Stranica 4 od 10

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 22 Nov 2019, 09:14
od trojanac
Osvrnuo bih se samo na poređenje sa konkurentima. Naravno, nemoguće je dobiti konkurentne modele sa sličnim motorima i opremom, nego daj šta daš. Te je tako nezgodno i porediti bilo koji osetno slabiji ili jači motor, već samo funkcinalnost, prostor i slično. Izgled je takođe nezgodno komentarisati, ne može se biti objektivan već samo izneti lični utisak. Meni je žao što nisam bio među novinarima koji su ga testirali, ali se nadam da će biti prilike da ga dobijem na test. Obzirom da je vrlo svež model ne sumnjam da ima šta da pokaže i da će biti dobro prodavan.

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 11 Jan 2020, 09:21
od pedja
Juče sam svratio do DWa.
Stigao je Kamiq 1.5tsi DSG, sa dosta opreme. Bio sam u žurbi, ali ću verovatno otići da ga provozam u nekom momentu.

Nisam fotkao, ali bi DW mogao da postavi neku ilustraciju. Zanimljiva (i skupa) crvena boja, panorama...




T-T


Re: Škoda Kamiq

Poslato: 15 Jan 2020, 14:01
od Geza
Kamiq Scootline

Slika

Slika

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 17 Jan 2020, 21:45
od ikac2000
. SlikaSlikaSlikaSlika

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Re: Škoda Kamiq

Poslato: 23 Feb 2020, 22:15
od Vladapetr
Juče sam uzeo Kamiqa na probu, dobro smo se izvozali ova dva dana pa da sumiramo utiske.
Primerak je skoro nov, imao nekih 700km na satu, 1.5 TSI motor sa 150ks. Style paket opreme, cena mu je oko 21k eura.

Slika

Auto spolja izgleda sasvim pristojno. Nekako mi je prednji kraj čudan, nikako da se naviknem na ta baš mala (tj uska) svetla. Svetla su inače bruka dobra, adaptivno radi kao urica.
Sa boka i nazad je sasvim ok. Kao neki minus ili više čudjenje bih izdvojio neobičan dizajn haube, gde se iznutra vidi početak grbe, kao da je ka šoferci kraća nego što bi trebalo.

Slika


Unutra je enterijer više nego pristojan. Ima malo tvrde plastike na vratima i ona na tunelu bi mogla biti malo lepša iliti mekša, ali je u ovom cenovnom rangu sasvim ok.
Volan perfektan, i oblikom i materijalom. Ručica menjača ružna u pm, uska i obla.
Tabla sasvim ok, bakarno-bronzani deo iz Style paketa je super legao.
Svidja mi se i što na tabli ima malo ambijetalnog svetla, tu mi je npr zamerka na Kodiaq koji ga nema i tabla je noću u mraku.


Slika

Slika


Multimedija je pristojna, opet nema navigaciju kao deo paketa a doplata nije mala. Ovaj primerak ima virtuelni kokpit kao dodatnu opremu, koji je realno besmislen bez navigacije.
Gore je panorama staklo celom dužinom krova, baš lepo osvetli unutrašnjost kad se platno otvori. Staklo se ne otvara, tj nije šiber.
Sedišta su sasvim ok, sedi se nešto niže nego što ja preferiram ali daleko od toga da je nisko.
Prostor u kabini je maestralan, uzimajući u obzir spoljašnje gabarite auta. Iza mene se bez problema smestio čovek od 190 i 130kg. Evo kako izgleda prostor kad ja od 2m podesim sebi sedište:

Slika

Gepek je dubok i može sasvim fino da posluži. Nisam slikao te detalje, barem se to može pronaći online.

Za kraj, poslastica: motorizacija. Lele, kako ovo čudo ide Slika
1.0 TSI manuelac me je oduševio, ali 1.5 u kombinaciji sa DSG mi je mozak pomerio. Vratio me u momenat kada sam posle godina vožnje Zastave 128 seo u burazerovog čipovanog Fiat Stila Slika
Bez šale, motor mi je otkrovenje. 1.0 je super ali je zvuk specifičan, oseti se da je na 3 cilindra. Ovaj se čuje baš kako treba, ima dovoljno snage da povuče u svim situacijama, putovanje je stvarno milina. Od starta je ažuran, reaguje čim se pipne gas i baš fino ubrzava. DSG odradjuje posao bez greške, šalta na osetno manje obrtaja nego što je do juče bilo uobičajeno za benzince, ali je motor uvek potentan.
Čudno ali je tako, nisam uspeo da ga u baš laganoj vožnji umrtvim tako da spusti obrtaje i krstari na 1000 i nekom obrtaju, pa je reakcija na žustrije stiskanje gasa spora. To mi se na dizelašu redovno dogadja.

Juče smo nas trojica išli do ZR, danas sam sa porodicom išao na Frušku goru i uzbrdicu rešava kao i magistralu, bez muke. Potrošnja mi se takodje svidela, bojazni da se benzincima otvori rupa u rezervoaru kad se nagaze, ovde nema mesta. Evo sa današnjeg puta do Fruške gore i nazad: autoput na 130kmh (po gps-u, na satu je 136kmh), magistralan put 100+, uzbrdo prilično žustro.

