu.
Jer, do fejslifta Style paket je standardno imao i Matrix LED svetla (sada je to samo deo dva opciona paketa, oba od preko 1.400 evra), kao što je imao i bočni hrom paket na ramu prozora, hrom krovne šine, široku lajsnu na sajtanama, alu felne ... A sve su to sada ukinuli i postale su samo opcije (npr. samo za alu felne 16" treba preko 600), pa i uz viši paket opreme. Šteta.