Nagađa se da bi ovaj model mogao da se pojavi na tržištu za dve godine. Limuzina dugačka 4.8 metara, motori od 90 do 150 KS.
Dacia Solenza
Dacia Solenza
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Dacia Solenza
:?
Duzina S klase skoro,a Dacia... Nece to na dobro izaci
Inace,lici na Fluence
Duzina S klase skoro,a Dacia... Nece to na dobro izaci
Inace,lici na Fluence
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Dacia Solenza
San prosecnog balkanca...velika a jeftina limuzina
Predvidjam joj odlicnu prodaju
Predvidjam joj odlicnu prodaju
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Dacia Solenza
Nije lose, nije lose... Videcemo na sta ce liciti kad se pojavi...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dacia Solenza
Moze biti vrlo zanimljiva, samo da srede unutrasnjost...
Re: Dacia Solenza
Za pocetak, mnogo noviteta planira Dacia u kratkov vremenskom periodu, koji uzgred budu receno nije ni malo povoljan trenutno za industriju u opste. Tako da sam sumnjicav koliko ce se u opste od toga i ostvariti ili ostati masta. :?
Idemo dalje: neko je vec pomenuo da podseca na Fluence-a.A to vozilo je vec niskobudzetni Megan. Znaci ovaj ce ili da ide jos dole sa kvalitetom zbog cene kako bi bio pristupacan nekoj ciljnoj grupi, ili ce da bude rame uz rame sa pomenutim. U prvom slucaju jedni kupci ce pazariti Solenzea, drugi "zdravog" Megane-a. Sto dovodi do toga da je Fluence u gadnom sendvicu i da je ni tamo ni ovamo pa ce mu opasti prodaja. U drugom slucaju cena igra vezu ulogu, kao i paketi opreme (ako je kvalitet na istom nivou). U tom slucaju Dacia, kao vec prihvaceni niskobudzetni auto, na prostoru Balkana preuzima klijente Fluence-u. => pogon tog modela u Turskoj gubi deo trzista (prvenstveno Balkan na kome se vec prodaje nekoliko modela niskobudzetnog Renaulta: Clio Storia, Megane Generation, Fluence pa i gama Dacia vozila), i tu su vec ozbiljni problemi za unutrasnju politiku Renault grupacije. :? Tj sta je onda Renault, kome je namenjen, sta sa dve fabrike koje gadjaju isto trziste i sad su postale same sebi velika konkurencija...
Ako pak cenom premasi Fluence-a zbog nekog novog kvaliteta i inovativnosti, model ce se uzdici toliko da je tacno izmedju Megane-a i Fluence-a. A to znaci da Daciu nece vise kupovati oni kojima je prvenstveno namenjena, jer je jednostavno iznad finansijskih mogucnosti te ciljne grupe. A opet oni koji budu bili u prilici da pazare isti u vecini situacija ce se odluciti za jos malo natezanja sa parama i kupovinom pravog Renault-a. => Ovaj model ce imati ocajnu prodaju i nece naci svoje mesto na trzistu.
Idemo dalje: neko je vec pomenuo da podseca na Fluence-a.A to vozilo je vec niskobudzetni Megan. Znaci ovaj ce ili da ide jos dole sa kvalitetom zbog cene kako bi bio pristupacan nekoj ciljnoj grupi, ili ce da bude rame uz rame sa pomenutim. U prvom slucaju jedni kupci ce pazariti Solenzea, drugi "zdravog" Megane-a. Sto dovodi do toga da je Fluence u gadnom sendvicu i da je ni tamo ni ovamo pa ce mu opasti prodaja. U drugom slucaju cena igra vezu ulogu, kao i paketi opreme (ako je kvalitet na istom nivou). U tom slucaju Dacia, kao vec prihvaceni niskobudzetni auto, na prostoru Balkana preuzima klijente Fluence-u. => pogon tog modela u Turskoj gubi deo trzista (prvenstveno Balkan na kome se vec prodaje nekoliko modela niskobudzetnog Renaulta: Clio Storia, Megane Generation, Fluence pa i gama Dacia vozila), i tu su vec ozbiljni problemi za unutrasnju politiku Renault grupacije. :? Tj sta je onda Renault, kome je namenjen, sta sa dve fabrike koje gadjaju isto trziste i sad su postale same sebi velika konkurencija...
Ako pak cenom premasi Fluence-a zbog nekog novog kvaliteta i inovativnosti, model ce se uzdici toliko da je tacno izmedju Megane-a i Fluence-a. A to znaci da Daciu nece vise kupovati oni kojima je prvenstveno namenjena, jer je jednostavno iznad finansijskih mogucnosti te ciljne grupe. A opet oni koji budu bili u prilici da pazare isti u vecini situacija ce se odluciti za jos malo natezanja sa parama i kupovinom pravog Renault-a. => Ovaj model ce imati ocajnu prodaju i nece naci svoje mesto na trzistu.
Re: Dacia Solenza
Daj bre Stjepo,lupi enter ponekada,zabole me glava xD
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.