Stranica 325 od 346

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 20:07
od tlazar
Videh da novi salon u NS ima izlozen jedan model.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 20:12
od dragvorl
Nista bez dizela.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 20:13
od mironiko
Nije im salon vise u Sentandrejskoj, prekoputa Majine autobuske..?

Sent from my Pixel 2 using Tapatalk


Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 20:23
od tlazar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 20:49
od shandu90
Imali su i na staroj Detelinari, pre mnogo godina. Sad su blize kruznom toku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 21:39
od Kabal
U objektu bivseg Renault Cvijic, a kratko je bio posle Peugeot KDD

Sent from my SM-N975F using Tapatalk


Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 23 Mar 2020, 22:15
od Geza
Cupra Formentor

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Mar 2020, 21:42
od Geza
VOLKSWAGEN ANNOUNCES THE DEFINITIVE END OF THE 1.6 TDI
https://drivetribe.com/p/volkswagen-ann ... jcZ3DGHEYA

Although several studies have shown that diesel engines are less polluting than gasoline engines and electric motors, their days are numbered. The latest example is the 1.6 TDI, one of Volkswagen's best-selling engines. The German brand has taken a radical decision to eliminate it definitively.

This will have serious consequences for several models sold with this engine. Examples include the Volkswagen Polo, the Seat Ibiza and the Skoda Kamiq. These vehicles will simply no longer have any diesel engine in their range because the new 2.0 TDI Evo is technically incompatible.

This was perfectly predictable as sales of small diesel cars are now quite anecdotal. Moreover, the 2.0 TDI Evo is more efficient and consumes even less fuel than the 1.6 TDI. The Audi A1 seems to have already anticipated this by only offering petrol engines from its commercial launch.

Only the 2.0 TDI Evo will be the entry-level diesel in the Volkswagen Group, with outputs ranging from 115 to 190 hp. On small cars, the 1.0 TSI is king! The 1.6 TDI will therefore be saying goodbye from the second half of November 2020.

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Mar 2020, 21:58
od dragvorl
Motor bez 2.0 nije motor!

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 26 Mar 2020, 23:02
od DukeNS
Ne znam da li sam vec pisao, ali nije zgored da ponovim. Pre nekoliko nedelja sam isao Rapidom sa bas 1.6 TDI do Praga i u zivotu se nisam vozio ekonomicnijim motorom, a nismo se vukli. Mislim da smo sa jednim rezervoarom stigli tamo, djirali jedan dan po gradu i vozili jos ohohoj nazad. Range je nakon punjenja pokazivao preko 1.000 km. Cudo jedno! Sa druge strane, u zivotu se nisam vozio u neudobnijem autu. Vozio sam, sedeo na suvozackom i na zadnjoj klupi, nigde nije bilo razlike. Odvratna sedista i isto takvo oslanjanje. Ledja su me ubijala. Mozda je donekle do velike kilometraze (blizu 300 hiljada), ali sam rekao da me Rapid na relaciji duzoj od par kilometara vise nece videti...

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 11 Apr 2020, 14:17
od Geza
Fiat menja logo na svojim modelima.

Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 18 Apr 2020, 22:11
od Geza
Volkswagen Viloran, MPV za Kinu, Evropa je još na razmatranju.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 05 Maj 2020, 19:07
od Geza



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 06 Maj 2020, 19:18
od Geza
Lotus Elise Heritage Editions

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Poslato: 07 Maj 2020, 21:32
od Geza
Poslednji FIRE motor.