2018 BMW Z4
2018 BMW Z4
Dok po svemu sudeći sledeće godine ipak neće predstaviti supersportski model povodom svoje 100-godišnjice, BMW nastavlja sa razvojem modela Z5 koji se u prodaji očekuje tokom 2017. godine.
BMW Z5 će biti rezultat saradnje sa japanskom Toyotom, čiji sportski automobil će deliti platfomu sa Z5.
Automobili će se naravno međuosobno u potpunosti razlikovati, pri čemu će svaki dobiti elemente dizajna karakterističnog za ove marke.
Takođe, BMW će za Z5 upotrebljavati svoje motore, a kako stvari sada stoje očekuje se da će Z5 startovati po ceni od oko 35.000 evra.
Ivan Mitić – Auto.blog.rs
Render: Autobild.de
Meni se bas svidja kako izgleda.
Re: BMW Z5
Lepo, lepo.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Z5
Trebalo bi da bude dobro...jedan uzbudljiv brend i jedan kvalitetan brend udružuju snage i dopuniće se tamo gde su slabiji.
Re: BMW Z5
A gde je Bmw slab?
Mislim, ne znam slabe tacke z4ci?
Sent from my Sony
Mislim, ne znam slabe tacke z4ci?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Z5
Z4 je lep auto i rado bih ga posedovao, ali dinamički nije na nivou reputacije BMW. Isto im se ponavlja sa 4-om kupe, sem za M4.
Poslednja izmena od starac vujadin u 06 Dec 2015, 19:26, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: BMW Z5
Ja sam negde pročitao da će to biti i5.
Re: BMW Z5
Pa ne moze biti dinamican sa tvrdim krovom od 300kg
Da je kupe ili platneni kabrio, verujem da bi to bio jos brutalniji auto.
Floyd, svakako mi logicnije deluje da ce sa Toyotom zajedno da rade na i5, nego na z5.
Sent from my Sony
Da je kupe ili platneni kabrio, verujem da bi to bio jos brutalniji auto.
Floyd, svakako mi logicnije deluje da ce sa Toyotom zajedno da rade na i5, nego na z5.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Z5
Krov nema 300 kila, tj. nije težak toliko da bi mogao do dobre dinamike da napravi lošu dinamiku. Nije dobar vozački auto sa stanovišta sportske vožnje i nimalo nije nimalo brutalan.
Re: BMW Z5
428i kupe ima 1450kg, 428i kabrio ima 1755kg, verujem da bi slicna razlika bila kod kupea z4ke.
I to je sve tezina na vrhu karoserije, to jest najgora tezina po pitanju dinamike.
Vozio sam z4 2.3i i meni je malo brutalan.
Nisko sedis,, dvosed je, dugacka hauba, sedia maltene na kraju automobila, pa ti se zbog svega toga sportski osecaj udvostrucuje, kako god on zaista ulazio u krivine.
Ni GT86 nema performanse, ali je super vozacki auto, super osecaj daje vozacu.
Bas si se to za to zalagao u temi o hothatchevima, kada si branio Swifta.
Sent from my Sony
I to je sve tezina na vrhu karoserije, to jest najgora tezina po pitanju dinamike.
Vozio sam z4 2.3i i meni je malo brutalan.
Nisko sedis,, dvosed je, dugacka hauba, sedia maltene na kraju automobila, pa ti se zbog svega toga sportski osecaj udvostrucuje, kako god on zaista ulazio u krivine.
Ni GT86 nema performanse, ali je super vozacki auto, super osecaj daje vozacu.
Bas si se to za to zalagao u temi o hothatchevima, kada si branio Swifta.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Z5
Vozio sam Z4 35i i nimalo mi nije brutalan...pogotovu kada porediš s njegovim prethodnikom koji baš jeste brutalan do te mere da mu je to uzimano za manu. Kap što sam rekao nema ništa protiv auta, rado bih ga posedovao. Ima divne proporcije, lep je, enterijer mu je super, tvrd krov je mnog lepo dizajniran. Pročitao sma o njemu desetine i desetine testova i niko nije hvalio njegovu vozačku dinamiku i svi su pomalo razočarani tim aspektom. Ja mislim da su oni to malo i namerno uradili da bi uzeli i kupce SLK i SL.
