Škoda Superb Mk.3
- sasa lbg
- Postovi: 1572
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Škoda Superb Mk.3
Ok je to ipak su limuzine D segmenta ekstra auti konstantno kroz vreme.
SUV nema nikakvu prednost osim lakseg ulaska/izlaska sto je moze niti presudno kad te nesto boli a imas 45 + godina.
To sto pises da ga vozis 170 km i lepo ide tj ne treperi je ocekivano.
Volvo podnese 10-15 kmh vise verovatno Merc ,bmw i audi te klase ali u njima se nisam vozio.
Mislim na brzinu kad je auto skroz miran i samo klizi potpuno sigurno i kao takav ga mozes voziti kilometrima/satima.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
SUV nema nikakvu prednost osim lakseg ulaska/izlaska sto je moze niti presudno kad te nesto boli a imas 45 + godina.
To sto pises da ga vozis 170 km i lepo ide tj ne treperi je ocekivano.
Volvo podnese 10-15 kmh vise verovatno Merc ,bmw i audi te klase ali u njima se nisam vozio.
Mislim na brzinu kad je auto skroz miran i samo klizi potpuno sigurno i kao takav ga mozes voziti kilometrima/satima.
Послато са SM-N970F помоћу Тапатока
Re: Škoda Superb Mk.3
Ko je puno na auto putu prednosti limuzina i niskog težišta su puno veći...
Meni jos uvek prednosti povisenih auta nisu veca nad prednosgima nizeg tezista...
Visok klirens je super stvar ali meni otpor vazduha buka i stabilnost su bolja i potrebnija stvar...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Meni jos uvek prednosti povisenih auta nisu veca nad prednosgima nizeg tezista...
Visok klirens je super stvar ali meni otpor vazduha buka i stabilnost su bolja i potrebnija stvar...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
- grujicd
- Postovi: 8375
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
SUV se ipak malo ljulja i kad se menja traka, i kad naiđe neravnina, i kad se koči… Najviše mislim na autoput gde su zbog brzine te sile izraženije. Jednostavno fizika kaže mora tako zbog visokog težišta. Ne mora to ljuljanje da bude preterano, ono da bude muka putnicima, kod nekih je više kod nekih manje izraženo. Ali stalno više “mućka” putnike od limuzine/karavana. Ali kad dođeš u situacije gde je klirens bitan tu klasična limuzina gubi. Nema tu pobednika, samo kompromisa na jednu ili drugu stranu.
Re: Škoda Superb Mk.3
Dosta losije mi se vozi x3 od 3ke a 5ce da ne pricam...
I auto put a jos gore putevi krivudavi....cg npr
Svakako prednosti suva klirens mi jos nije iznad voznih karakteristika...
Svakom nesto odgovara...
Mozda neki sa m vesanjem x3 je dovoljno krut ali ne znam...
Jos je x i medju tvrdjim verujem....
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
I auto put a jos gore putevi krivudavi....cg npr
Svakako prednosti suva klirens mi jos nije iznad voznih karakteristika...
Svakom nesto odgovara...
Mozda neki sa m vesanjem x3 je dovoljno krut ali ne znam...
Jos je x i medju tvrdjim verujem....
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
Re: Škoda Superb Mk.3
Pa pazi i tvrđe vešanje zna dosta da zamara na dužim putovanjima otvorenom cestom. Recimo po našem auto-putu (ali i većinu evropskih) gde imaš dosta neravnina zna da bude malo napornije sa tvrđim autima.
Recimo čist primer je A6 sa sportskim vešanjem (pravo S line vešanje) zna da bude naporno za duža putovanja (u odnosu na klasičan, a verujem da je sa vazdušnim vrh)
Recimo čist primer je A6 sa sportskim vešanjem (pravo S line vešanje) zna da bude naporno za duža putovanja (u odnosu na klasičan, a verujem da je sa vazdušnim vrh)
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Škoda Superb Mk.3
To je istina, a6 c7 sline kao karuce, tvrd do bola, a i neudoban je, pogotovo u odnosu na standard, a pritom se opet nikako ne vozi, ni s od sporta.
Daleko od toga da je nestabilan ili neupravljiv, sposobno se nosi sa krivinama, ali operisan od osecaja na volanu, ako hoces zustrije onda mutavo i nekontrolisano klizi preko nosa.
Kod manje vise svih je sportsko oslanjanje neopravdano pretvrdo, kad gledas recimo moose test ne dobije se ni 10% procenata u stabilnosti (brzini), a 100% tvrdje i neudobnije.
Kod nekih auta to ima smisla, ali generalno na krstaricama za autoput bas i nema.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
Daleko od toga da je nestabilan ili neupravljiv, sposobno se nosi sa krivinama, ali operisan od osecaja na volanu, ako hoces zustrije onda mutavo i nekontrolisano klizi preko nosa.
Kod manje vise svih je sportsko oslanjanje neopravdano pretvrdo, kad gledas recimo moose test ne dobije se ni 10% procenata u stabilnosti (brzini), a 100% tvrdje i neudobnije.
Kod nekih auta to ima smisla, ali generalno na krstaricama za autoput bas i nema.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4177
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Superb Mk.3
@Vladapetr
A dobar (mladi polovnjak) Passat Alltrack ? Tu ide i 2.0 bitdi sa 240 KS...mada je tom autu snaga najmanji problem.
Dovoljno mu je i 150 KS.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
A dobar (mladi polovnjak) Passat Alltrack ? Tu ide i 2.0 bitdi sa 240 KS...mada je tom autu snaga najmanji problem.
Dovoljno mu je i 150 KS.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Na stranu što se taj biturbo nije pokazao kao najsrećnije rešenje, trenutno mi zbog finansiranja igra samo glanz nov auto.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Škoda Superb Mk.3
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Škoda Superb Mk.3
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- AleksandarAca
- Postovi: 771
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Superb Mk.3
Da li neko zna kakav je 1.8 TSI 180 KS u Superbu 2018 godiste?
Gradska potrosnja, interval za veliki servis itd?
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Gradska potrosnja, interval za veliki servis itd?
Sent from my SM-N985F using Tapatalk
Re: Škoda Superb Mk.3
Koja je fora sa ovim superB na lageru 1.4TSI (mislio sam da se on više ne ugrađuje u superb, da je tu sad 1.5)
Dobra oprema i sve za 31.5k eur
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -dsg-lager
Ko da je Uber odustao od kupovine na nekim tržištima
Dobra oprema i sve za 31.5k eur
http://www.polovniautomobili.com/auto-o ... -dsg-lager
Ko da je Uber odustao od kupovine na nekim tržištima
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Škoda Superb Mk.3
Uzeti sa drugog tržišta.
Dobar je motor, ali ne može u EU da se prodaje jer je EUR6.
Svakako odlična ponuda za taj novac.
Dobar je motor, ali ne može u EU da se prodaje jer je EUR6.
Svakako odlična ponuda za taj novac.
Brzine idu u H-a !!!
Re: Škoda Superb Mk.3
@Day Walker super ponuda! Pomoslih na trenutak da se cene vratile na one pre koronke
Nego šta mu znaci ovaj "paket za loše puteve"? Kao da su bili namenjeni za (Belo)Rusiju
Nego šta mu znaci ovaj "paket za loše puteve"? Kao da su bili namenjeni za (Belo)Rusiju
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd