Alfa Romeo Giulietta MY2014
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- branja
- Postovi: 3726
- Pridružio se: 25 Feb 2015, 10:44
- Garaža: jtd,bajo moj; cannondale bad boy
- Lokacija: Pančevo
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Ne mogu u Alfi da svarim ovaj radio u Fiat stilu. Onaj prvi displej sa izvacenjem i prvoj verziji mi je bio super, u Volvo stilu. Pa i u Tipu je lepsi.
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Upropastise enterijer
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Enterijer je fail od samog pocetka
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Dizajn prvobitnog enterijera je super, meni jedan od lepsih u klasi, samo steta sto kao i kod svake Alfe, kvalitet to nije ispratio, pa je plastikaner.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Heineken
- Postovi: 6242
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Slazem se za kvalitet....tuga
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Al je ergonomija odlična
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Restilizovana Alfa Romeo Giulietta je spremna za nove izazove!
http://www.stojanov.rs/restilizovana-al ... e-izazove/
Spremna za nove izazove, restilizovana Giulietta predstavlja oličenje neprevaziđenog „Alfa duha“, koji je više od jednog veka bio tipična odlika automobila proizvedenih od strane brenda Alfa Romeo.
Osvežen izgled i sportskiji karakter
Novom paradigmom brenda Alfa Romeo, pojačana i oličena kroz nekoliko stilskih elemata eksterijera, kao što su jedinstvena rešetka hladnjaka sa teksturom saća i novi prednji branik koji oblikom podseća na legendarni trolisni prednji deo, verovatno jedan od najslavnijih i najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma.
Giulietta poseduje niz elemenata razvijenih od strane kompanije Magneti Marelli – od svetlosnih uređaja pa do pogonskog agregata, vešanja i izduvnih sistema
Na novom modelu Giulietta debituje i Alfa Performance, ekskluzivna usluga posebno stvorena da unapredi iskustvo vožnje. Zahvaljujući nizu digitalnih uređaja i instrumenata, vozači mogu da kontrolišu glavne parametre automobila, da mere njegove performanse korišćenjem posebnih tajmera i da vide statisičke podatke o vožnji na svojim pametnim telefonima, pored dobijanja saveta za vožnju u realnom vremenu
U ponudi su 3 paketa opreme: Giulietta, Super i Veloce
http://www.stojanov.rs/restilizovana-al ... e-izazove/
Spremna za nove izazove, restilizovana Giulietta predstavlja oličenje neprevaziđenog „Alfa duha“, koji je više od jednog veka bio tipična odlika automobila proizvedenih od strane brenda Alfa Romeo.
Osvežen izgled i sportskiji karakter
Novom paradigmom brenda Alfa Romeo, pojačana i oličena kroz nekoliko stilskih elemata eksterijera, kao što su jedinstvena rešetka hladnjaka sa teksturom saća i novi prednji branik koji oblikom podseća na legendarni trolisni prednji deo, verovatno jedan od najslavnijih i najprepoznatljivijih simbola u svetu automobilizma.
Giulietta poseduje niz elemenata razvijenih od strane kompanije Magneti Marelli – od svetlosnih uređaja pa do pogonskog agregata, vešanja i izduvnih sistema
Na novom modelu Giulietta debituje i Alfa Performance, ekskluzivna usluga posebno stvorena da unapredi iskustvo vožnje. Zahvaljujući nizu digitalnih uređaja i instrumenata, vozači mogu da kontrolišu glavne parametre automobila, da mere njegove performanse korišćenjem posebnih tajmera i da vide statisičke podatke o vožnji na svojim pametnim telefonima, pored dobijanja saveta za vožnju u realnom vremenu
U ponudi su 3 paketa opreme: Giulietta, Super i Veloce
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Zar nisu beše i Miloš i Rotor imali primedbe na ergonomiju, ili sam to negde drugo čitao?starac vujadin je napisao:Al je ergonomija odlična
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Ja nisam. Ok je skroz.
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Ja bogami jesam.
