Vesti iz auto-industrije
-
- Postovi: 4
- Pridružio se: 09 Apr 2021, 20:22
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Modeli automobila koji će obeležiti 2022 godinu
Prošla godina je protekla kao i 2020. u borbi sa pandemijom, ali je svaka fabrika prolazila i kroz svoje probleme koji su se odnosili na nestašicu čipova. Drugu polovinu 2021.godine obeležio je i pad proizvodnje i prodaje automobila. Izostale su takođe i brojne premijere novih modela koje su odložene za ovu godinu. Lista automobila čija se premijera očekuje tokom godine je dakle impozantna. SUV vozila ostaju i dalje popularna i najtraženija, a očigledno je da ćemo viđati sve više električnih automobila sa sve većim dometom.
Ono što je novina u autoindustriji je da će još jedan sistem postati deo obavezne opreme automobila. Sa tom uredbom se kreće od jula 2022.godine. Evropska komisija usvojila je nacrt uredbe kojom se definiše obavezna ugradnja uređaja za “inteligentno prilagođavanje brzine” (Intelligent Speed Assistance – ISA) na svim novim vozilima i to od 6. jula 2022. godine. Sve nas naravno interesuje i kakve će boje biti aktuelne. Proteklih godina dominirale su siva i crna, a zatim je iznenada bela postala omiljena kod kupaca. Naročito je tražena kad su u pitanju SUV vozila. Što se tiče boja mnogi su dali titulu trendsetera Hyundai modelima. Zelena nijansa će izgleda biti top ove godine. Uostalom to ćemo videti uskoro jer ima premijera i tokom januara.
ŠKODA ENYAQ IV
RENAULT AUSTRAL
AUDI A3 ALLROAD
Prošla godina je protekla kao i 2020. u borbi sa pandemijom, ali je svaka fabrika prolazila i kroz svoje probleme koji su se odnosili na nestašicu čipova. Drugu polovinu 2021.godine obeležio je i pad proizvodnje i prodaje automobila. Izostale su takođe i brojne premijere novih modela koje su odložene za ovu godinu. Lista automobila čija se premijera očekuje tokom godine je dakle impozantna. SUV vozila ostaju i dalje popularna i najtraženija, a očigledno je da ćemo viđati sve više električnih automobila sa sve većim dometom.
Ono što je novina u autoindustriji je da će još jedan sistem postati deo obavezne opreme automobila. Sa tom uredbom se kreće od jula 2022.godine. Evropska komisija usvojila je nacrt uredbe kojom se definiše obavezna ugradnja uređaja za “inteligentno prilagođavanje brzine” (Intelligent Speed Assistance – ISA) na svim novim vozilima i to od 6. jula 2022. godine. Sve nas naravno interesuje i kakve će boje biti aktuelne. Proteklih godina dominirale su siva i crna, a zatim je iznenada bela postala omiljena kod kupaca. Naročito je tražena kad su u pitanju SUV vozila. Što se tiče boja mnogi su dali titulu trendsetera Hyundai modelima. Zelena nijansa će izgleda biti top ove godine. Uostalom to ćemo videti uskoro jer ima premijera i tokom januara.
ŠKODA ENYAQ IV
RENAULT AUSTRAL
AUDI A3 ALLROAD
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Hispano Suiza Carmen uživo.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2022 Wiesmann Project Gecko
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Audi Q6 se pojavio u Kini.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ovo liči na neku mešavinu Land cruiser-a i Hyundai-a. Hoće li biti u Evropi, uopšte?
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2110
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
I to sad kad neko kupi, njemu je dovoljna B kategorija, i ovo da tera? Jer gledam, unutrašnjost kao u kamiončiću, a neretko viđam da neko te džombaste automobile vozi i čepa sve moguće linije i bankine. Po pravilu bude neka ženska, kao da je položila u Fiatu 500, pa sela u ovaj.
Znam da po novom ima i silnih nekih podkategorija, ali ne znam kako to funkcioniše u praksi za nove vozače...
Fin "autić" inače.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Znam da po novom ima i silnih nekih podkategorija, ali ne znam kako to funkcioniše u praksi za nove vozače...
Fin "autić" inače.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
DS7 FL u pripremi.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Hispano Suiza Maguari HS1 GTC
Three years after the introduction of the prototype , Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG introduced the production Maguari HS1 GTC.
The car has a carbon / aluminum frame, aluminum body and drive takes from the V10 5.2-liter engine of the Lamborghini Huracan which has acquired twin-turbo and delivers 1,200 horsepower with 1,100 Nm of torque.
The drive is sent to the rear wheels via a 7-speed dual-clutch automatic transmission and the vehicle makes 0-100 km / h in less than 2.8 seconds, having a top speed of 360 km / h (electronically limited), with the company states that it can exceed 400 km / h.
It wears 22 ″ front and 23 ″ rear wheels, with 285/35 and 335/30 tires respectively. The length of the car reaches 5.1 meters, the width 2.1 meters, the height 1.25 meters, while it weighs 1,890 kg. Its brakes consist of 440 mm carbon-ceramic discs with 6-piston calipers.
Its price was announced at 2.2 million euros, with its production starting within the year so that the first of the 300 cars that the company wants to build (50 per year in a period of 6 years) to be delivered to their owners in Europe, USA, Middle East and Asia in the first quarter of 2023.
Three years after the introduction of the prototype , Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG introduced the production Maguari HS1 GTC.
The car has a carbon / aluminum frame, aluminum body and drive takes from the V10 5.2-liter engine of the Lamborghini Huracan which has acquired twin-turbo and delivers 1,200 horsepower with 1,100 Nm of torque.
The drive is sent to the rear wheels via a 7-speed dual-clutch automatic transmission and the vehicle makes 0-100 km / h in less than 2.8 seconds, having a top speed of 360 km / h (electronically limited), with the company states that it can exceed 400 km / h.
It wears 22 ″ front and 23 ″ rear wheels, with 285/35 and 335/30 tires respectively. The length of the car reaches 5.1 meters, the width 2.1 meters, the height 1.25 meters, while it weighs 1,890 kg. Its brakes consist of 440 mm carbon-ceramic discs with 6-piston calipers.
Its price was announced at 2.2 million euros, with its production starting within the year so that the first of the 300 cars that the company wants to build (50 per year in a period of 6 years) to be delivered to their owners in Europe, USA, Middle East and Asia in the first quarter of 2023.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
10 miliona Dacia proizvedenih u Rumuniji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...