2015 Fiat Ægea/Tipo
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Za 20k eur za Tipo HB cross, pre će Dacia prodati stotine Dustera za te pare nego Fiat na jednog Tipa Cross
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Razmatram i Dustera, on bi mi u neki aspektima čak i više odgovarao (pecanje - čest silazak sa asfalta, vuča prikolice sa čamcem i slično), međutim Dacie su unutra katastrofa siromašno urađene, Tipo je za njih premium po tom pitanju. Aduti Dacie su i noviji/svežiji dizajn spolja (Stepway) fabrički plin, šesta brzina... No videću još, koliko će mi "jorgan" biti dugačak...
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ovo se nisam zezao - kada pogledas Evropu, Dacia je prodala 2019 220k Dustera, a Fiat oko 84k Tipa (sve verzije)
U 2020 Dacia oko 140k Dustera, a Fiat oko 54k Tipa
A cene su slične/iste.... Sa tim cenama sada, Fiat može da zaboravi na bilo kakvu prodaju Tipa van Turske
U 2020 Dacia oko 140k Dustera, a Fiat oko 54k Tipa
A cene su slične/iste.... Sa tim cenama sada, Fiat može da zaboravi na bilo kakvu prodaju Tipa van Turske
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Zavisi ko šta preferira. Ko želi "SUV look" uzeće Dustera, a ko želi generalno kvalitetniji i porodično upotrebljiviji auto, pogotovo na duže staze, uzeće Tipa. Ista klasa kupaca ali različite potrebe i želje. Meni realno zaista ne trebaju terenske sposobnosti Dustera ali me ipak privlači nekim svojim osobinama.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Tipa HB Cross (wannabe SUV) sigurno neće kupiti dosta ljudi za cenu od 20k eur.
Ulazi u direktnu konkurenciju sa Dusterom, a tu iskreno nema šta da traži. Za 17k eur je ok, ali 20k eur nikako nije ok
Mislim pogledaj prodaju na EU nivou - promašili su ili cenu ili tržište
Ulazi u direktnu konkurenciju sa Dusterom, a tu iskreno nema šta da traži. Za 17k eur je ok, ali 20k eur nikako nije ok
Mislim pogledaj prodaju na EU nivou - promašili su ili cenu ili tržište
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Samo da zapljunem i fiat 500x.
Bar u cenovniku kompresora.
16500 evra akcijska cena.
Tipo cross nema sta da trazi sa redovnom cenom.
Ulazi u kategoriju xceeda.
Da ne kazem da je stari sportage par' iljada skuplji od tipa.
Neka cudna politika uvoznika.
Videcemo sajam.
Duster extreme je 18500 evra sa gasom i par dodataka.
Momci sa fiat foruma kazu da cekaju tipo od kraja jula meseca.Obecano,stici ce u februaru.
Bar u cenovniku kompresora.
16500 evra akcijska cena.
Tipo cross nema sta da trazi sa redovnom cenom.
Ulazi u kategoriju xceeda.
Da ne kazem da je stari sportage par' iljada skuplji od tipa.
Neka cudna politika uvoznika.
Videcemo sajam.
Duster extreme je 18500 evra sa gasom i par dodataka.
Momci sa fiat foruma kazu da cekaju tipo od kraja jula meseca.Obecano,stici ce u februaru.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ma to je samo patka za kupce. Nikad oni nisu ništa prodavali po punim cenama iz kataloga, uvek je tu bila neka "akcija" iza bilo koje značajnije prodaje, tj. realne cene. Kad nemaju ništa za isporuku u cenovnicima su napucane cene, a čim stignu vozila (neka) na lager, odmah kreće bombastična "akcija"...
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Па то и јесте поента, нема лагера нити ће га бити ускоро. Не могу да произведу и испоруче већ поручено а не да праве лагер.
Једно су наше жеље, друго је реалност.
Са друге стране, овде се барата са неким претпоставкама и надањима као и поређењем ствари које се не пореде. Лични афинитети су сасвим нека друга ствар.
Што се тиче Дачие и Фиата, па видели смо на примеру колеге који је купио Логана, возиш Дачиу а плаћаш сервисе као да си купио скупљи Рено, који су опет скупљи него код Фиата. Све то треба узети у обзир и ставити на папир. Ја немам ништа против Дачие и било ког бренда, свако купује оно што му одговара. Али то што ми мислимо да су претерали са ценама, да нису реалне, да има за исте паре боље, могу само рећи, знају сви ти дилери врло добро шта раде, да ће пропасти, неће, нису до сад поред свих светско економских криза а возила су све скупља и скупља.
Што се тиче опреме која иде на моделе ѕа 1.4 мотором у типа, она је ограничена и не може да се поручи за тај мотор.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Једно су наше жеље, друго је реалност.
Са друге стране, овде се барата са неким претпоставкама и надањима као и поређењем ствари које се не пореде. Лични афинитети су сасвим нека друга ствар.
Што се тиче Дачие и Фиата, па видели смо на примеру колеге који је купио Логана, возиш Дачиу а плаћаш сервисе као да си купио скупљи Рено, који су опет скупљи него код Фиата. Све то треба узети у обзир и ставити на папир. Ја немам ништа против Дачие и било ког бренда, свако купује оно што му одговара. Али то што ми мислимо да су претерали са ценама, да нису реалне, да има за исте паре боље, могу само рећи, знају сви ти дилери врло добро шта раде, да ће пропасти, неће, нису до сад поред свих светско економских криза а возила су све скупља и скупља.
Што се тиче опреме која иде на моделе ѕа 1.4 мотором у типа, она је ограничена и не може да се поручи за тај мотор.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Nema šta mnogo tu da se upoređuje - Tipo HB Cross je preterano za 20-21k eur.
