BMW 5 (G30) 2017

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 17571
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od nidza » 11 Jul 2018, 18:11

Tako mali auto verovatno može da se okrene oko sebe između čunjeva. :D

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


maniaxxx
Postovi: 5487
Pridružio se: 14 Nov 2012, 20:34
Lokacija: Celje-SLO

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od maniaxxx » 11 Jul 2018, 21:31

ROCK je napisao:
11 Jul 2018, 11:33
Captur da se vozi bolje od od GTI????
Megan RS ok ali captur nema sanse. Jednostavno nije pravljen da cude vozacki auto
Ovo cim je Xantija od pre 30 godina najbolja na testu ispred porschea gt3, gt2, meklarena...

Ova xantia da ima savremene gume bila bi još brža, malo pročitaj šta je xantia activa i koja je to tehnologija, šteta što je citroen zajebao sve posle i sad pravi to što pravi

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4162
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od aviator » 11 Jul 2018, 23:09

Jbg. Dok je neko trošio novac na razvoj sistema za veću stabilnost ii upravljivost, drugi je ugradjivao programe za lažiranje propisa o izduvnim gasovima.
Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 26654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 01:16

Ko je '99. godine ugradjivao softver za laziranje?
I dzaba sto ti nesto smislis, kada je to nesto sranje, jer ne znas da ga sprovedes u delo.
Popravke tih vesanja su im odnele 90% klijentele koja je htela da odvoji premium lovu za Citroen.

Slican sistem aktivnog hidraulicnog vesanja Mercedes-Benz fura isto od te 1999. godine.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
kragujevac
Postovi: 2970
Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
Garaža: Jaguar XF V8 4.2
Lokacija: Minhen/BRD

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od kragujevac » 12 Jul 2018, 07:37

Napravili su to francuzi još 1957, prvi put u Citroenu DS, tzv. ajkuli (tako smo je mi bar zvali kad smo bili klinci). Jedini problem je što nisu do dana današnjeg uspeli sve to da zadihtuju kako treba, da radi i ne pravi sranja.
Pošteno je reći da ni Mercedesov Airmatic nije baš ne znam kako pouzdana varijanta. Dok radi radi, ali kad počne da se kvari poravka celog sistema u ovlašćenom servisu lagano ide preko 7-8 hiljada evra. Pri tome problemi počinju zbog greške u materijalu, jer su "baloni" od aluminijuma napravljeni bezveze i pucaju na varovima.
Aaaa, pa to ne može.. Ne može. To ne pasuje...Ne može, ovo je djunta sa sitnim nutom. Znam Žile al meni su rekli da moze da se ubudži... A jel su ti tako rekli? E pa onda nek ti ubudži onaj koji ti je to reko, ja ne umem...

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4162
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od aviator » 12 Jul 2018, 09:49

Nigde ja nisam naveo godinu ili kraći period, nego nešto po čemu je nečiji rad obeležen.
Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 26654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 13:47

1999. godine su Citroen i Mercedes izbacili aktivno hidraulicno vesanje, ranije je bilo samo hidraulicno sa mogucnosti dizanja, to su 2 jako razlicita sistema.

Ili si mislio da Citroen poslednjih 10 godina ulaze u vesanje?
Mislim da si se malo ispalio u pokusaju da budes zanimljiv :)
Citroen nije poznat po aktivnom vesanju, vec po nevelisajucem hidraulicnom iz DSa 50ih godina, od kada je i Mercedes poznat po vazdusnom.
Audi je poznat po quattru, a Volkswagen po bubi i golfu.
Naravno, svaki ljubitelj automobila pamti sta hoce, neko legendarne automobike, neko ekoloske kazne.

Kragujevac, Mercedesovo vazdusno vesanje, koje postoji od 60ih godina je jako pouzdano, nista nepouzdanije od standardnih amortizera, a airmatic je imao problem u MLu jedne generacije, dok S klasa ne postoji bez airmatica vec 20 godina i danas je ekstremno pouzdan, sto ti pokazuje i cinjenica da ga stavljaju i u C klasu.

A aktivno hidraulicno vesanje o kome pricamo(ABC), je i dan danas dobra doplata na S klasi, a nije nepouzdano kao kod Citroena, vec radi i ima ga samo Mercedes.

Zato i kazem, dzaba napredni sistemi, koje ostavis u test fazi, pa ih na kraju jako brzo izbacis iz ponude.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk




Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 9593
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od HKS » 12 Jul 2018, 14:18

Pa i u W220 je airmatic pravio probleme.
A Citroen je, koliko znam, 1994. izbacio Xantiu Activa. A ima i prica da je Merc za svoje prosle modele sa hidraulikom trazio neku pomoc od Citroena.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4162
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od aviator » 12 Jul 2018, 14:58

@Heroj
Trala lala la....
Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 26654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 15:38

Slazem se, vecina postova ti je tralala.

U pravu si HKS, 95e su izbacili Activa sistem vesanja.
A Rolls Royce je od njih uzeo vesanje sa nivelisanjem, Mercedes je razvijao svoj sistem.
A sada videh da je Toyota prva zapravo izbacila aktivnu hidrauliku.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk





Poslednja izmena od Xepoj87 u 12 Jul 2018, 15:38, izmenjeno 3 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4162
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od aviator » 12 Jul 2018, 15:39

Tvoji nisu ni toliko.
Puno slova, a velika praznina.
Poslednja izmena od aviator u 12 Jul 2018, 15:39, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 26654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Xepoj87 » 12 Jul 2018, 15:43

Svasta je receno, ali tebe ne zanima dalje od traficarskog dobacivanja.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4162
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od aviator » 12 Jul 2018, 15:50

Prema svecu i tropar.
Slika

Korisnikov avatar
Sloba
Site Admin
Postovi: 9084
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
Garaža: Mazda 3, Ford Fiesta, Tomos A35
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od Sloba » 12 Jul 2018, 16:24

Neka na ovome stane. Nastavak sam obrisao.

ROCK
Postovi: 2511
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: BMW 5 (G30) 2017

Post od ROCK » 16 Jul 2018, 05:42



Ovaj lik sto radio dyno ispada da F90 ima skoro 650hp i 810nm. 0-100 za 3.1s...

Odgovori