Alfa Romeo Giulietta MY2014

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
sErGiO
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od sErGiO » 06 Nov 2013, 14:51

Model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu
  • Novi motor JTDM 2 od 2 litra koji razvija 150 KS i 380 Nm
    Novi Uconnect sistem za zabavu i informacije sa Radionav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča
    Nova čeona rešetka, hromiran okvir svetala za maglu i potpuno nove felne od 16, 17 i 18-ce
    Nove boje karoserije: Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana
    Nova prianjajuća sedišta sa novim presvlakama, novi volani i nova obrada komandne table, panela vrata i ručica
    Novi odeljak za odlaganje stvari i prtljag
    U prodaji od oktobra na glavnim evropskim tržištima
Slika

Obnovljen stil, novi motori i više tehničkog sadržaja igraju i dalje glavnu ulogu ovom modelu. Novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu doprineće učvršćivanju izvanrednog učinka u prodaji koji je ovaj model do sad postigao: od sredine 2010. godine do danas više od 217.000 jedinica naručeno je širom sveta.


Novi JTDM 2 motor od 2 litra i snagom od 150 KS
Novi JTDM motor od 2 litra i snagom od 150 KS prvi put se pojavljuje u postavci za 2014. godinu. Opremljen je MultiJet sistemom za ubrizgavanje goriva druge generacije koji optimizuje unutrašnje sagorevanje motora u svim radnim uslovima i istovremeno omogućava smanjenje potrošnje goriva i buke. Upotreba malog turbopunjača podrazumeva pružanje najvišeg obrtnog momenta u kategoriji pri niskom broju o/min (380 Nm pri 1 750 o/min) i maksimalnoj operativnoj fleksibilnosti. I to nije sve. Tako opremljen, novi Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu beleži sjajne performanse: najveću brzinu od 210 km/h, ubrzanje od 0 km/h do 100 km/h za 8,8 sekundi, potrošnju goriva od 4,2 l/100 km i 110 g/km CO2 (u kombinovanom ciklusu).
Srce motora JTDM 2 od 2 litra bez sumnje je treća generacija Common Rail sistema za ubrizgavanje goriva koji koristi inovativne ubrizgavače koji kontrolišu količinu dizel-goriva ubrizganog u komoru za sagorevanje s najvećom mogućom preciznošću u nizu izuzetno brzih i fleksibilnih ubrizgavanja zahvaljujući balansiranom hidrauličnom servoventilu. Što se tiče pojedinosti, moguće je i do osam ubrizgavanja po zamahu, uz strategije koje optimizuju sve unapređenije sagorevanje, poput sistema Injection Rate Shaping (IRS) koji podrazumeva dva uzastopna ubrizgavanja vrlo brzo jedan za drugim kako bi se stvorilo neprekidno i prilagođeno snabdevanje cilindara gorivom. Na ovaj način se proces sagorevanja unapređuje, i sve to u korist tišeg rada i emisije čestica i azot-oksida (NOx). Uz to, novi sistem ubrizgavanja je još jednostavniji i pouzdaniji, jer ubrizgavači imaju jednostavniju strukturu sa 40% manje komponenti.


Uconnect sa RadioNav ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6.5 inča
Dizajniran u svrhu obogaćivanja iskustva vožnje i savršeno integrisan u dizajn automobila, inovativni multimedijalni uređaj Uconnect dostupan je sa ekranom osetljivim na dodir od 5 ili 6,5 inča, sa satelitskim sistemom za navigaciju i glasovnim komandama za lakšu kontrolu više multimedijalnih izvora i izlaza.
Oba sistema razvijena u saradnji sa prvoklasnim partnerima: ''Harman'' i ''Here Auto'' za Uconnect od 6.5 inča i ''Continetal'' za Uconnect od 5 inča.
Sistem Uconnect vam omogućava pristup svim glavnim funkcijama, od analognog i digitalnog radija (DAB) – na tržištima na kojima se prodaje ova opcija – do svih glavnih multimedijalnih resursa (medija plejera, iPod, iPhone, smartfona...), koji se mogu priključiti putem USB porta ili Aux-in utičnice. Sistem podrazumeva i unapređeni Bluetooth interfejs radi pristupa dodatnim funkcijama, poput upravljanja telefonskim pozivima ili čitanja SMS poruka putem tehnologije pretvaranja teksta u govor, kao i inovativni Audio Streaming sistem koji reprodukuje muzičke datoteke i veb-radio-stanice direktno sa smartfona u strimingu putem Bluetooth-a na Uconnect uređaju.