Prva generacija je bas bila losa po tom pitanju,znam samo da je i keva na test voznji rekla da je 147 unutra bolja od Djulijete,a kad je ona kao neupucena u materiju to primetila...doduse ja sam gledao QV verziju,i naleteo na italijanskom forumu na dve bitne stvari : uzeti sedista sa elektrikom jer je agonija pomerati obicna dok su zatvorena vrata koliko su malo prostora ostavili za prste , i polukozna jer bolje drze nego kozna koja se klizaju.Italijani su doduse doktorirali temu kako naruciti,te i da ne treba uzimati siber,ako si visi od 180,cak su isli u detalje odnos duzine nogu i duzine tela.
Odemo posle i da gledamo Fokusa,kaze keva odmah da ova sedista imaju mnogo bolju lumbalnu podrsku,ljudi u salonu da sredovecna zena gleda to kod kola.
A onda smo isli i probali Recaro u Meganu i to je bilo to.
BTW Djulijeta QV vise se ne pravi pod tom oznakom ?
Prva generacija je bas bila losa po tom pitanju,znam samo da je i keva na test voznji rekla da je 147 unutra bolja od Djulijete,a kad je ona kao neupucena u materiju to primetila...doduse ja sam gledao QV verziju,i naleteo na italijanskom forumu na dve bitne stvari : uzeti sedista sa elektrikom jer je agonija pomerati obicna dok su zatvorena vrata koliko su malo prostora ostavili za prste , i polukozna jer bolje drze nego kozna koja se klizaju.Italijani su doduse doktorirali temu kako naruciti,te i da ne treba uzimati siber,ako si visi od 180,cak su isli u detalje odnos duzine nogu i duzine tela.
Odemo posle i da gledamo Fokusa,kaze keva odmah da ova sedista imaju mnogo bolju lumbalnu podrsku,ljudi u salonu da sredovecna zena gleda to kod kola.
A onda smo isli i probali Recaro u Meganu i to je bilo to.
BTW Djulijeta QV vise se ne pravi pod tom oznakom ?
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Umesto nje je 1750 Turbo Veloce TCT 1.742 cm3 241 KS.
http://www.alvolante.it/listino_auto/al ... -giulietta
http://www.alvolante.it/listino_auto/al ... -giulietta
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Mnoga italijanska kola su u prošlosti imala ergonomiju koja je mnogima smetala (tzv. "long arms, short legs"). Kod Giuliette je sve vrlo prirodno i čovek se brzo srodi sa autom. Čim se sedne sve lepo legne u ruke, noge i dupe. Sedišta koja deluju jeftino i ne baš profilisano, a u verziji sa tekstilom čak i jadno sasvim dobro drže osim ako neko nema trkačke ambicije. Pedale su dobre, za razliku od mnogih italijanskih kola nisu u off setu. Volan koji je duplo lošije urađen nego kod mog Fiće legne prirodno u ruke. Jeftina plastična ručica menjača koja treba da imitira aluminujum leži dobro u ruci i razmak od sedišta je dobar. Uopšte, odnos volan-menjač-sedište-pedale je odličan i prirodan. Tako da skup jeftinih i mediokritetskih delova koje su ugradili daju jednu odličnu upotrebnu celinu. Preglednost je dobra, komande su lake i proste (a i nema ih mnogo).Uroš S. je napisao:Zar nisu beše i Miloš i Rotor imali primedbe na ergonomiju, ili sam to negde drugo čitao?starac vujadin je napisao:Al je ergonomija odlična
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Ali kvalitet delova i plastike u istoj , za ne poverovati.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... -woes.html
Volan su mogli da uzmu iz Abarta.Inace najlepsa mi je bila navigacija u prvoj generaciji.
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... -woes.html
Volan su mogli da uzmu iz Abarta.Inace najlepsa mi je bila navigacija u prvoj generaciji.
Re: Alfa Romeo Giulietta facelift
Meni je otpala ta plastika na menjaču posle par meseci. I da, nova navigacija je teško govno. Stara je bilo skroz kul sa podizanjem.