Dacia Jogger
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dacia Jogger
Na koju cenu dodaš 1.000€, baznog ili “napucanog” modela? Pretpostavljam ovog drugog?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30196
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dacia Jogger
Kod mene je na testu od ponedeljka. Nisam nešto puno prešao, malo po gradu. Sutra ćemo do Kosmaja, a za vikend malo dalje da vidimo kakav je na otvorenom. Test primerak je u najskupljem Extreme paketu opreme. Verzija sa 7 sedišta i na benzin. Dakle 1.0 TCe 110KS. Poseduje i malo dodatne opreme, te bi takav primerak koštao nekih 20.620 evra.
Evo prva zanimljivost, potrošnja ne odstupa previše od deklarisane. Naime, dugoročno na preko 1000km, uz prosečnu brzinu od 35km/h trenutno prikazuje prosek od 6.5 litara. Siguran sam da će brzo pasti blizu 6 čim se istera na otvoreno. Ima verzija i sa plinom koja se zasigurno isplati, pogotovo ko malo više prelazi, ali sa ovom potrošnjom ne bih se bunio i da vozim čistog benzinca.
Inače motor je stvarno odličan i jedna od najboljih stvari na ovom autu. Menjač je dobar, ali treba malo navikavanja. Nije baš lagan, oseti se i čuje svaka promena brzine. Ovaj najviši paket opreme je sasvim pristojan. LED farovi, tempomat, automatska klima, keyless, senzori napred i pozadi, kamera... Multimedija je jednostavnog izgleda, pomalo zastarelo u odnosu na ono što viđamo kod skupljih automobila, ali vrlo funkcionalna i Android Auto radi bežično! Plus ima zgodan nosač za telefon, USB portovi su previđeni i za prednja i za zadnja sedišta, odnosno drugi red sedišta. Nisam siguran da ih ima u prtljažniku mada ne bi me iznenadilo.
Mesta ima dovoljno za petoro odraslih, a za nuždu neko niži bi stao i na dodatna sedišta u gepeku. Prtljažnik je u ovom slučaju uskraćen, kada je i poslednji red sedišta podignut. ostaje nekih 212 litara. Kada se sedišta spuste onda već raste na 700 litara ali sreću kvari što nema ravnog poda. Dobra stvar je što se ta dva dodatna sedišta mogu lako uklonniti ukoliko se negde dalje putuje i sigurni ste da vam neće trebati te onda dobijate ravan i pod i još dodatnog mesta u prtljažniku.
Kao najveću manu bih izdvojio zvučnu izolaciju, a sam kvalitet materijala u enterijeru i nije tako loš, odnosno ne može se očekivati bolje za tu cenu. Jedino što bi meni više prijalo su malo tvrđa sedišta. Ova su solidna, mogu čak i da stanem u njih, ali deluje da su od nekog mekanog sunđera i prosto previše mekana za moj ukus.
Više utisaka nakon duže vožnje.
Evo prva zanimljivost, potrošnja ne odstupa previše od deklarisane. Naime, dugoročno na preko 1000km, uz prosečnu brzinu od 35km/h trenutno prikazuje prosek od 6.5 litara. Siguran sam da će brzo pasti blizu 6 čim se istera na otvoreno. Ima verzija i sa plinom koja se zasigurno isplati, pogotovo ko malo više prelazi, ali sa ovom potrošnjom ne bih se bunio i da vozim čistog benzinca.
Inače motor je stvarno odličan i jedna od najboljih stvari na ovom autu. Menjač je dobar, ali treba malo navikavanja. Nije baš lagan, oseti se i čuje svaka promena brzine. Ovaj najviši paket opreme je sasvim pristojan. LED farovi, tempomat, automatska klima, keyless, senzori napred i pozadi, kamera... Multimedija je jednostavnog izgleda, pomalo zastarelo u odnosu na ono što viđamo kod skupljih automobila, ali vrlo funkcionalna i Android Auto radi bežično! Plus ima zgodan nosač za telefon, USB portovi su previđeni i za prednja i za zadnja sedišta, odnosno drugi red sedišta. Nisam siguran da ih ima u prtljažniku mada ne bi me iznenadilo.
Mesta ima dovoljno za petoro odraslih, a za nuždu neko niži bi stao i na dodatna sedišta u gepeku. Prtljažnik je u ovom slučaju uskraćen, kada je i poslednji red sedišta podignut. ostaje nekih 212 litara. Kada se sedišta spuste onda već raste na 700 litara ali sreću kvari što nema ravnog poda. Dobra stvar je što se ta dva dodatna sedišta mogu lako uklonniti ukoliko se negde dalje putuje i sigurni ste da vam neće trebati te onda dobijate ravan i pod i još dodatnog mesta u prtljažniku.
