![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)
2016 Renault Megane
Re: 2016 Renault Megane
jel moguce da sam ja prvi koji nije impresioniran ![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)
![Kezo :kezo:](./images/smilies/kezo.gif)
Re: 2016 Renault Megane
Mislim da je prvi HH sa tim sistemom bio Citroen ZX 16v.
Re: 2016 Renault Megane
Nisam znao za to. Francuzi imaju odlična tehnička rešenja, jedino ih kvalitet finalnog proizvoda zeza ![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Ovo je prvi RS koji može opušteno da se koristi kao porodični auto![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Ovo je prvi RS koji može opušteno da se koristi kao porodični auto
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Re: 2016 Renault Megane
Šta je bio problem sa prošlim? Meni se činilo da je sasvim upotrebljiv.
Re: 2016 Renault Megane
Hatch sa troje vrata ti je upotrebljiv porodicni auto?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2016 Renault Megane
Što ne bi bio?
Re: 2016 Renault Megane
Pa ima petoro vrata.
Edit: Sad vidim da se prica o proslom.![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
Edit: Sad vidim da se prica o proslom.
![Very Happy :D](./images/smilies/very_happy.gif)
Poslednja izmena od Neo u 12 Sep 2017, 23:40, izmenjeno 1 put ukupno.
- Darko
- Postovi: 9097
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: 2016 Renault Megane
https://www.youtube.com/watch?v=X36CPkiicm0
Re: 2016 Renault Megane
Nidža se malo šali ![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Ovo će se teško dopasti nekom ko ima više od 19 godina.
![Slika](http://images.hgmsites.net/hug/2017-honda-civic-type-r-with-vin-ending-in-001_100609286_h.jpg)
Kako god okreneš, Škoda RS je najbolja![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Rešo izgleda kao sliper pored Hondespeedy stikis je napisao:Rendza ili Honda?
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Ovo će se teško dopasti nekom ko ima više od 19 godina.
![Slika](http://images.hgmsites.net/hug/2017-honda-civic-type-r-with-vin-ending-in-001_100609286_h.jpg)
Kako god okreneš, Škoda RS je najbolja
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Re: 2016 Renault Megane
Honda izgleda kao da su se djeca zajebavala.
Re: 2016 Renault Megane
Jes vala grdna od nazad..
![Slika](https://i.pinimg.com/originals/d2/ac/f6/d2acf6a86a961dff275d08d3bf6fc21a.jpg)
A i preskupa je povrh svega.
Koliko se očekuje cena za Megane?
Ovaj s pet vrata izgleda ko kevin model RSa u odnosu na stari![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
![Slika](https://i.pinimg.com/originals/d2/ac/f6/d2acf6a86a961dff275d08d3bf6fc21a.jpg)
A i preskupa je povrh svega.
Koliko se očekuje cena za Megane?
Ovaj s pet vrata izgleda ko kevin model RSa u odnosu na stari
![Smile :)](./images/smilies/happy.gif)
Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2016 Renault Megane
Citroen ZX je imao pasivni, mehanički sistem zakretanja točkova u pravcu kretanja prednjih. Ovo je skroz drugačiji sistem, koji zakreće zadnje točkove kontra prednjim na malim brzinama radi lakšeg parkiranja i manevrisanja.
Re: 2016 Renault Megane
Da, mislio sam generalno na zakretanje zadnjih tockova.
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2016 Renault Megane
Naravno, taj pasivni sistem, baziran na mehaničkim uticajima su imali i drugi, recimo Porsche 928. Kod ZX je to zakretanje bilo nešto većeg opsega nego kod drugih. Ako gledamo istoriju ovaj sistem radi ono što su tada imali Honda Prelude i Mazda 626 u jednoj varijanti.
Zbog svoje relativne komplikovanosti i mogućnosti "pogrešnog čitanja" događaja na putu, a koji su u sportskoj vožnji daleko brži i intezivniji izbegavala se upotreba tog sistema na ozbiljnim sportskim i trkačkim vozilima. Porsche je sa 991 uveo taj sistem i u ozbiljne sposrtke vode, a evo sada i Renault. Pričam o sistemu koji zakreće i kontra točkove, a ne samo da prati prednje.
Zbog svoje relativne komplikovanosti i mogućnosti "pogrešnog čitanja" događaja na putu, a koji su u sportskoj vožnji daleko brži i intezivniji izbegavala se upotreba tog sistema na ozbiljnim sportskim i trkačkim vozilima. Porsche je sa 991 uveo taj sistem i u ozbiljne sposrtke vode, a evo sada i Renault. Pričam o sistemu koji zakreće i kontra točkove, a ne samo da prati prednje.