Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Istina... Banalna da ne moze banalnija.
(vracamo se polako na temu, jos ako bih ubacio sada ovde neku vest o novoj "trojci", ihaj... )
(vracamo se polako na temu, jos ako bih ubacio sada ovde neku vest o novoj "trojci", ihaj... )
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nova trojka moze da se naruci u CH.
Pravio sam konfiguraciju na netu i 320d sa zeljenom opremom me je izasao preko 60.000e
Pravio sam konfiguraciju na netu i 320d sa zeljenom opremom me je izasao preko 60.000e
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Plati pa klati
Inace,sto se tice ovog novog 28i,drugar je pre nedelju dana dobio Z4 sa tim motorom i kaze da zuji kao nenormalan,a ide ko stoka
Kaze,rekao bi da ima 300ks,a ne 245,2 turbine ubijaju kako vuku...
Jedva cekam da dodje za BG,pa da malo izvozam...
Inace,sto se tice ovog novog 28i,drugar je pre nedelju dana dobio Z4 sa tim motorom i kaze da zuji kao nenormalan,a ide ko stoka
Kaze,rekao bi da ima 300ks,a ne 245,2 turbine ubijaju kako vuku...
Jedva cekam da dodje za BG,pa da malo izvozam...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Pardon, cena je navedena za 328i a 320d je par hiljada jeftiniji.
Ko hoce da ga ima medju prvima ima debelo da plati a cena ce kasnije da pada.
Za 20.000 manje u nemackoj, moze da se uzme 528i skoro u fulu star manje od godinu dana i smesnom kilometrazom.
Ma samo sto im nisam platioXepoj87 je napisao:Plati pa klati
Ko hoce da ga ima medju prvima ima debelo da plati a cena ce kasnije da pada.
Za 20.000 manje u nemackoj, moze da se uzme 528i skoro u fulu star manje od godinu dana i smesnom kilometrazom.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ista je fora i sa novim BMW "kecom". U jednom momentu gledam, novi kec skuplji nego stara trojka na akciji (LCI ko moj). Mislim da sam bas poredio kada je bio autoshow u NS. Placa se trend...
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koliko Nissan 370Z košta na različitim tržištima.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ovima u Singaporu BMX luksuz izgleda?
Mada,s obrirom da su im preko 15% stanovnistva milioneri,mislim da mogu da priuste
Sada gledam,u Singapuru Mercedes C klase ima pocetnu cenu od 106.000e u odnosu na nasu od 29.000e...
Kuku lele
Mada,s obrirom da su im preko 15% stanovnistva milioneri,mislim da mogu da priuste
Sada gledam,u Singapuru Mercedes C klase ima pocetnu cenu od 106.000e u odnosu na nasu od 29.000e...
Kuku lele
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mislim da to nije sve.
Pricao sam sa jednim momkom iz Singapura i ako se dobro secam nakon 10god potrebno je ponovo platiti taxe na auto. Dakle jos 200% vrednosti novog. Drugim recima zivotni vek svakog auta je tamo 10god.
Pricao sam sa jednim momkom iz Singapura i ako se dobro secam nakon 10god potrebno je ponovo platiti taxe na auto. Dakle jos 200% vrednosti novog. Drugim recima zivotni vek svakog auta je tamo 10god.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nista tu nije cudno ako se uzme u obzir njihova povrsina i broj stanovnika.
Pa gde bi ljudi stali ako bi svaka porodica kao u USA imala 3-4 auta
Pa gde bi ljudi stali ako bi svaka porodica kao u USA imala 3-4 auta
Spajanje FIAT-a i PSA?!
