2018 BMW Z4

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Milos
Postovi: 8564
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

2018 BMW Z4

Post od Milos » 06 Dec 2015, 19:06

Slika

Dok po svemu sudeći sledeće godine ipak neće predstaviti supersportski model povodom svoje 100-godišnjice, BMW nastavlja sa razvojem modela Z5 koji se u prodaji očekuje tokom 2017. godine.
BMW Z5 će biti rezultat saradnje sa japanskom Toyotom, čiji sportski automobil će deliti platfomu sa Z5.

Automobili će se naravno međuosobno u potpunosti razlikovati, pri čemu će svaki dobiti elemente dizajna karakterističnog za ove marke.

Takođe, BMW će za Z5 upotrebljavati svoje motore, a kako stvari sada stoje očekuje se da će Z5 startovati po ceni od oko 35.000 evra.

Ivan Mitić – Auto.blog.rs

Render: Autobild.de

Meni se bas svidja kako izgleda.
Xepoj87 je napisao:
03 Feb 2023, 11:30
Sve je poslo naopako kada sam prodao prvi Mercedes.

Korisnikov avatar
Laki021
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: BMW Z5

Post od Laki021 » 06 Dec 2015, 19:10

Lepo, lepo.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od starac vujadin » 06 Dec 2015, 19:12

Trebalo bi da bude dobro...jedan uzbudljiv brend i jedan kvalitetan brend udružuju snage i dopuniće se tamo gde su slabiji.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od Xepoj87 » 06 Dec 2015, 19:23

A gde je Bmw slab?
Mislim, ne znam slabe tacke z4ci?

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od starac vujadin » 06 Dec 2015, 19:24

Z4 je lep auto i rado bih ga posedovao, ali dinamički nije na nivou reputacije BMW. Isto im se ponavlja sa 4-om kupe, sem za M4.
Poslednja izmena od starac vujadin u 06 Dec 2015, 19:26, izmenjeno 1 put ukupno.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: BMW Z5

Post od Floyd » 06 Dec 2015, 19:25

Ja sam negde pročitao da će to biti i5.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od Xepoj87 » 06 Dec 2015, 19:29

Pa ne moze biti dinamican sa tvrdim krovom od 300kg :)
Da je kupe ili platneni kabrio, verujem da bi to bio jos brutalniji auto.

Floyd, svakako mi logicnije deluje da ce sa Toyotom zajedno da rade na i5, nego na z5.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od starac vujadin » 06 Dec 2015, 19:32

Krov nema 300 kila, tj. nije težak toliko da bi mogao do dobre dinamike da napravi lošu dinamiku. Nije dobar vozački auto sa stanovišta sportske vožnje i nimalo nije nimalo brutalan.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od Xepoj87 » 06 Dec 2015, 19:46

428i kupe ima 1450kg, 428i kabrio ima 1755kg, verujem da bi slicna razlika bila kod kupea z4ke.
I to je sve tezina na vrhu karoserije, to jest najgora tezina po pitanju dinamike.

Vozio sam z4 2.3i i meni je malo brutalan.
Nisko sedis,, dvosed je, dugacka hauba, sedia maltene na kraju automobila, pa ti se zbog svega toga sportski osecaj udvostrucuje, kako god on zaista ulazio u krivine.
Ni GT86 nema performanse, ali je super vozacki auto, super osecaj daje vozacu.
Bas si se to za to zalagao u temi o hothatchevima, kada si branio Swifta.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od starac vujadin » 06 Dec 2015, 19:54

Vozio sam Z4 35i i nimalo mi nije brutalan...pogotovu kada porediš s njegovim prethodnikom koji baš jeste brutalan do te mere da mu je to uzimano za manu. Kap što sam rekao nema ništa protiv auta, rado bih ga posedovao. Ima divne proporcije, lep je, enterijer mu je super, tvrd krov je mnog lepo dizajniran. Pročitao sma o njemu desetine i desetine testova i niko nije hvalio njegovu vozačku dinamiku i svi su pomalo razočarani tim aspektom. Ja mislim da su oni to malo i namerno uradili da bi uzeli i kupce SLK i SL.

