2017 Škoda Karoq
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3847
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2017 Škoda Karoq
Pa nema sta da mislim, vise puta sam to cuo i procitao u testovima, cak i na Wikipediji tako pise. A vama na obuci verovatno pricaju da je Suberb u klasi sa A6, 5 i E a Octavia sa A4, 3 i C pa ne znaci da je tako
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 Škoda Karoq
Sta A6?
A8!
A8!
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2017 Škoda Karoq
Po meni, u okviru VAG grupe gleda se koji modeli dele istu platformu i tako se klasifikuju, ne po dimenzijama.
U ovom slučaju Karoq je nastao na platformi Tiguana, kao i Ateca i u tom smislu pripadaju istoj klasi.
Što se cene tiče Škoda je otprilike počela da lici na KIU.....odnosno u svakoj klasi je zadržala neku povoljnu kombinaciju cene, motora i opreme a onda čim malo odskočiš od proseka ili osnove pa dodaš malo bolji motor i opremu cena ode u nebesa. Recimo Oktavija u srednjem paketu opreme sa 1.2 tsi motorom za 13.500 je dobra kupovina uzevši u obzir koliko prostora Oktavija nudi, međutim već taj motor više ne nude u Style opremi a prvi naredni motor u Style opremi cca 18.500 evra....ne daj bože ozbiljnijeg motora u Style opremi ode cena 20...22...24 hiljade koliko hoćeš. A Style oprema opet nije neki bog zna kakav full pa da toliko košta, već ti tek tu daju ono normalno alu felne, digitalnu klimu....čak ti ni onaj Bolero ne nude ni u tom paketu već dobijaš osnovni Swing radio. Tako da Oktavija uopšte nije tako povoljna kako se čini.
Škoda ima samo tu sreću kod nas da su Fabije, Rapidi i Oktavije popularne među pravnim licama, odnosno uglavnom ih kupuju firme i otuda dobri prodajni rezultati.
Skoro je bilo neko istraživanje, po rezultatima prodaje među fizičkim licima Škoda nije ni u prvih 10.
Kodiaq i Superb sa druge strane su u toj klasi vrlo povoljni sa obzirom na činjenicu koju klasu predstavljaju i zato se nameću kao prvi izbor kupcima te klase, Superb ajde još i kupuju firme ali i fizička lica koja za pristojan novac žele tu klasu. Kodiaq mislim da ne kupuju toliko firme, ne vidim potrebu niti svrhu, ali opet kupci te klase SUV nemaju povoljniju a bolju opciju.
Tako da je Škoda prilično mudro izbalansirala cene, kao i ciljnu grupu kupaca koje gađa, tako tamo gde gađaju firme tu drže dobre cene, tamo gde nemaju toliku prođu u firmama zbog klase ili oblika karoserije e tu su zadržali "stari cenovnik".
Zato ja očekujem da će Karoq-u pasti cena, jer on nije interesantan firmama a među fizičkim licima će morati da se izbori sa žestokom konkurencijom QQ-a, Kađara, Kuge, Sportage-a, Tucsona i sl.
U ovom slučaju Karoq je nastao na platformi Tiguana, kao i Ateca i u tom smislu pripadaju istoj klasi.
Što se cene tiče Škoda je otprilike počela da lici na KIU.....odnosno u svakoj klasi je zadržala neku povoljnu kombinaciju cene, motora i opreme a onda čim malo odskočiš od proseka ili osnove pa dodaš malo bolji motor i opremu cena ode u nebesa. Recimo Oktavija u srednjem paketu opreme sa 1.2 tsi motorom za 13.500 je dobra kupovina uzevši u obzir koliko prostora Oktavija nudi, međutim već taj motor više ne nude u Style opremi a prvi naredni motor u Style opremi cca 18.500 evra....ne daj bože ozbiljnijeg motora u Style opremi ode cena 20...22...24 hiljade koliko hoćeš. A Style oprema opet nije neki bog zna kakav full pa da toliko košta, već ti tek tu daju ono normalno alu felne, digitalnu klimu....čak ti ni onaj Bolero ne nude ni u tom paketu već dobijaš osnovni Swing radio. Tako da Oktavija uopšte nije tako povoljna kako se čini.
