Post
od Vladapetr » 26 Feb 2020, 09:21
Kod ovog adaptivnog se retko dešava da naglo koči, uglavnom je to na autoputu kada je tvoja brzina mnogo veća nego brzina auta kojem se približavaš. Veći mi je problem što ume da secka, i pri kočenju i pri polasku. Kao da je programiran da za razdaljinu koju mora da održava nema tolerancije ni na sekund, pa u ovim situacijama ume da zabode kočenje iako bi čovek to mnogo finije odradio. Takođe, ne sviđa mi se ni što u situaciji kad ti se neko sklanja iz trake, tempomat ne diže brzinu na zadatu vrednost sve dok ovaj ispred u potpunosti ne pređe u desnu traku. A ako ti potopiš gas kad auto ispred krene da se sklanja, reakcija kasni barem sekundu.
U suštini, po gradu ga koristim baš, baš retko. Programirana razdaljina koju pokušava da održi u kombinaciji sa načinom vožnje po BG-u, čine prilično neugodan tandem. Po magistrali i autoputu je obavezan, pogotovo sada sa ovim merenjima prosečne brzine.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.