Konačno, sa Uconnect Nav uređajem sa ekranom osetljivim na dodir od 6.5 inča, kupac modela Alfa Romeo Giulietta MY 2014 može se pouzdati u funkciju satelitske navigacije sa 3D mapama prikazanim iz ptičije perspektive i naprednim usmeravanjem na putu ili u funkciju „glasovnog unosa destinacije u jednom koraku” za unošenje adrese pomoću glasovnih komandi. Verziju od 6,5 inča napravila je kompanija ''Harman'' (http://www.harman.com) koja dizajnira, proizvodi i prodaje širok dijapazon audio-uređaja i uređaja za informacije i zabavu za automobilska, potrošačka i stručna tržišta – podržana od strane 15 vodećih brendova, uključujući: AKG®, Harman Kardon, Infinity®, JBL®, Lexicon® i Mark Levinson®. Kompaniji se dive audiofili iz više generacija, a ona podržava vodeće profesionalne zabavljače i lokacije na kojima nastupaju. Više od 25 miliona automobila koji su danas na putevima opremljeni su HARMAN audio-sistemima i sistemima za informacije i zabavu. Novi sistem za informacije i zabavu će biti dostupan, po zahtevu, u čitavoj postavci modela Giulietta MY 2014.


Eksterijer
Moonlight biserna, Anodizzato plava i bronzana: tri su nove boje karoserije koje će unaprediti dinamične linije modela koji predstavlja mešavinu sportskog duha i elegancije. Novi izgled čeone rešetke i hromirani okvir svetala za maglu osvežavaju prednji deo modela. Ovo je početna tačka dizajna čitavog automobila koji kombinuje energični duh sa prepoznatljivom elegantnom formom. Prednja svetla koriste DRL sa LED tehnologijom i funkciju dnevnog svetla za maksimalnu aktivnu bezbednost. Inovativna zadnja svetla koriste LED tehnologiju na isti način i, osim stilske namene, imaju i svrhu preventivne bezbednosti. Na kraju, tri nove aluminijumske felne (od 16, 17 i 18) jasno naglašavaju profil novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Bočni prozori podsećaju na izgled kupea i naglašavaju dinamičnost i fluidnost oblika, delom zahvaljujući i skrivenim ručicama za vrata. Pruge na vozilu izdužuju automobil, dok jasne linije koje se završavaju na zadnjoj strani naglašavaju ugaoni dizajn karoserije vozila.


Enterijer
Pažnja posvećena detaljima i odabrani kvalitetni materijali predstavljaju krajnji izraz italijanskog stila. Ono što se naročito ističe jesu novi paneli vrata i ručice i potpuno nov dodatak centralne konzole i komandne table. Svi elementi obrađeni su farbom otpornom na ogrebotine i dodacima koji su jednolični kada su u pitanju boja i materijali. Rezultat je unutrašnjost vrhunskog kvaliteta koja dočekuje putnike u toploj i prijatnoj atmosferi. Sedišta i volan su takođe novi i dodatno naglašavaju opaženi kvalitet i udobnost pri vožnji. Kod verzije modela Quadrifoglio Verde, svoj debi imaju nova specifična sedišta presvučena crnom Alcantara kožom sa kontrastnim štepovima i električno zavarenim logoom na leđnom naslonu (dostupno i kod QV Sportiva paketa).
Sada verzija Progression nudi crne/antracit sive materijale, dok kupac modela Giulietta za 2014. godinu može birati između dve kombinacije boja materijala tapacirunga: crna/boja duvana ili antracit siva. Exclusive verzija ima kožni/štofani tapacirung koji može biti u kombinaciji crne i antracit sive ili boje duvana i antracit sive. Sve presvlake su dostupne po zahtevu u koži vrhunskog kvaliteta u crvenoj, crnoj boji i boji duvana.
Sportski dizajn i novi oblik koji se odnose na Alfa Romeo rešetku važe i za volan koji sada odlikuju aluminijumski dodatak, crni, beli ili crveni štepovi – u zavisnosti od unutrašnjosti i nivoa opreme - i presvlake od kože vrhunskog kvaliteta, pravljene sa posebnom penom koja omogućava bezbedno i neposredno prianjanje. Najzad, gepek je obnovljen specifičnim crnim tapacirungom preko čitave površine (pod, bočne strane i iza zadnjih sedišta). Odeljak za odlaganje stvari sa leve strane volana, gornja kaseta za rukavice na komandnoj tabli i USB port, počev od danas smešteni blizu DNA selektora – da bi bili zgodniji i bliži za upotrebu - upotpunjuju nove karakteristike unutar modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu.