SPAJANJE FIATA I PSA NIJE NEMOGUĆA MISIJA, ALI PITANJE JE KOLIKO JE REALNA
Glasine o eventualnom braku Fiata i PSA (Peugeot, Citroen) već se godinama, možemo reći i desetljećima, aktualne. Kako se kaže, gdje ima dima ima i vatre… Da ove glasine nisu bez osnove potvrđuje i dugogodipšnje partnerstvo Fiata i PSA u zajedničkom projektu konstruiranja, razvoja i proizvodnje lakih dostavnih vozila, ili kako to popularnije kažemo ‘kombija’. Tako jedan te isti kombi, s tehničke strane identičan, izlazi s proizvodnih linija s tri, odnosno četiri marke, na prednjoj strani vozila, a naravno kombiji se kod pojedinih marki razlikuju samo u dizajnerskim detaljima, izgledu maske… Dakle, Fiat i PSaA već dugi niz godina uspješno surađuju na tom području, a sada su se intenzivirale glasine kako će se udružiti i na razini osobnih automobila. Rekli bismo, danas je sve moguće…
Najnovije glasine daju povoda kako se ne radi samo o glasinama. U nedavnom intervjuu Sergio Marchionne, šef Fiata, rekao je kako će ‘pažljivo osluškivati što radi rukovodstvo PSA’. Sergio Marchionne je također izjavio kako Europi treba velik i snažan proizvođač automobila koji bi oteo trenutačno prevelik udio na tržištu od čak 23,3 posto koliko drži Volkswagen grupa. Dakle, na neki način najavljen je ‘automobilski rat’, u kojem bi talijansko-francuska koalicija združena trebala zbaciti s trona njemačkog proizvođača Volkswagena. Nekako istovremeno je Frederic Saint-Geours iz PSA kazao, reagiravši na izrečeno od strane Marchionnea, kako su oni (PSA) ‘otvoreni za sve opcije’, ali da pri tom ‘treba izabrati pravog partnera’. Je li Fiat za PSA pravi partner? Vidjet ćemo…Glasine govore kako bi udruženi Fiat i PSA imali za cilj prodaju 6 milijuna vozila u 2014. godini, ali to je sigurno samo glasina i nečija slobodna pretpostavka.
U biti glasine se zaustavljaju na ovim frazama iz Fiata i PSA, jer istina je kako Fiat i PSA Peugeot Citroen nisu međusobno razgovarali o udruživanju. Bez obzira da li se radi samo o očijukanju ili običnom flertu između Fiata i PSA, te ne ulazeći u to koliko su takva ‘približavanja riječima’ realna, jedno je sigurno kako su ekonomisti analitičari te vodeći menadžeri u auto industriji rekli na tu temu, kako je spajanje bilo koje vrste te dvije automobilske grupe dakako moguće, ali da bi se trebali ispuniti prije toga neki osnovni uvjeti, a jedan od najvažnijih je kako bi obje grupe trebale početi znatno više ulagati u razvoj i istraživanje kako bi uopće mogle pokušati uhvatiti Volkswagen koji je po tom pitanju trenutačno svjetlosnu godinu ispred obje grupacije. Pogledajmo govor brojaka… VW u svojim planovima u razdoblju od 2011. do 2016. godina ima zapisano kako će u razvoj svojih novih modela automobila investirati čak 62 milijarde eura, dok je PSA u razdoblju od 2008. do 2011. godine za razvoj svojih novih modela utrošila tek 3,7 milijardi eura godišnje. Istovremno Fiat i Chrysler planiraju u periodu od 2010 do 2014. godine za razvoj svojih novih modela automobila izdvojiti 26 milijarde eura. Jedno je sigurno kako Fiat uz Chrysler traži u svojoj grupaciju ulazak i trećeg partnera. Mi smo sigurni, zbog iskustva iz bliske povijesti, GM to sasvim sigurno neće biti….Tko će i kad će to biti, to vjerujemo u ovom trenutku nije poznato ni u Fiatu, ni u PSA.
