2021 Renault Austral
Re: 2021 Renault Austral
Olako si preskočio napomenu vezano za Munro & Associates.
Pomešao si neke pojmove.
Treba razlikovati osnovni softver u vozilu od FSD autonomne vožnje.
Osnovni softver je onaj koji pokreće automobil,i njega Tesla samostalno razvija ,zajedno sa kompletnom elektronikom,i glavnim čipom koji sami proizvode.
Trenutno ugradjuju verziju 4,autonomne vožnje,koju naravno sami prave,za razliku od ranijih čipova od Nvidie,njihov je 20x brži.
FSD se dodatno plaća,i on nema veze sa osnovnim softverom.Taj FSD ,korisnici kupuju,i sami odlučuju da li im se to svidja ili ne.
Oba softvera ,su trenutno hardverski i softverski,najnaprednji ,ikada napraljeveni na celoj ovoj našoj auto-planeti.
Problemi ,o kojima se često govori,vezani su za FSD,ali to je nešto što je u fazi razvijanja,niko ga na svetu još nije razvio 100%,pa ni Tesla,ali oni su najdalje otišli.
Niko nikoga ne tera da mora da kupi FSD,koji je po meni izuzetno skup.
Da ne širim temu,pošto je ovde tema o Australu,možemo na nekoj drugoj temi,puno da pišemo o Tesli, ima mnogo pogrešnih informacija,bar kod nas.
U prilogu ti saljem sliku FSD generacije 4.Pogledaj dva ista čipa na slici,šta miliš da je to?
Potpuna redundanca u realnom vremenu,dva Ai čipa,sa dva potpuno neovisna napajanja.Svaki radi svoj posao,a onda se donosi finalna odluka ,šta će auto uraditi sledeće u vožnji.To nema niko na svetu,niti je uopšte na tragu da napravi ovako nešto.Redundanca važi i za sve senzore i kamere,svi data linkovi su pod redundancoom.
Tesla nema apsolutno nikakvih problema sa osnovnim softverom.U protivnom mi moraš napisati ,gde je tačno problem,to bi mi bila lepa ulaznica da se zaposlim u Munro & Associates.
Pomešao si neke pojmove.
Treba razlikovati osnovni softver u vozilu od FSD autonomne vožnje.
Osnovni softver je onaj koji pokreće automobil,i njega Tesla samostalno razvija ,zajedno sa kompletnom elektronikom,i glavnim čipom koji sami proizvode.
Trenutno ugradjuju verziju 4,autonomne vožnje,koju naravno sami prave,za razliku od ranijih čipova od Nvidie,njihov je 20x brži.
FSD se dodatno plaća,i on nema veze sa osnovnim softverom.Taj FSD ,korisnici kupuju,i sami odlučuju da li im se to svidja ili ne.
Oba softvera ,su trenutno hardverski i softverski,najnaprednji ,ikada napraljeveni na celoj ovoj našoj auto-planeti.
Problemi ,o kojima se često govori,vezani su za FSD,ali to je nešto što je u fazi razvijanja,niko ga na svetu još nije razvio 100%,pa ni Tesla,ali oni su najdalje otišli.
Niko nikoga ne tera da mora da kupi FSD,koji je po meni izuzetno skup.
Da ne širim temu,pošto je ovde tema o Australu,možemo na nekoj drugoj temi,puno da pišemo o Tesli, ima mnogo pogrešnih informacija,bar kod nas.
U prilogu ti saljem sliku FSD generacije 4.Pogledaj dva ista čipa na slici,šta miliš da je to?
Potpuna redundanca u realnom vremenu,dva Ai čipa,sa dva potpuno neovisna napajanja.Svaki radi svoj posao,a onda se donosi finalna odluka ,šta će auto uraditi sledeće u vožnji.To nema niko na svetu,niti je uopšte na tragu da napravi ovako nešto.Redundanca važi i za sve senzore i kamere,svi data linkovi su pod redundancoom.
Tesla nema apsolutno nikakvih problema sa osnovnim softverom.U protivnom mi moraš napisati ,gde je tačno problem,to bi mi bila lepa ulaznica da se zaposlim u Munro & Associates.