Kao najveću manu bih izdvojio zvučnu izolaciju, a sam kvalitet materijala u enterijeru i nije tako loš, odnosno ne može se očekivati bolje za tu cenu. Jedino što bi meni više prijalo su malo tvrđa sedišta. Ova su solidna, mogu čak i da stanem u njih, ali deluje da su od nekog mekanog sunđera i prosto previše mekana za moj ukus.
Više utisaka nakon duže vožnje.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dacia Jogger
Alvirko se žalio na lošu klimu.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30196
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dacia Jogger
Nisam primetio, mada nije neki pakao napolju ovih dana. E asd treba rashladiti toliki auto. Sigurno nije isto napred i pozadi.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dacia Jogger
Klima od Sandera, a zapremina kabine x2.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Martin
- Postovi: 2876
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:38
- Garaža: 2021 Dacia Logan Comfort Eco-G
- Lokacija: Sremska Mitrovica
Re: Dacia Jogger
Oseti se i u Loganu. Sa folijama je daleko prijatnije
Ali nije drama.
@trojanac Kakav je preko neravnina, jel zadnji kraj odskače gore/dole?
Ali nije drama.
@trojanac Kakav je preko neravnina, jel zadnji kraj odskače gore/dole?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30196
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dacia Jogger
Ne, uopšte nije problematičan po tom pitanju. Doduše nisam ga vozio preko nekih džombi ali ono standardna vožnja ne primećujem.
Danas sam napravio 150km, od Zemun Polja obilaznicom pa na Rušanj, Lipovicu, Sopot i gore do Planinarskog doma na Kosmaju. lepa ruta, oko 75km u jednom pravcu. Malo autoputa, a dobar deo put kroz šumu i poneko naselje. Uzbrdo, nizbrdo, krivina levo, krivina desno, ali odličan nov asfalt bez rupa i vrlo zanimljivo za vožnju. Ne može brzo da se vozi ali taman dovoljno da se vidi kako se auto i motor ponaša u malko zahtevnijim uslovima.
Inače na autoputu, 130km/h, u 6. brzini je na nekih 2700 obrtaja i motor se uopšte ne čuje. Samo gume i vetar. Zato je motor bučniji u gradu, čim krene u visoke obrtaje čuje se onaj karakterističan zvuk trocilindraša ali meni ne smeta. Malo bolja zvučna izolacija bi svakako dobro došla.
Upravljivost u kirivinama sasvim dobra za podignut karavan. Doduše bio sam sam i prazan auto, a i nisam jurio rekord staze, ali za neki umereni tempo sasvim zadovoljavajuće. Motor na visini zadataka u svim uslovima.
Danas sam napravio 150km, od Zemun Polja obilaznicom pa na Rušanj, Lipovicu, Sopot i gore do Planinarskog doma na Kosmaju. lepa ruta, oko 75km u jednom pravcu. Malo autoputa, a dobar deo put kroz šumu i poneko naselje. Uzbrdo, nizbrdo, krivina levo, krivina desno, ali odličan nov asfalt bez rupa i vrlo zanimljivo za vožnju. Ne može brzo da se vozi ali taman dovoljno da se vidi kako se auto i motor ponaša u malko zahtevnijim uslovima.
Inače na autoputu, 130km/h, u 6. brzini je na nekih 2700 obrtaja i motor se uopšte ne čuje. Samo gume i vetar. Zato je motor bučniji u gradu, čim krene u visoke obrtaje čuje se onaj karakterističan zvuk trocilindraša ali meni ne smeta. Malo bolja zvučna izolacija bi svakako dobro došla.
Upravljivost u kirivinama sasvim dobra za podignut karavan. Doduše bio sam sam i prazan auto, a i nisam jurio rekord staze, ali za neki umereni tempo sasvim zadovoljavajuće. Motor na visini zadataka u svim uslovima.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Dacia Jogger
Pravi test je da prođeš kroz favele, a ne novim asfaltom na Kosmaj.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Dacia Jogger
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Dacia Jogger
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Dacia Jogger
Moj autić na 10 dana…
Mogu reći da me prijatno iznenadio, motorić jako živ i radosno vuče, ima automatsku klimu, parking senzore, kameru i još ponešto, jako lepo pegla neravnine, stabilan, puno prostora… Jedino ga jebe volan na desnoj strani, užas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mogu reći da me prijatno iznenadio, motorić jako živ i radosno vuče, ima automatsku klimu, parking senzore, kameru i još ponešto, jako lepo pegla neravnine, stabilan, puno prostora… Jedino ga jebe volan na desnoj strani, užas.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dacia Jogger
Iiii u Irskoj imaju Dačije?
Izgleda da tamo Tesla nije pojeftinila
Izgleda da tamo Tesla nije pojeftinila