Stranica 293 od 302

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 11 Jul 2018, 18:11
od nidza
Tako mali auto verovatno može da se okrene oko sebe između čunjeva. :D

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 11 Jul 2018, 21:31
od maniaxxx
ROCK je napisao:
11 Jul 2018, 11:33
Captur da se vozi bolje od od GTI????
Megan RS ok ali captur nema sanse. Jednostavno nije pravljen da cude vozacki auto
Ovo cim je Xantija od pre 30 godina najbolja na testu ispred porschea gt3, gt2, meklarena...

Ova xantia da ima savremene gume bila bi još brža, malo pročitaj šta je xantia activa i koja je to tehnologija, šteta što je citroen zajebao sve posle i sad pravi to što pravi

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 11 Jul 2018, 23:09
od aviator
Jbg. Dok je neko trošio novac na razvoj sistema za veću stabilnost ii upravljivost, drugi je ugradjivao programe za lažiranje propisa o izduvnim gasovima.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 01:16
od Xepoj87
Ko je '99. godine ugradjivao softver za laziranje?
I dzaba sto ti nesto smislis, kada je to nesto sranje, jer ne znas da ga sprovedes u delo.
Popravke tih vesanja su im odnele 90% klijentele koja je htela da odvoji premium lovu za Citroen.

Slican sistem aktivnog hidraulicnog vesanja Mercedes-Benz fura isto od te 1999. godine.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk



Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 07:37
od kragujevac
Napravili su to francuzi još 1957, prvi put u Citroenu DS, tzv. ajkuli (tako smo je mi bar zvali kad smo bili klinci). Jedini problem je što nisu do dana današnjeg uspeli sve to da zadihtuju kako treba, da radi i ne pravi sranja.
Pošteno je reći da ni Mercedesov Airmatic nije baš ne znam kako pouzdana varijanta. Dok radi radi, ali kad počne da se kvari poravka celog sistema u ovlašćenom servisu lagano ide preko 7-8 hiljada evra. Pri tome problemi počinju zbog greške u materijalu, jer su "baloni" od aluminijuma napravljeni bezveze i pucaju na varovima.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 09:49
od aviator
Nigde ja nisam naveo godinu ili kraći period, nego nešto po čemu je nečiji rad obeležen.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 13:47
od Xepoj87
1999. godine su Citroen i Mercedes izbacili aktivno hidraulicno vesanje, ranije je bilo samo hidraulicno sa mogucnosti dizanja, to su 2 jako razlicita sistema.

Ili si mislio da Citroen poslednjih 10 godina ulaze u vesanje?
Mislim da si se malo ispalio u pokusaju da budes zanimljiv :)
Citroen nije poznat po aktivnom vesanju, vec po nevelisajucem hidraulicnom iz DSa 50ih godina, od kada je i Mercedes poznat po vazdusnom.
Audi je poznat po quattru, a Volkswagen po bubi i golfu.
Naravno, svaki ljubitelj automobila pamti sta hoce, neko legendarne automobike, neko ekoloske kazne.

Kragujevac, Mercedesovo vazdusno vesanje, koje postoji od 60ih godina je jako pouzdano, nista nepouzdanije od standardnih amortizera, a airmatic je imao problem u MLu jedne generacije, dok S klasa ne postoji bez airmatica vec 20 godina i danas je ekstremno pouzdan, sto ti pokazuje i cinjenica da ga stavljaju i u C klasu.

A aktivno hidraulicno vesanje o kome pricamo(ABC), je i dan danas dobra doplata na S klasi, a nije nepouzdano kao kod Citroena, vec radi i ima ga samo Mercedes.

Zato i kazem, dzaba napredni sistemi, koje ostavis u test fazi, pa ih na kraju jako brzo izbacis iz ponude.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk





Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 14:18
od HKS
Pa i u W220 je airmatic pravio probleme.
A Citroen je, koliko znam, 1994. izbacio Xantiu Activa. A ima i prica da je Merc za svoje prosle modele sa hidraulikom trazio neku pomoc od Citroena.

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 14:58
od aviator
@Heroj
Trala lala la....

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 15:38
od Xepoj87
Slazem se, vecina postova ti je tralala.

U pravu si HKS, 95e su izbacili Activa sistem vesanja.
A Rolls Royce je od njih uzeo vesanje sa nivelisanjem, Mercedes je razvijao svoj sistem.
A sada videh da je Toyota prva zapravo izbacila aktivnu hidrauliku.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk






Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 15:39
od aviator
Tvoji nisu ni toliko.
Puno slova, a velika praznina.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 15:43
od Xepoj87
Svasta je receno, ali tebe ne zanima dalje od traficarskog dobacivanja.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 15:50
od aviator
Prema svecu i tropar.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 12 Jul 2018, 16:24
od Sloba
Neka na ovome stane. Nastavak sam obrisao.

Re: BMW 5 (G30) 2017

Poslato: 16 Jul 2018, 05:42
od ROCK


Ovaj lik sto radio dyno ispada da F90 ima skoro 650hp i 810nm. 0-100 za 3.1s...