Po toj ceni upada u teren Duster-a sa Prestige opremom i 1.3TCe agregata sa EDC menjačem. Po meni tu nema mnogo razmišljanja
Ne kažem da je Tipo loš, naprotiv - ali Duster, u ovoj opremi i motorizaciji (plus menjač) bolji izbor za 20k eur
Po toj ceni upada u teren Duster-a sa Prestige opremom i 1.3TCe agregata sa EDC menjačem. Po meni tu nema mnogo razmišljanja
Ne kažem da je Tipo loš, naprotiv - ali Duster, u ovoj opremi i motorizaciji (plus menjač) bolji izbor za 20k eur
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Prema cenovniku od pre mesec dana akcijska cena redizajniranog »Tipa« je 12490 za limuzinu i 13290 za hečbek; da ne nabrajam opremu, po meni i previše. Iznenadio sam se da »Logan« sa motorom od 100 KS i klimom košta 12390.
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Probao sam da konfigurišem Logana, napucao sam ga opremom maksimalno što je moglo, uzeo sivu metalik boju, automatsku klimu, LED svetla, sve sigurnosne sisteme (automatsko kočenje, upozorenje od čeonog udara, detekcija mrtvog ugla takođe) i motor turbak sa fabričkim plinom, ima recimo i parking senzore i napred i pozadi, kameru, grejanje prednjih sedišta, multimedija 8 inča... zatamnjena zadnja stakla, sve elektropodizače... izašao je 14.450 evra. Jedino mu fale aluminijumske felne (nije bila opcija da se doda i to). Pa to je fenomenalno - ako im je konfigurator tačan.
Prodaće Fiat šipak nešto za 20.000 evra.
Prodaće Fiat šipak nešto za 20.000 evra.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
To je ono što kažem. Opičili su cenu za Cross verziju u nebesa. Dati skoro 21k eur za Tipo Cross je neisplativo.
Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)
I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.
Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur
Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)
I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.
Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Иначе, од сваког бренда увек има јефтинијих брендова, само нема јефтиније од дачије
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Фиат и Дачија никако не могу у исти кош, колико год то некоме чудно звучало. Дачија је огољен Рено колико год је то могло, поготово ако поредимо Логана и Типа. На крају крајева, Дачија је тако и замишљена и кад се појавио први Логан био је буквално огољен до коске и најјефтинији ауто и класи. И ова друга генерација Логана је огољен Рено и то поштено, види се по самој маси возила и да европски закони не захтевају неке системе у савременим возилима , Логан би био буквално клот. И сада нови Логан је најјефтиније што може да се нађе у Европи, а иоле да личи на ауто. И то је по мени лично скроз ок пословна политика.dzonic87 je napisao:To je ono što kažem. Opičili su cenu za Cross verziju u nebesa. Dati skoro 21k eur za Tipo Cross je neisplativo.
Znaci da ce Tipo SW Cross bito sigurno 22k eur - eto i tu može da se uporedi sa Jogger-om koji u top paketu kosta oko 17k eur (razlika je 5k eur)
I sad možda je Tipo malo kvalitetniji, ali nemojmo da se zavaravamo - sa Tipom, Fiat gađa budžet segment.
Cena za HB Cross realna je oko 17k eur, a za SW verziju max 18k eur
Логан гађа тачно одређени сегмент купаца и као такав се добро продаје још од прве верзије. Кад Фиат направи подбренд и оголи Типа онда би то било за поређење са Логаном а и цене би им биле сличне.
Ако поредите возила, онда немојте поредити подбрендове, дакле Типо и Меган се требају поредити, па упоредите их у истој опреми са ценама. Дакле средњи Ц сегмент.
Зашто је Типо за класу, па чак и две, изнад Логана, то је најбоље да сами седнете у оба и уверите се.
Моји утисци су следећи, а тичу се момента кад сам куповао ауто и пробао сам Логана, Типа , Мегана.
Меган је отпао јер у опреми коју има фул Типо је био поприлично скупљи и мени ценовно недостижан, а клот варијанта Мегана је коштала као Типо у најјачој опреми. Мени се Меган, поготово лимузина, баш допада.
Онда сам пробао Логана, јер ем био јефтинији пар хиљада евра, ем је фабрички са плином. Завршна обрада, далеко на страни Фиата, изглед ентеријера на страни Фијата, ентертејмент систем и инструмент табла, поготово ова дигитална, на страни Фиата, Логанову инструмент таблу нећу ни да коментаришем. Одсуство тапацирунга на вратима гепека код Логана и механизам са све опругама који је на изволте ме је поприлично изненадио, то нисам очекивао никако. Изолација од буке у вожњи је на страни Фиата.
Мени је врло битан моменат естетски изглед и ту Типо, за мене лично, доминира како у ентеријеру тако и у екстеријеру у односу на Логана. Команде око волана, пијано пластика, команде (точкићи) за климатизацију, како су уклопљени дугмићи, масиван волан и још брдо ствари. Са друге стране Дачија нема хеч варијанту сем Сандера који је сегмент нижи од Типа.
Сандера нисам возио ал сам седео у њему и загледао, бољи ми је од Логана али и драстично мањи од Типа ХБ.
Да је тада Крос био по данашњој цени, не бих га купио, али не би ни Логана ни Сандра већ класичног типа који нуди много више од дачије за пар хиљада евра више.
Све горе наведено није само "мало" квалитетнији Типо од Дачије и то "мало" кошта онолико колико кошта више.
И даље тврдим да Дачија за тај новац за који се нуди и опрему , поготово што су је поприлично унапредили у последњој генерацији и добрим Рено моторима, је добра куповина поготово као нов ауто, али у многим сегментима каска за Фатима.
Послато са SM-A715F помоћу Тапатока