2015 Fiat Ægea/Tipo
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ne baš u svim situacijama. EuroNCAP jeste najmerodavniji, ali ne i jedini merodavan test.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ma znao sam da nemaš m...Velja je napisao:samo polako je napisao:Saša za mene i tebe popust.
http://fiatsrbija.rs/promocije/
A za one što voze Golfove nema!
Neka, hvala... Posle ovih testova, teško da će me Fijat ponovo videti
Kad bude para biće neka Daćija ili bar Talisman
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Fiat, auto za prave muskarce, ride hard, die hard
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Da, kada zamislim pravog vozaca, zamisljam ga u 500l
Samo mi nije jasan komentar za adaptivni tempomat, kako je on obavezan da se dobije 5 zvezdica, a mislim da ni ovo drugo nije, automatsko kocenje?
Samo mi nije jasan komentar za adaptivni tempomat, kako je on obavezan da se dobije 5 zvezdica, a mislim da ni ovo drugo nije, automatsko kocenje?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Evo na čemu je izgubio zvezdice:
Active Bonnet
AEB Pedestrian
AEB City
AEB Inter-urban
Speed Assistance
Lane Assist System
Verovatno tvoj Merc i moja Alfa ne bi dobili više od 2, tako da ne treba biti previše strog ka ovom Tipu.
Active Bonnet
AEB Pedestrian
AEB City
AEB Inter-urban
Speed Assistance
Lane Assist System
Verovatno tvoj Merc i moja Alfa ne bi dobili više od 2, tako da ne treba biti previše strog ka ovom Tipu.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Sta je AEB?
Nije Tipo samo tu los, pogledaj druge, nije samo ta assistance grana dovoljna da ga stavi na najgoru poziciju.
Ima samo 60% na child ocupants i pedestrians.
Te stvari koje si ti naveo su u "other Systems", nisu osnovne uopste i nema ih mnogo automobila koji su testirani.
Evo, sa safety pack-om ima 3 te stvari i 30% vise za assistance, ali je svejedno i sa tim, tek 4. na listi, sa 4 zvezdice.
Ta poslednja grupa utice samo 25% na ukupnu ocenu, a ne znam za tvoju Alfu, ali moja C klasa ima dosta stvari koje taj Tipo nema, pa i neke druge koje nemaju neki sa 5 zvezdica.
Ja optimisticno verujem da bi dobila neke 4 i po zvezdice
Ipak je ocenjena sa najvisom ocenom za putnike, malo manje za decu i jedino lose za pesake, ali u standardnoj opremi
Tada nisu testirali sa dodatnom opremom, sto bi u mom slucaju donelo dosta bodova, posto u to ulazi i ceo pre-safe sistem.
Dodatno, ne vidim sta se tu ove godine toliko promenilo, osim sto su uveli 4 nove stvare u Other safety equipment, pored 30 drugih stvari.
Nije Tipo samo tu los, pogledaj druge, nije samo ta assistance grana dovoljna da ga stavi na najgoru poziciju.
Ima samo 60% na child ocupants i pedestrians.
Te stvari koje si ti naveo su u "other Systems", nisu osnovne uopste i nema ih mnogo automobila koji su testirani.
Evo, sa safety pack-om ima 3 te stvari i 30% vise za assistance, ali je svejedno i sa tim, tek 4. na listi, sa 4 zvezdice.
Ta poslednja grupa utice samo 25% na ukupnu ocenu, a ne znam za tvoju Alfu, ali moja C klasa ima dosta stvari koje taj Tipo nema, pa i neke druge koje nemaju neki sa 5 zvezdica.
Ja optimisticno verujem da bi dobila neke 4 i po zvezdice
Ipak je ocenjena sa najvisom ocenom za putnike, malo manje za decu i jedino lose za pesake, ali u standardnoj opremi
Tada nisu testirali sa dodatnom opremom, sto bi u mom slucaju donelo dosta bodova, posto u to ulazi i ceo pre-safe sistem.
Dodatno, ne vidim sta se tu ove godine toliko promenilo, osim sto su uveli 4 nove stvare u Other safety equipment, pored 30 drugih stvari.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ne bi imao petu zvezdicu, ni da ima sve moguce, pogledaj malo bolje test.