Zadovoljstvo pri vožnji
Model Giulietta zauzeo je mesto u tradiciji najboljih modela brenda Alfa Romeo, oslanjajući se na svoje nasleđe dinamičkih performansi, bez kompromisa u pogledu efikasnosti i pogodnosti pri svakodnevnoj upotrebi. Tajna koja se krije iza ovakvih performansi jeste neprestano tehnološko istraživanje, čiji je krajnji izraz predstavljen u modelu Giulietta. Ovo je prikazano „kompakt” arhitekturom – stvorenom pomoću izuzetno otpornih materijala koji omogućavaju da težina strukture bude ograničena – uz Dual Pinion aktivni upravljački sistem i sofisticirane konfiguracije suspenzije (MacPherson spreda i unapređeni Multilink sa zadnje strane). Uz to, zadovoljstvo pri vožnji i udobnost prilagođeni su da ispune svaku potrebu kupca zahvaljujući Alfa DNA selektoru, uređaju koji prilagođava ponašanje vozila različitim uslovima puta i stilovima vožnje. Nova arhitektura modela Alfa Romeo Giulietta dizajnirana je tako da integriše različite sisteme vozila i u potpunosti ih iskoristi, naglašavajući na taj način tri funkcije podešavanja (Dinamičnu, Normalnu i funkciju Za sve vremenske prilike) dostupne u Alfa DNA selektoru. Uređaj koji je deo standardne opreme čitave postavke, dizajniran je tako da modifikuje radne parametre motora, menjača, upravljačkog sistema i Q2 elektronskog diferencijala, uz logiku ponašanja sistema Elektronske kontrole stabilnosti (ESP).
Udobnost, prostor za putnike i bolja zvučna izolacija

Izvanredan kvalitet izrade impresivan na svim nivoima, sa ciljem odličnog standarda udobnosti. Longitudinalni i vertikalni kapacitet filtriranja suspenzije obezbeđuje izuzetnu udobnost tokom vožnje, dok važna tehnička poboljšanja – poput određenih intervencija kod branika, lukova točkova, pedala i gepeka – čine model Giulietta za 2014. godinu još tišim i prijatnijim za vožnju. Udobnost je još jedna jaka stavka: kvalitet materijala koji se koriste za komandnu tablu i ergonomika enterijera uopšteno doprinose sjajnom iskustvu prilikom vožnje. Nije bilo kompromisa ni kod nosivosti, zahvaljujući gepeku pravilnog oblika koji u potpunosti može biti iskorišćen, širine 1.023 mm između lukova točkova i maksimalnog kapaciteta od 350 litara, koji može da parira svojim glavnim konkurentima.


Efikasnost: odnos optimalnih performansi i potrošnje/emisije
Efikasnost modela Giulietta potvrđena je sjajnim performansama u odnosu na potrošnju, vrednošću koja je dodatno povećana Alfa TCT menjačem sa duplim suvim kvačilom poslednje generacije. Inovativni menjač omogućava veću efikasnost i udobnost pri vožnji i osećaj je više sportski nego kod automatskog menjača sa pretvaračem obrtnog momenta. Dovoljno je napomenuti da Alfa Romeo Giulietta model za 2014. godinu, opremljen TP MultiAir motorom od 1,4 litra koji razvija 170 KS sa TCT-om, postiže izvanredne rezultate u svom segmentu, unapređujući već impresivne standarde koje je postavio ručni menjač, kako u ubrzanju od 0 km/h do 100 km/h, tako i u potrošnji goriva i emisiji CO2. Menjač radi ili u potpuno automatskom ili u sekvencijalnom režimu. Vozač ručno upravlja pozicijama ''gore i dole'' preciznog i ergonomičnog nivoa menjača, a može odabrati i da to kombinuje sa ''ručicama menjača'' na volanu. Vozač takođe može prilagoditi karakter automobila koristeći Alfa DNA selektor kako bi unapredio odlike udobnosti, performansi, bezbednosti i efikasnosti.