Razliku u tvrdom i mekom krovu su sveli na oko 50 kila razlike kod dvoseda.
Kao što i sada čitam testova BMW 4 i nikog auto ne oduševljava u tom delu...korektno, efikasno, ali ne uzbuđuje i ne greje.
Razliku u tvrdom i mekom krovu su sveli na oko 50 kila razlike kod dvoseda.
Kao što i sada čitam testova BMW 4 i nikog auto ne oduševljava u tom delu...korektno, efikasno, ali ne uzbuđuje i ne greje.
Re: BMW Z5
Da, ali ta razlika u tezini uglavnom ne ide na krov vec na ojacanja karoserije, tako da i dodatna tezina nije locirana na vrhu karoserije vec u donjem delu...Xepoj87 je napisao:428i kupe ima 1450kg, 428i kabrio ima 1755kg, verujem da bi slicna razlika bila kod kupea z4ke.
I to je sve tezina na vrhu karoserije, to jest najgora tezina po pitanju dinamike.
Re: BMW Z5
Dakle, kada prave kabriolete, najvise ojacavaju donji deo karoserije?
Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?
Sta znam, meni sve to brutalno dobar utisak daje, daleko bolji od vecine HHeva koje sam vozio.
To sto nije toliko brz u krivini, nije mi toliko bitno.
Sent from my Sony
Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?
Sta znam, meni sve to brutalno dobar utisak daje, daleko bolji od vecine HHeva koje sam vozio.
To sto nije toliko brz u krivini, nije mi toliko bitno.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: BMW Z5
Heroj, da, najvise masu dobije sama osnova auta radi bezbednosti, jer nema cvrstinu jednog dela kao sto bi imao kupe. Ojacanja su vecinom u kriticnim zonama savijanja karoserije.
Re: BMW Z5
Pa naravno, to je i jedini deo na kojem se karoserija drzi. Ako pogledas bilo koji kabriolet iz profila sa otvorenim vratima, prakticno je ceo auto spojen samo patosom i upravo tu ga ojacavaju da ne bi dolazilo do uvijanja... tako da tu odlazi najveci deo dodatne tezine i vrlo cesto losije raspodele mase u odnosu na kupe. Sam krov na sklapanje i nije toliko znacajan.Xepoj87 je napisao:Dakle, kada prave kabriolete, najvise ojacavaju donji deo karoserije?
Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?
Sto se tice SL-a, mislim da Z5 ipak nece ici na SL-a posto imaju BMW 6 koji je najpriblizniji SL-u, tako da nema smisla da prave toliko koncepcijski priblizne modele.
Z5 moze biti konkurenti nizoj klasi kabrioleta od SL-a.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: BMW Z5
BMW nema veliki dvosed kabrio, imaju 6-icu kabriolet ali nekima to nije to, pa što da ne pokušaju da "štrpnu" malo i od SL kupaca...Starce, da bi uzeli kupce SL-u? For real?
Sta znam, meni sve to brutalno dobar utisak daje, daleko bolji od vecine HHeva koje sam vozio.
To sto nije toliko brz u krivini, nije mi toliko bitno
Z4 je preko 20 cm duži od prethodnog Z4 (uz slično međuosovinsko rastojanje, pa ne čudi što je mlitaviji od prethodnika) i 15cm od SLK r171 koji je tada bio aktuelni model. Međuosovinsko rastojanje je između SLK i SL, širina kabine mu je bliža širini SL nego SLK, visina od sedišta do plafona u kabini mu je veća i od SL. Uz to, povećani luksuz u kabini i uz tvrdi krov hteli su više da se približe kupcima koji naginju Mercedes roadsterima, nego recmo kupcima Boxstera.
I meni je lepše u roadsteru nego u hh, ali poređenje sa hh je kao da porediš dva omiljena jela koja se ne preklapaju...mogu da se jedu i jedno i drugo.