Da, mislim na performanseXepoj87 je napisao:Ako gledas striktno performanse,jeste best Buy,ubedljivo...
Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
da, jeftin da se kupi, a posle kad krene odrzavanje...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Osim sto veoma mali procenat ljudi sa tolikim parama i kupcima takvih vozila stavlja performanse na prvo mesto...
Otud i mala prodaja GT-R-a i pored niske cene... Pitanje je kako ce se prodavati kada ne bude bio 30%+ jeftiniji od rivala...
Za 80.000e je pozeljan,posto nece svako da da 20.000e vise za Porsche sa losijim performansama,da ne pricamo o drugima,ali vec kada cena skoci na 120,130.000e u Evropi,pitanje je sta ce da se desi... Mozda bude bilo i bolje,ko zna.
Otud i mala prodaja GT-R-a i pored niske cene... Pitanje je kako ce se prodavati kada ne bude bio 30%+ jeftiniji od rivala...
Za 80.000e je pozeljan,posto nece svako da da 20.000e vise za Porsche sa losijim performansama,da ne pricamo o drugima,ali vec kada cena skoci na 120,130.000e u Evropi,pitanje je sta ce da se desi... Mozda bude bilo i bolje,ko zna.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ponajvise mislim na polovan. Vec sad u Nemackoj ih ima za 40-50k evra sa do 20k km na satu. Zapravo nema sanse da nadjete nekog ko je presao vise od 20-30 'iljada km, a to je za ono sto nudi (bar na papiru) prilicno niska cena. Pa makar ga ganjao godinu dana i onda prodao.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa pazi,mozes ti da ga kupis... Ali da ga vozis... To je vec problem
Ja bih nekako nakukao caleta da mi da 40k za kola,posto sam bio dosao do 35 pre 2 godine sa 15k,ali ne znam sta bih onda sa njim,da skidam ciradu sa njega jednom mesecno dok idem do Tempa po Bus Plus karticu... Da prodam i C klasu i Land Cruisera,uzmem samo GT-R-a,pa bi me duplo vise kostao od oba zajedno...
Sa svakakvim munjama sam se ja zanosio pre 2 godine,v8 motorima,ergelama konja i slicno... A onda sam inteligencijom potisnuo testosterone i napravio realnu kupovinu...
Mada cisto sumnjam da ih ima jos uvek za ispod 50k eura...
Ja bih nekako nakukao caleta da mi da 40k za kola,posto sam bio dosao do 35 pre 2 godine sa 15k,ali ne znam sta bih onda sa njim,da skidam ciradu sa njega jednom mesecno dok idem do Tempa po Bus Plus karticu... Da prodam i C klasu i Land Cruisera,uzmem samo GT-R-a,pa bi me duplo vise kostao od oba zajedno...
Sa svakakvim munjama sam se ja zanosio pre 2 godine,v8 motorima,ergelama konja i slicno... A onda sam inteligencijom potisnuo testosterone i napravio realnu kupovinu...
Mada cisto sumnjam da ih ima jos uvek za ispod 50k eura...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Prodaje drugar moj svog... Al' ne pitah ga za cenu...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To stoji svakako, ali nisam mislio da bih ga kupio sa ''zadnjih'' 50k za auto. Ipak je to zver koja izbija dosta para iz dzepa tokom eksploatacije. Cak i da mi je budzet 100k evra, mozda ga ni tada ne bih uzeo. Mada, nikad se ne zna. Htedoh reci i pored svega toga, dok se GTR nije pojavio, takve brojke na papiru su bile nemoguce za taj novac.
Za par godina mu cena garant pada na 30ak iljada na nase table, a uz normalan drugi TDI moze da funkcionise odlicno kao vikend vozilo
Za par godina mu cena garant pada na 30ak iljada na nase table, a uz normalan drugi TDI moze da funkcionise odlicno kao vikend vozilo
Daj neki review, bar da uzivamo citajuciMarkoni je napisao:Prodaje drugar moj svog... Al' ne pitah ga za cenu...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Dosta je skup za odrzavanje... Redovni servisi se rade na 6 meseci bez obzira na predjenu kilometrazu (garancija to zahteva) i kostaju oko 900 EUR. Najblizi servis je u Madjarskoj, a drugar moj svog odrzava u Austriji.
Za review nisam kompetentan jer sam ga jednom provozao, par puta se vozio, i to je to.
Ako kazem da drugar hoce da ga proda da bi pazario GT3 RS onda ce vam dosta toga biti jasno...
Za review nisam kompetentan jer sam ga jednom provozao, par puta se vozio, i to je to.
Ako kazem da drugar hoce da ga proda da bi pazario GT3 RS onda ce vam dosta toga biti jasno...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
pa onda kad dodje na track day, ima da mu otmemo auto na krug-dva, pod pretnjom :lol:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
GT3 RS :plac:
I da ima covek,retko ko ce da odvoji par hiljada eura mesecno za voznju automobila...
Ja znam da ja kada bih imao takav automobil,koristio bih ga kao i C klasu,svaki dan,sto znaci oko 50-150km dnevno,sto znaci da bi tu trebalo samo oko 1.000e za gorivo...
I da ima covek,retko ko ce da odvoji par hiljada eura mesecno za voznju automobila...
Ja znam da ja kada bih imao takav automobil,koristio bih ga kao i C klasu,svaki dan,sto znaci oko 50-150km dnevno,sto znaci da bi tu trebalo samo oko 1.000e za gorivo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Od ljudi koji kupuju takve automobile, zapravo jako je malo onih koji to vozaju svaki dan kao primarni auto.Xepoj87 je napisao:I da ima covek,retko ko ce da odvoji par hiljada eura mesecno za voznju automobila...
Obicno pored tog imaju jos jedan, dva racionalna automobila dok ovaj stoji ispod cerade u garazi i izvozi se ponekad kad je lepo vreme
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ok,to stoji,ali ja tako ne bih radio
Vazi sto bih uzeo da vozim C klasu,a pored mi stoji GT-R
Mozda neki dzip za lose vreme,ali cim osvane +10 i suv asfalt,eto potrosnje od 30l i useravanja guma od 2.000e
A stajao,ne stajao,2.000e godisnje ti ode samo na redovan servis minimum,a verovatno ode oko 3.000e da se ne kvari nista mnogo
Registracija 2.000e,kasko ~3-5.000e... Ma begaj bre
Treba ti 10.000e godisnje samo da ti stoji auto
Vazi sto bih uzeo da vozim C klasu,a pored mi stoji GT-R
Mozda neki dzip za lose vreme,ali cim osvane +10 i suv asfalt,eto potrosnje od 30l i useravanja guma od 2.000e
A stajao,ne stajao,2.000e godisnje ti ode samo na redovan servis minimum,a verovatno ode oko 3.000e da se ne kvari nista mnogo
Registracija 2.000e,kasko ~3-5.000e... Ma begaj bre
Treba ti 10.000e godisnje samo da ti stoji auto
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Uh, sto je mnogo mnogo je.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zato lepo kupis Polo Cross i ulozis u njega godisnje 70 evra kao ja!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pa minimum ali zadovoljstvo uvek kostaXepoj87 je napisao:Treba ti 10.000e godisnje samo da ti stoji auto
Onaj ko ima da izbroji toliku lovu za auto cesto potrosi mnogo vise na gluposti npr. garderobu
Citam u novinama da direktor jedne velike banke u CH godisnje zaradi cca 10 miliona evra
Gore pomenuta cifra za auto je njemu sitnica.