Sent from my D6603 using Tapatalk
Sent from my D6603 using Tapatalk
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
https://www.youtube.com/watch?v=9IX2Lm_rFxs
I rejting sa tim sigurnosnim paketom:http://www.euroncap.com/en/results/fiat/tipo/25458
Test za 2016 je opet postao strožiji, kao što je već napisano, ovo je vrlo dobro rekao bi, a 3,5-4* teško da bi po novom osvojili modeli koji su u periodu 2010-2015 dobijali 5* , u donjem rangu tadašnje ocene.
I rejting sa tim sigurnosnim paketom:http://www.euroncap.com/en/results/fiat/tipo/25458
Test za 2016 je opet postao strožiji, kao što je već napisano, ovo je vrlo dobro rekao bi, a 3,5-4* teško da bi po novom osvojili modeli koji su u periodu 2010-2015 dobijali 5* , u donjem rangu tadašnje ocene.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Koliko se sećam, 500X isto nije dobio 5*, Giulia je isto kuburila sa kreš testoma pa su je dorađivali kako bi dobila 5* i zbog toga je odložena proizvodnja. Cenim da Fiat pridaje malo manje pažnje rezultatima na kreš testu, sa druge strane, ne mislim da zbog toga treba izbegavati Fiat.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Ne samo Fiat, već bilo koji automobil.
U čemu smo se sve vozili, ove 4* su kao da smo umotani u onu pucketavu foliju.
Isto i kao što se fićom/peglom išlo na more (ja nisam, ja sam bubom ), a danas 95KS nije dovoljno Navikne čovek. Naravno, sve dodatno je plus, daleko bilo da je sigurnost višak.
U čemu smo se sve vozili, ove 4* su kao da smo umotani u onu pucketavu foliju.
Isto i kao što se fićom/peglom išlo na more (ja nisam, ja sam bubom ), a danas 95KS nije dovoljno Navikne čovek. Naravno, sve dodatno je plus, daleko bilo da je sigurnost višak.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Treba ga izbegavati upravo zbog takvih i sličnih stvari.
Po informacijama od kolega koji su u auto branši upravo FIAT insistira na lošim i jeftinim rešenjima, pa kad ih neka firma odbije jer je jasno da to "nešto" ne može na taj način da se reši, oni nađu neku drugu firmu koja to može da im "završi".
Epilog priče je da rešenje ništa nije valjalo, pa su se obratili ponovo ovima prvima, koji iz principa više sa njima ne sarađuju.
EDIT
@pedja
Tada se ginulo duplo više nego sada, a saobraćaj je bio daleko manjeg intenziteta
http://www.abs.gov.rs/preuzimanje/1452
Po informacijama od kolega koji su u auto branši upravo FIAT insistira na lošim i jeftinim rešenjima, pa kad ih neka firma odbije jer je jasno da to "nešto" ne može na taj način da se reši, oni nađu neku drugu firmu koja to može da im "završi".
Epilog priče je da rešenje ništa nije valjalo, pa su se obratili ponovo ovima prvima, koji iz principa više sa njima ne sarađuju.
EDIT
@pedja
Tada se ginulo duplo više nego sada, a saobraćaj je bio daleko manjeg intenziteta
http://www.abs.gov.rs/preuzimanje/1452
- pedja
- član 001
- Postovi: 14178
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Sve je to meni jasno, ali je činjenica da su današnje 4* viši standard u odnosu na nekadašnjih 5.
Naravno da je što bezbednije to i bolje, ali nije 4* nešto što je totalno nebezbedno i loše, kao što deluje po pojedinim komentarima.
Istinu, ja u Fabiu (sa jednim AirBag-om), sedam samo kao vozač, za svaki slučaj.
Naravno da je što bezbednije to i bolje, ali nije 4* nešto što je totalno nebezbedno i loše, kao što deluje po pojedinim komentarima.
Istinu, ja u Fabiu (sa jednim AirBag-om), sedam samo kao vozač, za svaki slučaj.
Re: 2015 Fiat Ægea/Tipo
Slažem se.
Proizvođači su otišli toliko daleko sa tim sistemima pomoći da kad pričam ljudima koji apsolutno ne prate auto industriju oni ne mogu da veruju šta sve postoji (kamere, radari, automatsko parkiranje i sl.)
Proizvođači su otišli toliko daleko sa tim sistemima pomoći da kad pričam ljudima koji apsolutno ne prate auto industriju oni ne mogu da veruju šta sve postoji (kamere, radari, automatsko parkiranje i sl.)