Koenigsegg Regera

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Koenigsegg Regera

Post od Scuderia » 03 Mar 2015, 14:03

Ovo leti :D

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Koenigsegg Regera

Post od Ivan » 03 Mar 2015, 15:49

Moze li neko da pojasni na koju foru radi ta transmisija?
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Koenigsegg Regera

Post od methane.master » 03 Mar 2015, 17:07

Ovako kako je napisano teško je zaključiti. Biće sigurno detalja tokom salona.

Inače volim grofove automobile. Hrabar je i spreman na inovacije. :thumbup:


Sent using Tapatalk
Širim haos!

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45739
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Koenigsegg Regera

Post od Geza » 03 Mar 2015, 18:37

https://www.youtube.com/watch?v=m61GQd_rOwA
Then there's the drivetrain: Koenigsegg's proven 5.0-litre twin-turbo V8 sits proudly in the middle, pumping out a healthy 1100bhp alone, direct to the rear wheels.

But instead of being attached to a normal transmission, the Regera uses something called the Koenigsegg Direct Drive system. There's a small, crank-mounted electric motor to fill the torque gap (and act as a starter motor) together with a hydraulic coupling.

Each rear wheel then gets its own electric motor, and we're told that triplet of electric motors amounts to around 700bhp alone. Christian tells us that from take-off, with the coupling open, you power off purely on electric drive, with no need for a gearbox. As soon as it gains a few more revs, the hydraulic coupling begins to close, and the smaller crank-mounted electric motor joins in to help the bottom part of the torque curve.
http://www.topgear.com/uk/car-news/koen ... 2015-03-03
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Risto
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Koenigsegg Regera

Post od Risto » 03 Mar 2015, 19:47

pornic od auta, odusevljen sam :o

1500ks, ovo stvarno prevazilazi ocekivanja... bas me interesuje, sada kada su usporili F1, koliko su sporiji najbrzi automobili od F1 bolida...

sigurno da je f1 i dalje brza dosta, gume, menjac, tezina itd.

Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: Koenigsegg Regera

Post od stefanan » 03 Mar 2015, 20:36


Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Koenigsegg Regera

Post od starac vujadin » 03 Mar 2015, 20:38

Ovo će da ide kao trolejbus :)

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Koenigsegg Regera

Post od NexT » 04 Mar 2015, 00:02

Ovaj covek je Bog.

Dzoni_m
Postovi: 1713
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-5
Lokacija: DE

Re: Koenigsegg Regera

Post od Dzoni_m » 04 Mar 2015, 08:29

Interesantan podatak: hibridni deo (baterije, kontroler, motore itd) je radio Rimac. Svaka cast. Decko je poceo celu pricu o EV iz cistog entuzijazma, pratio sam temu kada je tek razmisljao sta da radi sa E30 i prvim igrarijama na HR BMW forumu. Doduse imao je i sredstava (ne uzlazim u pricu odakle i kako, iako je to sve poznato) da sve to lepo upakuje, angazuje prave ljude i dobije jako dobre proizvode (ne mislim samo na auto, koji je vise show i tehnoloski demonstrator)

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Koenigsegg Regera

Post od Scuderia » 04 Mar 2015, 11:17

stefanan je napisao:http://jalopnik.com/how-the-1-500-hp-ko ... 1689181377

Mene izgled ne oduševljava...
Mene ni izgled ni sam Koenigsegg kao firma, nikad nisam voleo takva auta, ali performanse su ludilo.

Korisnikov avatar
methane.master
Postovi: 21560
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Koenigsegg Regera

Post od methane.master » 04 Mar 2015, 11:19

Dzoni_m je napisao:Interesantan podatak: hibridni deo (baterije, kontroler, motore itd) je radio Rimac. Svaka cast. Decko je poceo celu pricu o EV iz cistog entuzijazma, pratio sam temu kada je tek razmisljao sta da radi sa E30 i prvim igrarijama na HR BMW forumu. Doduse imao je i sredstava (ne uzlazim u pricu odakle i kako, iako je to sve poznato) da sve to lepo upakuje, angazuje prave ljude i dobije jako dobre proizvode (ne mislim samo na auto, koji je vise show i tehnoloski demonstrator)
+1 Totalni rispekt za dečka.
Širim haos!

Korisnikov avatar
AcaKayak
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Koenigsegg Regera

Post od AcaKayak » 04 Mar 2015, 11:24

Risto je napisao:pornic od auta, odusevljen sam :o

1500ks, ovo stvarno prevazilazi ocekivanja... bas me interesuje, sada kada su usporili F1, koliko su sporiji najbrzi automobili od F1 bolida...

sigurno da je f1 i dalje brza dosta, gume, menjac, tezina itd.
Sporiji su toliko da bi smešno izgledalo kad bi izašli na stazu. Bilo koji automobil bi izgledao kao da voziš autić na sudaranje.

Korisnikov avatar
NexT
Postovi: 13008
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Garaža: E (W212)
Lokacija: Beograd

Re: Koenigsegg Regera

Post od NexT » 04 Mar 2015, 11:39

Scuderia je napisao: Mene ni izgled ni sam Koenigsegg kao firma, nikad nisam voleo takva auta, ali performanse su ludilo.
Kako to mislis firma te ne odusevljava?

Naprave suplje karbonske tockove i to je sranje, a Audi napravi Rotor i to je ekstra? :kezo:

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Koenigsegg Regera

Post od Scuderia » 04 Mar 2015, 11:40

Nisam rekao da je sranje nego da ne volim takve automobile. Slicno je i sa Paganijem.

Otkud rotor u prici? :zbunjen:

Korisnikov avatar
Rakhil
Postovi: 8335
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
Lokacija: Beograd

Re: Koenigsegg Regera

Post od Rakhil » 04 Mar 2015, 11:42

Christian Erland Harald von Koenigsegg je presao zivot na najtezem nivou i otkljucao sve cheatove, sad se prosto zajebava i pravi sta hoce. Dizajnerski nisam odusevljen njegovim kolima, ali sve ostalo je divine level i mogu samo da mu se divim do imbecilnosti.


A, da, cisto trola radi, Rotor gowno :kezo:

Odgovori