Bezbednost
Novi model Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu: jedan od najbezbednijih automobila u svojoj kategoriji, preokrenuo je situaciju u svoju korist za one koji misle da bezbednost umanjuje performanse. Uz neosporne dinamičke odlike modela, sve verzije su opremljene standardnom opremom u velikoj meri, poput šest vazdušnih jastuka, ESP-a, sigurnosnih pojaseva koji se fiksiraju na tri mesta sa duplim zatezačima, sistema zaštite od trzajne povrede vrata i treće teretne linije za izuzetnu zaštitu putne kabine. Ove odlike su propraćene, ponovo kao standard, određenim sistemima koji su jedinstveni u ovoj kategoriji, poput Alfa DNA selektora sa elektronskim Q2 diferencijalom, sistema koji omogućava da se obrtni momenat prenese na spoljni točak bez skretanja, kako bi se sprečilo podupravljanje spreda, sa prednostima za vozilo u pogledu vuče, bezbednosti i voznih osobina. Tu je još i DST koji navodi vozača da prilagodi svoju vožnju u hitnim slučajevima pomoću impulsa na točku. Na samom kraju, Pre-fill sistem garantuje maksimalnu brzinu pri naglom kočenju. Sve ove karakteristike čine izuzetno visok aktivan i pasivan nivo bezbednosti. Guiletta je dobila pet zvezdica na kreš-testovima prema strogim parametrima koje je uveo Euro NCAP od svog lansiranja, postigavši 97% za zaštitu odraslih putnika, što je jedan od najviših rezultata u toj kategoriji.


Postavka za 2014. godinu
Pet nivoa opreme (Impression, Progression, Distinctive, Exclusive i Quadrifoglio Verde) – u zavisnosti od zemalja u kojima se prodaje – pružaju bezbednost, udobnost i zadovoljstvo pri vožnji raznolikim kupcima novog modela Alfa Romeo Giulietta za 2014. godinu. Svi uređaji povezani sa aktivnom i pasivnom bezbednošću deo su standardne opreme čitave postavke.
Standardna oprema Impression nivoa opreme podrazumeva: 6 vazdušnih jastuka, Alfa DNA sistem (sa Q2 diferencijalom i DST-om), inovativni ESC (koji podrazumeva i ASR i Hill Holder sistem).
Ručna kontrola sistema klimatizacije i senzor za praćenje pritiska u gumama upotpunjuju standardnu opremu.
Drugi nivo, Progression, dokazuje da je idealan izbor za one koji žele veću udobnost pri vožnji, sa dodatnim zadnjim električnim prozorima i CD/MP3 zvučnim sistemom sa funkcijom dvostrukog tjunera i kontrolama na volanu. Pređimo na verziju Distinctive koja uza sve to ima i: 16-inčne aluminijumske felne, kožni volan sa kontrolama radija, svetla za maglu, automatski sistem kontrole klimatizacije za dve zone, nova sedišta presvučena kvalitetnim materijalom, naslone za ruke na prednjim sedištima sa odeljkom za odlaganje stvari i elegantni hromirani dodatak (hromiranu liniju) koji uokviruje bočne prozore i rashladnu pregradu.
Nivo opreme Exclusive je na vrhu u pogledu udobnosti i tehnologije i pruža: tapacirung od kože ili štofa, 17-inčne aluminijumske felne, naslone za ruke na zadnjim sedištima, leđno prilagođavanje prednjih sedišta, retrovizore sa elektronskim sklapanjem, senzore za parkiranje sa zadnje strane, elektrohromični retrovizor i senzore za kišu i svetlost.
Postavka je upotpunjena modelom Giulietta 1750 TPi sa 235 KS Quadrifoglio Verde (detelina sa četiri lista) legendarnim simbolom koji se takmiči na svim svetskim stazama. Opremljena isključivo motorom najboljih performansi u klasi, verzija se ističe u potpunosti sportskim dizajnom, u kombinaciji sa felnama od 17 inča (opciono je i od 18 inča) koja garantuje najbolje zadovoljstvo vožnje u klasi i iznenađujuće ograničenu potrošnju goriva i emisije za snagu koju pruža. Giulietta tako nadgrađuje ''Quadrifoglio Verde'' dodirom savremenosti, kombinujući potpuno zadovoljstvo pri vožnji sa većom ekološkom svešću radi sportskog duha koji ima ekološku svest i štiti životnu sredinu.