Re: 2021 Renault Austral
Nisam preskočio, znam vrlo dobro. Ali hajde nije tema.
Tesla ima/je imala velikih problema. Na žalost mnogi su vezani za FSD - ali su i ljudi neverovatni debili.
Takođe imali (ili još uvek imaju) probleme i sa njihovom aplikacijom (proguglaj, 2021e su imali masivan problem da ljudi nisu mogli da startuju svoje automobile). Sama Tesla se u Americi kotira veoma loše što se tiče pozudanosti - i to ih dosta koči ka većoj popularnosti u US (gde su idealni uslovi za EV - dostupnost el instalacija (kuća), širokih i pravih puteva i velikih kilometraža koje se prave u svakodnevnom saobraćaju)
Elem Austral je stvarno odličan za ovaj novac i sviđa mi se kako radi multimedija
Tesla ima/je imala velikih problema. Na žalost mnogi su vezani za FSD - ali su i ljudi neverovatni debili.
Takođe imali (ili još uvek imaju) probleme i sa njihovom aplikacijom (proguglaj, 2021e su imali masivan problem da ljudi nisu mogli da startuju svoje automobile). Sama Tesla se u Americi kotira veoma loše što se tiče pozudanosti - i to ih dosta koči ka većoj popularnosti u US (gde su idealni uslovi za EV - dostupnost el instalacija (kuća), širokih i pravih puteva i velikih kilometraža koje se prave u svakodnevnom saobraćaju)
Elem Austral je stvarno odličan za ovaj novac i sviđa mi se kako radi multimedija
Re: 2021 Renault Austral
Kolege mi svaki mesec dolaze ocajni sa novim bagom iz Tesle od otkljucavanja do konstantnog restarta ili problema posle update-a... ali sve je to manje vise normalno u high tech svetu, ali nije bas ultra pozeljno kod automobila ... Ko tvrdi drugacije moze da se zaposli (ili je vec zaposlen kao) manager u tim kompanijama
Re: 2021 Renault Austral
https://www.facebook.com/evclinic?mibextid=ZbWKwL
Pogledajte ovde, mozda nadjete nesto zanimljivo o elektricnim automobilima
Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Pogledajte ovde, mozda nadjete nesto zanimljivo o elektricnim automobilima
Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Ako vam ide suvise lako, pogledajte bolje. Mozda vam ide nizbrdo!
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14267
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Laguna, ili možda Safrane?
TapaT
TapaT
Re: 2021 Renault Austral
Zbog ponovnog smanjena cena Tesla vozila(Model 3 Hrvatska 41.900e),Reno je prinuđen da radi ponovnu rekalkulaciju svojih cena EV vozila,a kasnije verovatno i cena ICE vozila.
Cene EV vozila se veoma brzo približavaju ceni ICE vozila.Ko planira da kupi ICE vozilo,treba da navija za smanjenje cena EV vozila
https://www.reuters.com/business/autos- ... 023-04-17/
Cene EV vozila se veoma brzo približavaju ceni ICE vozila.Ko planira da kupi ICE vozilo,treba da navija za smanjenje cena EV vozila
https://www.reuters.com/business/autos- ... 023-04-17/
- jovanvuk
- Postovi: 443
- Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
- Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
- Lokacija: SM
- Kontakt:
2021 Renault Austral
Ako nešto znači evo ja navijam
Za Partizan ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Za Partizan ..
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10596
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2021 Renault Austral
Prvi put vidim uživo.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14267
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Prošišao me na AP beli, sa našim tablama (bar mi se tako učini u brzini).
TapaT
TapaT
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2021 Renault Austral
I ja sam video par komada po Evropi na svom putešestviju do Irske i nazad. Jako lep auto. Reno ima odličan dizajnerski tim poslednjih godina.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2021 Renault Austral
Australi na test vožnji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7098
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2021 Renault Austral
I meni se bas dopada. Osim u beloj boji. Nikako mu ne stoji, a Stojanov je bas nju izabrao za test vozilo. Fail…
Re: 2021 Renault Austral
Euro7 motor.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...