2015 Fiat Ægea/Tipo

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od dzonic87 » 13 Jan 2022, 12:17

Za 20k eur za Tipo HB cross, pre će Dacia prodati stotine Dustera za te pare nego Fiat na jednog Tipa Cross

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od Saša » 13 Jan 2022, 13:01

Razmatram i Dustera, on bi mi u neki aspektima čak i više odgovarao (pecanje - čest silazak sa asfalta, vuča prikolice sa čamcem i slično), međutim Dacie su unutra katastrofa siromašno urađene, Tipo je za njih premium po tom pitanju. Aduti Dacie su i noviji/svežiji dizajn spolja (Stepway) fabrički plin, šesta brzina... No videću još, koliko će mi "jorgan" biti dugačak... :)

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od dzonic87 » 13 Jan 2022, 13:08

Ovo se nisam zezao - kada pogledas Evropu, Dacia je prodala 2019 220k Dustera, a Fiat oko 84k Tipa (sve verzije)
U 2020 Dacia oko 140k Dustera, a Fiat oko 54k Tipa

A cene su slične/iste.... Sa tim cenama sada, Fiat može da zaboravi na bilo kakvu prodaju Tipa van Turske

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od Saša » 13 Jan 2022, 13:15

Zavisi ko šta preferira. Ko želi "SUV look" uzeće Dustera, a ko želi generalno kvalitetniji i porodično upotrebljiviji auto, pogotovo na duže staze, uzeće Tipa. Ista klasa kupaca ali različite potrebe i želje. Meni realno zaista ne trebaju terenske sposobnosti Dustera ali me ipak privlači nekim svojim osobinama.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od dzonic87 » 13 Jan 2022, 13:27

Tipa HB Cross (wannabe SUV) sigurno neće kupiti dosta ljudi za cenu od 20k eur.
Ulazi u direktnu konkurenciju sa Dusterom, a tu iskreno nema šta da traži. Za 17k eur je ok, ali 20k eur nikako nije ok

Mislim pogledaj prodaju na EU nivou - promašili su ili cenu ili tržište

sasha015
Postovi: 1215
Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
Lokacija: Loznica

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od sasha015 » 13 Jan 2022, 13:34

Samo da zapljunem i fiat 500x.
Bar u cenovniku kompresora.
16500 evra akcijska cena.

Tipo cross nema sta da trazi sa redovnom cenom.
Ulazi u kategoriju xceeda.
Da ne kazem da je stari sportage par' iljada skuplji od tipa.

Neka cudna politika uvoznika.
Videcemo sajam.

Duster extreme je 18500 evra sa gasom i par dodataka.

Momci sa fiat foruma kazu da cekaju tipo od kraja jula meseca.Obecano,stici ce u februaru.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od Saša » 13 Jan 2022, 13:59

Ma to je samo patka za kupce. Nikad oni nisu ništa prodavali po punim cenama iz kataloga, uvek je tu bila neka "akcija" iza bilo koje značajnije prodaje, tj. realne cene. Kad nemaju ništa za isporuku u cenovnicima su napucane cene, a čim stignu vozila (neka) na lager, odmah kreće bombastična "akcija"...

BigMazzy
Postovi: 1638
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od BigMazzy » 13 Jan 2022, 14:19

Па то и јесте поента, нема лагера нити ће га бити ускоро. Не могу да произведу и испоруче већ поручено а не да праве лагер.
Једно су наше жеље, друго је реалност.
Са друге стране, овде се барата са неким претпоставкама и надањима као и поређењем ствари које се не пореде. Лични афинитети су сасвим нека друга ствар.
Што се тиче Дачие и Фиата, па видели смо на примеру колеге који је купио Логана, возиш Дачиу а плаћаш сервисе као да си купио скупљи Рено, који су опет скупљи него код Фиата. Све то треба узети у обзир и ставити на папир. Ја немам ништа против Дачие и било ког бренда, свако купује оно што му одговара. Али то што ми мислимо да су претерали са ценама, да нису реалне, да има за исте паре боље, могу само рећи, знају сви ти дилери врло добро шта раде, да ће пропасти, неће, нису до сад поред свих светско економских криза а возила су све скупља и скупља.

Што се тиче опреме која иде на моделе ѕа 1.4 мотором у типа, она је ограничена и не може да се поручи за тај мотор.





Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Slika

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od dzonic87 » 13 Jan 2022, 14:39

Nema šta mnogo tu da se upoređuje - Tipo HB Cross je preterano za 20-21k eur.