Paketi
Style, Visibility, Comfort, Lusso, Premium, Business, Sport i QV Sportiva: mnogi ovi specifični paketi su dostupni, u zavisnosti od tržišta, kako bi dodatno prilagodili vaš model Giulietta za 2014. godinu. Paket QV Sportiva dizajniran je za kupce koji žele automobil sa uzbudljivim performansama, vrhunskom tehnološkom opremom i sjajnim izgledom. Inspirisan legendarnim Quadrifoglio Verde, paket QV Sportiva podrazumeva: sportsku nisku vožnju, nove 18-inčne aluminijumske felne i 225/40 gume, bočne trake, velike Brembo kočnice sa crvenim stegama, prednja svetla tamne završne obrade i zadnje Privacy prozore. Isti sportski utisak je očigledan i u unutrašnjosti, gde tamna putnička kabina uključuje: aluminijumske pedale, kožni volan sa belim štepovima (ili crvenim sa kožnim sedištima), aluminijumsku ploču sa logom Quadrifoglio Verde i brunirani poliran aluminijumski dodatak na komandnoj tabli. Sedišta su dostupna ili u kombinaciji kože i Alcantara materijala ili u sirovoj koži.


Mopar®
Kupci novog Giulietta modela za 2014. godinu mogu dodatno da prilagode svoj automobil odabirom nekog od velikog broja dodataka čiji su proizvođači Mopar, odeljenje delova i usluga i brige o kupcima Fiat i Chrysler Group, zajedno sa Alfa Romeo Centrom Stila. Na primer, zadnji branik, bočne trake, karbonski zadnji spojler, veliki dupli auspuh, pedale i osvetljeni zaštitini pragovi dostupni su za one koji više vole da unaprede sportski duh novog automobila. Umesto toga, Mopar nudi kupcima koji obraćaju više pažnje prepoznatljivom stilu sa 18-inčnim elegantnim bruniranim felnama ili felnama poput turbina sa belom obradom, Giulietta otirače sa crvenim štepovima, ručicu menjača u 5 varijanti (karbonskoj, Competizione crvenoj, Profondo plavoj, mat crnoj i Alfa crvenoj) i karbonske, titanijum sive, satenski hromirane ili polirano hromirane retrovizore. Poklopci pneumatskih ventila sa logom brenda „Alfa Romeo”, aluminijumski poklopac rezervoara, organizator gepeka sa dodacima, šipke za krov, magnetni nosač za skije i aluminijumski nosač za bicikl upotpunjuju kolekciju posvećenu novom modelu Giulietta za 2014. godinu.
Svi u potpunosti odgovaraju tehničkim i stilskim karakteristikama novog automobila radi potpune, kompletne modifikacije. Nije slučajno to što su proizvodi kompanije Mopar jedinstveni, jer su dizajnirani zajedno sa timom koji je dizajnirao automobil, što je direktna veza koja garantuje vrhunski kvalitet, veoma izdržljive postprodajne proizvode koji savršeno integrišu automobil. Samo oni koji zaista poznaju svaki detalj i komponentu automobila znaju i kako treba da se brinu o njegovim potrebama. Zbog toga originalni delovi i dodaci koje Mopar distribuira zadržavaju karakteristike pouzdanosti, udobnosti i performansi zagarantovanih automobilima koji tokom vremena izađu iz fabrike.