Izvor: autoportal.hr
Glasine o eventualnom braku Fiata i PSA (Peugeot, Citroen) već se godinama, možemo reći i desetljećima, aktualne. Kako se kaže, gdje ima dima ima i vatre… Da ove glasine nisu bez osnove potvrđuje i dugogodipšnje partnerstvo Fiata i PSA u zajedničkom projektu konstruiranja, razvoja i proizvodnje lakih dostavnih vozila, ili kako to popularnije kažemo ‘kombija’. Tako jedan te isti kombi, s tehničke strane identičan, izlazi s proizvodnih linija s tri, odnosno četiri marke, na prednjoj strani vozila, a naravno kombiji se kod pojedinih marki razlikuju samo u dizajnerskim detaljima, izgledu maske… Dakle, Fiat i PSaA već dugi niz godina uspješno surađuju na tom području, a sada su se intenzivirale glasine kako će se udružiti i na razini osobnih automobila. Rekli bismo, danas je sve moguće…
Najnovije glasine daju povoda kako se ne radi samo o glasinama. U nedavnom intervjuu Sergio Marchionne, šef Fiata, rekao je kako će ‘pažljivo osluškivati što radi rukovodstvo PSA’. Sergio Marchionne je također izjavio kako Europi treba velik i snažan proizvođač automobila koji bi oteo trenutačno prevelik udio na tržištu od čak 23,3 posto koliko drži Volkswagen grupa. Dakle, na neki način najavljen je ‘automobilski rat’, u kojem bi talijansko-francuska koalicija združena trebala zbaciti s trona njemačkog proizvođača Volkswagena. Nekako istovremeno je Frederic Saint-Geours iz PSA kazao, reagiravši na izrečeno od strane Marchionnea, kako su oni (PSA) ‘otvoreni za sve opcije’, ali da pri tom ‘treba izabrati pravog partnera’. Je li Fiat za PSA pravi partner? Vidjet ćemo…Glasine govore kako bi udruženi Fiat i PSA imali za cilj prodaju 6 milijuna vozila u 2014. godini, ali to je sigurno samo glasina i nečija slobodna pretpostavka.
U biti glasine se zaustavljaju na ovim frazama iz Fiata i PSA, jer istina je kako Fiat i PSA Peugeot Citroen nisu međusobno razgovarali o udruživanju. Bez obzira da li se radi samo o očijukanju ili običnom flertu između Fiata i PSA, te ne ulazeći u to koliko su takva ‘približavanja riječima’ realna, jedno je sigurno kako su ekonomisti analitičari te vodeći menadžeri u auto industriji rekli na tu temu, kako je spajanje bilo koje vrste te dvije automobilske grupe dakako moguće, ali da bi se trebali ispuniti prije toga neki osnovni uvjeti, a jedan od najvažnijih je kako bi obje grupe trebale početi znatno više ulagati u razvoj i istraživanje kako bi uopće mogle pokušati uhvatiti Volkswagen koji je po tom pitanju trenutačno svjetlosnu godinu ispred obje grupacije. Pogledajmo govor brojaka… VW u svojim planovima u razdoblju od 2011. do 2016. godina ima zapisano kako će u razvoj svojih novih modela automobila investirati čak 62 milijarde eura, dok je PSA u razdoblju od 2008. do 2011. godine za razvoj svojih novih modela utrošila tek 3,7 milijardi eura godišnje. Istovremno Fiat i Chrysler planiraju u periodu od 2010 do 2014. godine za razvoj svojih novih modela automobila izdvojiti 26 milijarde eura. Jedno je sigurno kako Fiat uz Chrysler traži u svojoj grupaciju ulazak i trećeg partnera. Mi smo sigurni, zbog iskustva iz bliske povijesti, GM to sasvim sigurno neće biti….Tko će i kad će to biti, to vjerujemo u ovom trenutku nije poznato ni u Fiatu, ni u PSA.
Izvor: autoportal.hr
Ako vam ide suvise lako, pogledajte bolje. Mozda vam ide nizbrdo!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ford Focus gets New 1.0-liter Turbo EcoBoost with up to 123HP in Europe, Replaces 1.6-liter Units
Ford continues to downsize its engines in order to reduce consumption and lower CO2 emissions with the presentation of a brand-new 1.0-liter, three-cylinder EcoBoost petrol unit on its Focus family car range in Europe.
The new turbocharged engine replaces the naturally aspirated 1.6-liter petrol and is available with two power levels, the first of which produces 99HP (100PS) and delivers 58.9mpg UK (4.8lt/100km or 49mpg US) with 109g/km of CO2 emissions in the five door Focus.
The second version delivers 123HP (125PS) and 170Nm (125 lb-ft) peak torque (200Nm with overboost) between 1,400 and 4,500rpm for a combined fuel economy of 56.5mpg UK (5.0lt/100km or 47mpg US) and CO2 emissions of 114g/km, again on the five-door hatchback.
"This is the third addition to our acclaimed EcoBoost engine family. Joining the 1.6-litre and 2.0-litre EcoBoost engines which span 150PS to 240PS, this 1.0-litre EcoBoost signals a new era of downsized, super frugal engines for the sub-130PS segment," said Graham Hoare, Ford's European executive powertrain director.