Slika


Po gradu sam ga na momente vozio baš oštro, potrošnja nije išla preko 9.5. Zaista fenomenalno, cenim da bi to sa nekom normalnom vožnjom išlo na 7.

Suma sumarum: ako sve bude kako treba, moj sledeći auto je definitivno benzinac. Kolega se opasno zagrejao za Kamiq, vrlo je moguće da mu to bude sledeći ženomobil. A ako ga ja budem uzimao kao drugi auto, bio bi najverovatnije u ovoj zelenoj varijanti Slika

Slika

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 25 Feb 2020, 23:59
od DukeNS
Lepo da neko odvoji vreme i napise koju o testu! :thumbup:


Ne volim crvene automobile, ali ovoj Skodi lepo stoji. Primedba da je za ocekivati losiju plastiku na nekim mestima u ovom cenovnom rangu, a kazes da ovaj kosta 21k... :kuku: Jbt, kuda ide auto industrija?!

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:07
od Day Walker
Zapravo kosta 25k.
Inace ne znam sta te cudi posto im je to cenovni rang u kom se krecu u toj klasi.

Konkretno ovaj model ima dosta dodatnih stvari (panorama, 18” felne, ovu troslojnu metalik boju, digitalni kokpit, senzore, kameru, ambijentalno osvetljenje, kessy sistem itd)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:33
od Vladapetr
DukeNS je napisao:
25 Feb 2020, 23:59
Lepo da neko odvoji vreme i napise koju o testu! :thumbup:


Ne volim crvene automobile, ali ovoj Skodi lepo stoji. Primedba da je za ocekivati losiju plastiku na nekim mestima u ovom cenovnom rangu, a kazes da ovaj kosta 21k... :kuku: Jbt, kuda ide auto industrija?!
Ide u lošem smeru :mrgreen: Kad komentarišem cenovni rang, mislim na trenutni. U toj klasi tih 21k je skoro pa minimalna cena za iole opremljeniji primerak. Osnovni modeli su sve skuplji (ne ulazim u to da li sa razlogom ili napumpano) zbog sve dužeg spiska obavezne opreme, kao dodatne opcije su tu opet silne stavke opreme. Bolji enterijer se po pravilu čuva za najskuplje verzije.

Sad se setih jednog ozbiljnog minusa u ovom vozilu, a zaboravio sam gore da ga navedem: tempomat (i sama ručica i princip rada) je identičan onom iz mog Golfa 5 2006. godište :rofl: Nije sličan, bukvalno je identičan. Možda je to samo meni veliki fejl, jer me takav tempomat baš nervira :mrgreen:

I da, evo dobrog primera za razliku u ceni Škode ovde i preko. Uporedite onog gore što ga je Ikac okačio, isto u Style paketu, sa ovim iz mog testa.

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:34
od DukeNS
25.000?! :o Ne cudi me Kamiq, vec cene kod svih. Do pre 3-4 godine si mogao Oktaviju RS sa nesto dodatne opreme da kupis i jos svasta nesto kod ostalih proizvodjaca. Jasno mi je i za dodatne sisteme koji kostaju i sve to, ali i pored toga nije realno da toliko svi podignu cene. Jedino objasnjenje mi je da tim putem polako priblize automobile sa unutrasnjim sagorevanjem elektricnim vozilima i na taj nacin pospese prodaju istih, jer drugacije nece daleko odmaci...

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:39
od Vladapetr
Celih 25k, a opet nema sve što bi "trebalo" da ima da možeš da kažeš kako imaš full opremljen auto. Dodaj navigaciju, bolja sedišta, ako uzmeš kožna onda sa ventilacijom, adaptivni tempomat... i ode na preko 30k.
Ja ga onomad sastavljao po konfiguratoru, došao skoro do 40k, ugasio sajt :rofl:

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:51
od ftj
Takav tempomat je i u kodiaqu kada nije adaptivni.

Svaka cast za review.

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 00:54
od Vladapetr
Varijanta: tim koji dobija se ne menja
Valjda su konačno rasprodali lager istih, pa će u sledećim modelima biti neki bolji.

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 07:01
od ftj
Jesi se navikao na adaptivni tempomat? Ne smara te sto ne koci dovoljno ugladjeno kao sto moze (dobar)covek i sto u guzvi ostavlja prostor da ti se neko ubaci?

Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 07:40
od ikac2000
Bice od 2021 auti u EU jos skuplji zbog penala zbog CO2 granice.

https://www.jato.com/2021-co2-targets-w ... in-europe/

2021 CO2 targets would generate €34 billion euros in penalty payments within Europe


The authorities have made clear that by 2021, and phased in from 2020, the fleet average that all new cars must meet is 95 grams of  CO2 per kilometre.

Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk


Re: Škoda Kamiq

Poslato: 26 Feb 2020, 08:59
od trojanac
Ekologija i tehnologija podižu cene u nebesa.