Po toj ceni upada u teren Duster-a sa Prestige opremom i 1.3TCe agregata sa EDC menjačem. Po meni tu nema mnogo razmišljanja

Ne kažem da je Tipo loš, naprotiv - ali Duster, u ovoj opremi i motorizaciji (plus menjač) bolji izbor za 20k eur

Korisnikov avatar
motorista
Postovi: 625
Pridružio se: 09 Avg 2020, 18:11

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od motorista » 13 Jan 2022, 16:34

Prema cenovniku od pre mesec dana akcijska cena redizajniranog »Tipa« je 12490 za limuzinu i 13290 za hečbek; da ne nabrajam opremu, po meni i previše. Iznenadio sam se da »Logan« sa motorom od 100 KS i klimom košta 12390.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od Saša » 13 Jan 2022, 17:45

Probao sam da konfigurišem Logana, napucao sam ga opremom maksimalno što je moglo, uzeo sivu metalik boju, automatsku klimu, LED svetla, sve sigurnosne sisteme (automatsko kočenje, upozorenje od čeonog udara, detekcija mrtvog ugla takođe) i motor turbak sa fabričkim plinom, ima recimo i parking senzore i napred i pozadi, kameru, grejanje prednjih sedišta, multimedija 8 inča... zatamnjena zadnja stakla, sve elektropodizače... izašao je 14.450 evra. Jedino mu fale aluminijumske felne (nije bila opcija da se doda i to). Pa to je fenomenalno - ako im je konfigurator tačan. :D

Prodaće Fiat šipak nešto za 20.000 evra.

dzonic87
Postovi: 1352
Pridružio se: 05 Okt 2016, 18:53
Garaža: Hyundai Tucson 2.0crdi (2016, 4wd)

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od dzonic87 » 14 Jan 2022, 00:19

To je ono što kažem. Opičili su cenu za Cross verziju u nebesa. Dati skoro 21k eur za Tipo Cross je neisplativo.

Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)

I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.

Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur

BigMazzy
Postovi: 1638
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od BigMazzy » 14 Jan 2022, 11:38

Иначе, од сваког бренда увек има јефтинијих брендова, само нема јефтиније од дачије

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока



Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13039
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od Saša » 14 Jan 2022, 12:39

Ima, ima, čekaj da dođu Indijci i Kinezovi, biće Dacia još i premium za njih... :D

BigMazzy
Postovi: 1638
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo

Post od BigMazzy » 14 Jan 2022, 13:38


dzonic87 je napisao:To je ono što kažem. Opičili su cenu za Cross verziju u nebesa. Dati skoro 21k eur za Tipo Cross je neisplativo.

Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)

I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.

Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur
Фиат и Дачија никако не могу у исти кош, колико год то некоме чудно звучало. Дачија је огољен Рено колико год је то могло, поготово ако поредимо Логана и Типа. На крају крајева, Дачија је тако и замишљена и кад се појавио први Логан био је буквално огољен до коске и најјефтинији ауто и класи. И ова друга генерација Логана је огољен Рено и то поштено, види се по самој маси возила и да европски закони не захтевају неке системе у савременим возилима , Логан би био буквално клот. И сада нови Логан је најјефтиније што може да се нађе у Европи, а иоле да личи на ауто. И то је по мени лично скроз ок пословна политика.
Логан гађа тачно одређени сегмент купаца и као такав се добро продаје још од прве верзије. Кад Фиат направи подбренд и оголи Типа онда би то било за поређење са Логаном а и цене би им биле сличне.
Ако поредите возила, онда немојте поредити подбрендове, дакле Типо и Меган се требају поредити, па упоредите их у истој опреми са ценама. Дакле средњи Ц сегмент.
Зашто је Типо за класу, па чак и две, изнад Логана, то је најбоље да сами седнете у оба и уверите се.
Моји утисци су следећи, а тичу се момента кад сам куповао ауто и пробао сам Логана, Типа , Мегана.
Меган је отпао јер у опреми коју има фул Типо је био поприлично скупљи и мени ценовно недостижан, а клот варијанта Мегана је коштала као Типо у најјачој опреми. Мени се Меган, поготово лимузина, баш допада.
Онда сам пробао Логана, јер ем био јефтинији пар хиљада евра, ем је фабрички са плином. Завршна обрада, далеко на страни Фиата, изглед ентеријера на страни Фијата, ентертејмент систем и инструмент табла, поготово ова дигитална, на страни Фиата, Логанову инструмент таблу нећу ни да коментаришем. Одсуство тапацирунга на вратима гепека код Логана и механизам са све опругама који је на изволте ме је поприлично изненадио, то нисам очекивао никако. Изолација од буке у вожњи је на страни Фиата.
Мени је врло битан моменат естетски изглед и ту Типо, за мене лично, доминира како у ентеријеру тако и у екстеријеру у односу на Логана. Команде око волана, пијано пластика, команде (точкићи) за климатизацију, како су уклопљени дугмићи, масиван волан и још брдо ствари. Са друге стране Дачија нема хеч варијанту сем Сандера који је сегмент нижи од Типа.
Сандера нисам возио ал сам седео у њему и загледао, бољи ми је од Логана али и драстично мањи од Типа ХБ.

Да је тада Крос био по данашњој цени, не бих га купио, али не би ни Логана ни Сандра већ класичног типа који нуди много више од дачије за пар хиљада евра више.

Све горе наведено није само "мало" квалитетнији Типо од Дачије и то "мало" кошта онолико колико кошта више.

И даље тврдим да Дачија за тај новац за који се нуди и опрему , поготово што су је поприлично унапредили у последњој генерацији и добрим Рено моторима, је добра куповина поготово као нов ауто, али у многим сегментима каска за Фатима.

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока


Odgovori