Škoda ima samo tu sreću kod nas da su Fabije, Rapidi i Oktavije popularne među pravnim licama, odnosno uglavnom ih kupuju firme i otuda dobri prodajni rezultati.
Skoro je bilo neko istraživanje, po rezultatima prodaje među fizičkim licima Škoda nije ni u prvih 10.
Kodiaq i Superb sa druge strane su u toj klasi vrlo povoljni sa obzirom na činjenicu koju klasu predstavljaju i zato se nameću kao prvi izbor kupcima te klase, Superb ajde još i kupuju firme ali i fizička lica koja za pristojan novac žele tu klasu. Kodiaq mislim da ne kupuju toliko firme, ne vidim potrebu niti svrhu, ali opet kupci te klase SUV nemaju povoljniju a bolju opciju.
Tako da je Škoda prilično mudro izbalansirala cene, kao i ciljnu grupu kupaca koje gađa, tako tamo gde gađaju firme tu drže dobre cene, tamo gde nemaju toliku prođu u firmama zbog klase ili oblika karoserije e tu su zadržali "stari cenovnik".
Zato ja očekujem da će Karoq-u pasti cena, jer on nije interesantan firmama a među fizičkim licima će morati da se izbori sa žestokom konkurencijom QQ-a, Kađara, Kuge, Sportage-a, Tucsona i sl.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- Day Walker
- Postovi: 23443
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Škoda Karoq
@Delija
Product training u Slovačkoj organizovan
Organizuje se za svaki model kako bi imali sve informacije i imali prilike da sve isprobamo u realnim uslovima.
@Kornjačo
Ok je, vidim kakvim tonom pričaš pa bih zamolio da ovde završimo komunikaciju.
Product training u Slovačkoj organizovan
Organizuje se za svaki model kako bi imali sve informacije i imali prilike da sve isprobamo u realnim uslovima.
@Kornjačo
Ok je, vidim kakvim tonom pričaš pa bih zamolio da ovde završimo komunikaciju.
Brzine idu u H-a !!!
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 Škoda Karoq
Nije to poenta, nego mi je palo na pamet isto sto i Kornjaci Radetu
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23443
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3847
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2017 Škoda Karoq
Pa ne moze ni tako da se gleda, u VAG-u sva vozila sa tranasverzalnim motorom su na istoj MQB platformi od Audi TT preko Ibize i Arteona/Pasata do VW Atlasa.
Ne smatra niko debilima ljude u Skodi neko im je prosto politika takva, da dimenzijama pokusavaju da se ubace u segment iznad.
Poslednja izmena od Kornjaca Rade u 08 Dec 2017, 12:32, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8154
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Škoda Karoq
Pa i jeste tako u klasama.Kornjaca Rade je napisao: ↑08 Dec 2017, 11:32Pa nema sta da mislim, vise puta sam to cuo i procitao u testovima, cak i na Wikipediji tako pise. A vama na obuci verovatno pricaju da je Suberb u klasi sa A6, 5 i E a Octavia sa A4, 3 i C pa ne znaci da je tako
Boringly average, but also perfect for school run mums
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 Škoda Karoq
Klasu ne odredjuje samo velicina - tako da nisu ni pod razno.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2017 Škoda Karoq
Sto ovde ne kosta 18k, istog trenutka bih ga kupio
- Ji 4Tze
- Postovi: 8154
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Škoda Karoq
Au pogrešio sam, za broj manje su...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: 2017 Škoda Karoq
Ako je Karoq Tiguan, sta je Kodiaq, Riguan Allspace?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Day Walker
- Postovi: 23443
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 Škoda Karoq
Ma Q7 u najmanju ruku.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...