Razliku u tvrdom i mekom krovu su sveli na oko 50 kila razlike kod dvoseda.

Kao što i sada čitam testova BMW 4 i nikog auto ne oduševljava u tom delu...korektno, efikasno, ali ne uzbuđuje i ne greje.

goblin
Banned
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW Z5

Post od goblin » 06 Dec 2015, 20:52

Xepoj87 je napisao:428i kupe ima 1450kg, 428i kabrio ima 1755kg, verujem da bi slicna razlika bila kod kupea z4ke.
I to je sve tezina na vrhu karoserije, to jest najgora tezina po pitanju dinamike.
Da, ali ta razlika u tezini uglavnom ne ide na krov vec na ojacanja karoserije, tako da i dodatna tezina nije locirana na vrhu karoserije vec u donjem delu...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od Xepoj87 » 07 Dec 2015, 01:49

Dakle, kada prave kabriolete, najvise ojacavaju donji deo karoserije?



Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?

Sta znam, meni sve to brutalno dobar utisak daje, daleko bolji od vecine HHeva koje sam vozio.
To sto nije toliko brz u krivini, nije mi toliko bitno.

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
AcaKayak
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: BMW Z5

Post od AcaKayak » 07 Dec 2015, 10:06

Heroj, da, najvise masu dobije sama osnova auta radi bezbednosti, jer nema cvrstinu jednog dela kao sto bi imao kupe. Ojacanja su vecinom u kriticnim zonama savijanja karoserije.

goblin
Banned
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: BMW Z5

Post od goblin » 07 Dec 2015, 10:12

Xepoj87 je napisao:Dakle, kada prave kabriolete, najvise ojacavaju donji deo karoserije?

Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?
Pa naravno, to je i jedini deo na kojem se karoserija drzi. Ako pogledas bilo koji kabriolet iz profila sa otvorenim vratima, prakticno je ceo auto spojen samo patosom i upravo tu ga ojacavaju da ne bi dolazilo do uvijanja... tako da tu odlazi najveci deo dodatne tezine i vrlo cesto losije raspodele mase u odnosu na kupe. Sam krov na sklapanje i nije toliko znacajan.

Sto se tice SL-a, mislim da Z5 ipak nece ici na SL-a posto imaju BMW 6 koji je najpriblizniji SL-u, tako da nema smisla da prave toliko koncepcijski priblizne modele.
Z5 moze biti konkurenti nizoj klasi kabrioleta od SL-a.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: BMW Z5

Post od starac vujadin » 07 Dec 2015, 10:26

Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?

Sta znam, meni sve to brutalno dobar utisak daje, daleko bolji od vecine HHeva koje sam vozio.
To sto nije toliko brz u krivini, nije mi toliko bitno
BMW nema veliki dvosed kabrio, imaju 6-icu kabriolet ali nekima to nije to, pa što da ne pokušaju da "štrpnu" malo i od SL kupaca...

Z4 je preko 20 cm duži od prethodnog Z4 (uz slično međuosovinsko rastojanje, pa ne čudi što je mlitaviji od prethodnika) i 15cm od SLK r171 koji je tada bio aktuelni model. Međuosovinsko rastojanje je između SLK i SL, širina kabine mu je bliža širini SL nego SLK, visina od sedišta do plafona u kabini mu je veća i od SL. Uz to, povećani luksuz u kabini i uz tvrdi krov hteli su više da se približe kupcima koji naginju Mercedes roadsterima, nego recmo kupcima Boxstera.

I meni je lepše u roadsteru nego u hh, ali poređenje sa hh je kao da porediš dva omiljena jela koja se ne preklapaju...mogu da se jedu i jedno i drugo.

Odgovori