2015 Hyundai Tucson
Re: 2015 Hyundai Tucson
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2015 Hyundai Tucson
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2015 Hyundai Tucson
Kinezi imaju specifičan i drugačiji ukus od Evropljana - ili skraćeno, užas.
Re: 2015 Hyundai Tucson
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2015 Hyundai Tucson
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2015 Hyundai Tucson
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2015 Hyundai Tucson
Zanimljiv izum za blatnjave zimske puteve, samo možda ne baš elegantno izrađen.
Re: 2015 Hyundai Tucson
Za vlasnike Tucson-a, jesu li i vama sedišta malo više tvrda?
Neko vreme vozikam isti (2016-o, 2.0 136hp) i sedišta su mi pretvrda (kožna). Na dužim putovanjima mi je malo naporno, a i ostatak porodice se žali (navikli smo na mekše aute).
Da li je situacija malo bolja sa štof sedištima? U Tucson-a smo skočili iz XTrail-a sa kojim smo se družili nekoliko meseci i Nissan se čini dosta komforniji za duže rute (ili se još nismo navikli)
Neko vreme vozikam isti (2016-o, 2.0 136hp) i sedišta su mi pretvrda (kožna). Na dužim putovanjima mi je malo naporno, a i ostatak porodice se žali (navikli smo na mekše aute).
Da li je situacija malo bolja sa štof sedištima? U Tucson-a smo skočili iz XTrail-a sa kojim smo se družili nekoliko meseci i Nissan se čini dosta komforniji za duže rute (ili se još nismo navikli)
Re: 2015 Hyundai Tucson
Nema 2.0 136hp. To je 1.6gdi možda.
Ima istine u tome da bi sedišta mogla biti mekša ali moj utisak je da je ogibljenje dosta tvrdo. Imam oko 1km makadama gde vozim skoro svaki dan i bukvalno se svaki kamenčić oseti. Tu Nivom idem 40km/h i prijatno je, a Tucsona vozim u prvoj brzini skoro bez gasa.
S druge strane, po dobrom putu odlično leži u krivinama i skoro da se ne naginje uopšte.
Kod terenskih sposobnosti, najveća mana su mu baš ta tvrdoća i suviše brza prva brzina i rikverc.
Ima istine u tome da bi sedišta mogla biti mekša ali moj utisak je da je ogibljenje dosta tvrdo. Imam oko 1km makadama gde vozim skoro svaki dan i bukvalno se svaki kamenčić oseti. Tu Nivom idem 40km/h i prijatno je, a Tucsona vozim u prvoj brzini skoro bez gasa.
S druge strane, po dobrom putu odlično leži u krivinama i skoro da se ne naginje uopšte.
Kod terenskih sposobnosti, najveća mana su mu baš ta tvrdoća i suviše brza prva brzina i rikverc.
Re: 2015 Hyundai Tucson
Valjda znam šta vozim 2.0crdi - moram da proverim ponovo saobraćajnu ali mogu da se zakunem da nema preko 140ks
Da odlično leži, nema ljuljanja - super kad voziš malo dinamičnije. Ali dosta kvari vožnju ta tvrdoća
Da odlično leži, nema ljuljanja - super kad voziš malo dinamičnije. Ali dosta kvari vožnju ta tvrdoća
Re: 2015 Hyundai Tucson
Važna informacija za vozače Tucsona od 2016. do 2021. godišta: Danas sam u servisu saznao za kampanju u kojoj se menja multifunkcijski osigurač koji sadrži u sebi i osigurače za ABS. Rekli su mi da ne pozivaju vlasnike, već menjaju ko se kad pojavi, ako se pojavi, u servisu. Pretragom interneta kasnije sam saznao da postoji mogućnost da se vozilo zapali kada je parkirano ukoliko ova kampanja nije izvršena na njemu, pa zato upozoravam vlasnike da ne čekaju, već da provere da li je njihovo vozilo obuhvaćeno.
Prema podacima koje sam našao na netu, ako ABS na sebi ima neku od oznaka 58920-D3550, 58920-D3100 ili 58920-D3530, onda je najverovatnije potrebna zamena tih osigurača. Slična kampanja spominje se i za Kia Sportage, što je i logično s obzirom da ova vozila dele dosta delova.
Evo ga TSB za Hyundai https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 3-5288.pdf
Ovo je prva verzija. Sada su izmislili bolje rešenje pa nema sečenja instalacije i budženja kao u prvom naletu, već se samo taj multi-osigurač izvadi i na njegovo mesto zašrafi novi tip.
Prema podacima koje sam našao na netu, ako ABS na sebi ima neku od oznaka 58920-D3550, 58920-D3100 ili 58920-D3530, onda je najverovatnije potrebna zamena tih osigurača. Slična kampanja spominje se i za Kia Sportage, što je i logično s obzirom da ova vozila dele dosta delova.
Evo ga TSB za Hyundai https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2020/R ... 3-5288.pdf
Ovo je prva verzija. Sada su izmislili bolje rešenje pa nema sečenja instalacije i budženja kao u prvom naletu, već se samo taj multi-osigurač izvadi i na njegovo mesto zašrafi novi tip.