Od FAS-a za FLCS

Preuzeto sa FLCS
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od nidza » 23 Jul 2015, 10:58

Evo je prava tema za nastavak rasprave o Đ.

1.4 Multiair 170

0-100 za 7,8s
minimalna potrošnja 4.6l

Ostao bih matematički kao sa 159, vozio nov auto, ukupan izdatak u odnosu na 159 sa sve mojim igranjem i potrebnim i nepotrebnim glupostima bi verovatno bio uporediv u periodu od 5 godina. Samo na registraciji bih bio dobar 500€, npr. Verovatno bi bilo više troškova, ali ne nešto dramatično.

S obzirom da trenutno prelazim oko 10-12k godišnje (prelazim mnogo više, ali ne sa Alfom), ona bi posle 5 godina imala ~50-60k, ostala ko nova (mislim, ja sam vlasnik), i verovatno bi se prodala kao najskuplja na oglasu na keca.

edit: bitnu matematiku da ne zaboravim, 159 još mogu da vozim 2-3 godine bez ijednog većeg izdatka, pa će onda po nju biti matematika sve povoljnija, što je i logično.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Ivan » 23 Jul 2015, 11:04

Ne znam da li je realno da se spominje tjuning na novom autu, ali izduv plus neki remap = rika 200 benzinskih konja uz relativno nisku potrosnju i minimalne troskove eksploatacije.

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Rakhil » 23 Jul 2015, 11:06

Cekaj, Nidza, od svih ljudi, kupuje nov auto i to benzinac, pri tom je Alfa, a razmatra se matematika i racionalnost takve odluke?!?!?

Praticu ovu temu, obecava sjajnu zabavu :kezo:

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21087
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od nidza » 23 Jul 2015, 11:09

M'jok, nema ništa od tog zasad. Propuštam odličnu priliku, pa plasiram know-how da se neko okoristi. :)

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Ivan » 23 Jul 2015, 11:10

Odustao je od kupovine ali mlatimo praznu slamu sbbkbb :D

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od starac vujadin » 23 Jul 2015, 11:17

Nažalost, taj motor nije nešto štedljiv ako se vozi iole muškije, a tako je vožljiv i povozan da prosto tera da se stiska. 170ks iz 1400 kubika je već dosta isceđeno, tu bi se jedva još moglo dobiti 20ks. Ide taj auto jako dobro i sa svjih 170ks. QV verzija mu ne beži ništa bitno po stazama s obzirom koliko je jača.

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Rakhil » 23 Jul 2015, 11:17

Bolje sto si odustao, citirao bih ti tvoje izjave o polovnjacima u svakoj temi sta god da kazes, u zivot bi ti se usrao :kezo:

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Ivan » 23 Jul 2015, 11:20

Ako je to motor iz grandea ss, a mislim da jeste, onda debelo gresis jer se lagano izvlaci 30ks, sa hard mapama i do 50ks.

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Day Walker » 23 Jul 2015, 11:24

Uzmi Djulijetu i samo udri po gasu :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od starac vujadin » 23 Jul 2015, 11:27

Ivan je napisao:Ako je to motor iz grandea ss, a mislim da jeste, onda debelo gresis jer se lagano izvlaci 30ks, sa hard mapama i do 50ks.

Послато са GT-N7100
Ovo je motor sa multiair-om. On ide u Grande Punto Evo Abarth, ima istu snagu (180ks), ali nije isti motor.

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Ivan » 23 Jul 2015, 11:33

Pff bezveze :(

Послато са GT-N7100
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10886
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Uroš S. » 23 Jul 2015, 12:04

Nidzo kako ćeš benz., to mora da ima ceo motor da bi išlo a ne pola izvađenih i blokiranih delova :-D

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Velja » 23 Jul 2015, 12:04

Revočip obećava samo 10 konja i nešto Nm.
http://revochip.com/performanse/7/146/146/40501/

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Alfa Romeo Giulietta MY2014

Post od Markoni » 23 Jul 2015, 12:14

Pa to su Abarth mape, to nista ne valja... :rofl:

Slika
Slika
Slika
Slika

Odgovori