The 1.0-liter EcoBoost, which Ford says can fit on a piece of A4 paper, was developed by UK-based engineers at Dunton and Dagenham.
Sales in Europe will begin in February with UK pricing starting from £13,995 on the road. According to Ford, this engine is priced £250 above the 1.6-litre 125PS engine and will subsequently find its way in the C-MAX, Grand C-MAX compact minivans and the all-new B-MAX small MPV later this year.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kad za koju godinu McGruja uzme Focusa sa 1.0 motorom!
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Još zanimljivosti. Automobil sa najviše imena.
Hillman Avenger, Chrysler Avenger, Sunbeam 1250 TC, Talbot Avenger, Plymouth Cricket, Dodge Polara, Dodge 1500 (Brazil), Dodge 1800 (Argentina), Dodge Avenger (Novi Zeland, pravio Mitsubishi) i Volkswagen 1500.
Hillman Avenger, Chrysler Avenger, Sunbeam 1250 TC, Talbot Avenger, Plymouth Cricket, Dodge Polara, Dodge 1500 (Brazil), Dodge 1800 (Argentina), Dodge Avenger (Novi Zeland, pravio Mitsubishi) i Volkswagen 1500.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ovi s cenama u Singapuru nisu normalni
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Domaće vesti.
Chevrolet obaveštava svoje klijente u Srbiji da je došlo do promene u dilerskoj mreži. Od 26. januara 2012. godine "ugašena" su dva dilerstva: Arena motors - Kragujevac i MVM Motors - Novi Sad.
Chevrolet aktuelna dilerska mreža:
Beograd: Autopromet, Autoput 5, tel. 011/3195-293;
Beograd: AC Brajić d.o.o., Milentija Popoviæa 9, tel. 011/220-62-89
Beograd: Centar Boban, Dunavska 13, tel. 011/29-28-500;
Beograd: Ðelmaš Auto, Maršala Tolbuhina 14, Julino brdo, tel. 011/30-55-222;
Beograd: West Beocar, Južni bulevar 95, tel. 011/283-6910;
Čačak: Interauto-Trade, Preljina bb, tel. 032/380-000;
Niš: Nišauto Gemos, Bulevar Nikole Tesle bb, tel. 018/575-042;
Požarevac: Auto Mirkos, Ljubičevska-naselje bb, tel. 012/515-220;
Sombor: Total Sombor, Filipa Kljajić bb, tel. 025/433-570;
Subotica: Total Subotica, Blaška Rajića 31, tel. 024/671-110;
Šabac: AC Brajić d.o.o., Loznički put bb, tel. 015/375-391;
Vršac: Circom, Miloša Obilića bb, tel. 013/219-00-11;
Podgorica: Osmanagić Company, 4 Jul bb, tel. +382 20/634-939
Zanimljivo, nema dilera u Novom sadu.
Chevrolet obaveštava svoje klijente u Srbiji da je došlo do promene u dilerskoj mreži. Od 26. januara 2012. godine "ugašena" su dva dilerstva: Arena motors - Kragujevac i MVM Motors - Novi Sad.
Chevrolet aktuelna dilerska mreža:
Beograd: Autopromet, Autoput 5, tel. 011/3195-293;
Beograd: AC Brajić d.o.o., Milentija Popoviæa 9, tel. 011/220-62-89
Beograd: Centar Boban, Dunavska 13, tel. 011/29-28-500;
Beograd: Ðelmaš Auto, Maršala Tolbuhina 14, Julino brdo, tel. 011/30-55-222;
Beograd: West Beocar, Južni bulevar 95, tel. 011/283-6910;
Čačak: Interauto-Trade, Preljina bb, tel. 032/380-000;
Niš: Nišauto Gemos, Bulevar Nikole Tesle bb, tel. 018/575-042;
Požarevac: Auto Mirkos, Ljubičevska-naselje bb, tel. 012/515-220;
Sombor: Total Sombor, Filipa Kljajić bb, tel. 025/433-570;
Subotica: Total Subotica, Blaška Rajića 31, tel. 024/671-110;
Šabac: AC Brajić d.o.o., Loznički put bb, tel. 015/375-391;
Vršac: Circom, Miloša Obilića bb, tel. 013/219-00-11;
Podgorica: Osmanagić Company, 4 Jul bb, tel. +382 20/634-939
Zanimljivo, nema dilera u Novom sadu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...