Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
http://www.youtube.com/watch?v=MLrHxeD0O4E
http://www.youtube.com/watch?v=wB9lNZwOyOY
http://www.youtube.com/watch?v=wB9lNZwOyOY
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Neosporno, dobri učenici.
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Zamerka samo na volan...ostalo je top!!
Dobra sisa zlata vredi.
- ivica122
- Postovi: 1526
- Pridružio se: 26 Sep 2014, 21:30
- Garaža: Honda Accord CL7
- Lokacija: Pirot, Србија
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Meni zamerka što liči na Ford Focus od napred, ostalo odlično.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Meni se i volan svidja.
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Svega ima. I s klase i serije 7. I pezoa i forda. Ali bas je dobar sklop. Pitanje je kolika ce cena biti?
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrles
poslato sa tapatoka koristeći komšin vajrles
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Mondeo,Audi...
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Nema još cene...
Kao što je i najavio, Hyundai je danas i zvanično predstavio prvi model njihovog novog globalnog luksuznog brenda Genesis. Kupci su izuzetno pozitivno reagovali na najave iz kompanije pa je Hyundai za do sada već dobio oko 10.000 naružbina za ovaj automobil (treba napomenuti da će se na tržištu Južne Koreje ovaj model prodavati kao Genesis EQ900).
U Hyundaiju su naravno zadovoljni ovakvim interesovanjem kupaca za automobil i smatraju ovo velikim uspehom, budući da se ovde radi o luskuznoj limuzini sa bogato opremljenim enterijerom (koža, drvo, el. podesivo sedište vozača u 22 pravca, Lexicon sound sistem, 12.3-inčni infotainment ekran, wireless punjenje, trozonski "smart" klima uređaj, entertainment sistem za putnike pozadi sa 9.2-inčnim tabletima...).
Ipak, treba sačekati i videti kako će G90 proći izvan Južne Koreje, pri čemu se najavljuje da će globalna prodaja startovati u drugoj polovini 2016. godine.
G90 / EQ900 je inače naslednik Hyundaija Equus, pri čemu je kao inspiracaija za dizajn poslužio Hyundaijev Vision G concept.
Što se dimenzija tiče, G90 je dugačak 5205 mm, širok 1915 mm, visok 1495 mm, međuosovinsko rastojanje je 3160 mm, zapremina prtljažnika iznosi 484 litra, dok su točkovi od 18 i 19 inča. U zavisnosti od verzije, težina vozila se kreće od 2420 do 2595 kg.
U gami motora će na korejskom tržištu biti 3,8 litarski GDI, zatim novi 3,3 litarski T-GDI, kao i 5,0 litarski V8 GDI.
Najslabiji u ponudi je 3,8 litarski motor koji raspolaže sa 170 kW/228KS i 397 Nm (ubrzanje do 100 km/h ovde traje 6,9 sekundi), novi 3,3 litarski turbo ima 200 kW/268KS i 510 Nm (do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde), dok je najjači 5,0 litarski V8 sa 229 kW/308KS i 520 Nm (do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi).
Motori su upareni sa osmostepenim automatikom, pogon je na zadnje točkove, a biće dostupan i opcioni H-TRAC pogon na sva četiri točka.
U opremi će se naći i sistemi Smart High Beam Assist, Autonomous Emergency Braking, Pedestrian Detection, Active Blind Spot Detection, Driver Attention Alert, zadnja kamera i Around View Monitor od 360 stepeni, pa opcioni Adaptive Control Suspension system...
Brend Genesis će u svojoj ponudi imati više modela, koje će karakterisati najviši standardni koji se tiču performansi, dizajna i inovacija, pri čemu će vozila dobiti alfanumeričke oznake, i to G90, G80, G70 i tako dalje, u zavisnosti od segmenta.
Treba napomenuti da će od sredine 2016. godine odgovornost za dizajn Genesis brenda preuzeti Luc Donckerwolke koji je ranije radio za Volkswagen Groupu.
Takođe, prvi čovek u Hyundai Motor America Dave Zuchowski je nedavno potvrdio da će brend Genesis kupcima kasnije ponuditi i model koji će konkurisati nemačkim premium sedanima Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C klase.
Zuchowski je najavio da Genesisov "entry-level sedan dolazi", kao i da će biti sličnih dimenzija kao i Serija 3. Takođe, ovaj model bi kasnije mogao da se pojavi u više karoserijskih oblika, uključujući tu i crossover.
Kao što je i najavio, Hyundai je danas i zvanično predstavio prvi model njihovog novog globalnog luksuznog brenda Genesis. Kupci su izuzetno pozitivno reagovali na najave iz kompanije pa je Hyundai za do sada već dobio oko 10.000 naružbina za ovaj automobil (treba napomenuti da će se na tržištu Južne Koreje ovaj model prodavati kao Genesis EQ900).
U Hyundaiju su naravno zadovoljni ovakvim interesovanjem kupaca za automobil i smatraju ovo velikim uspehom, budući da se ovde radi o luskuznoj limuzini sa bogato opremljenim enterijerom (koža, drvo, el. podesivo sedište vozača u 22 pravca, Lexicon sound sistem, 12.3-inčni infotainment ekran, wireless punjenje, trozonski "smart" klima uređaj, entertainment sistem za putnike pozadi sa 9.2-inčnim tabletima...).
Ipak, treba sačekati i videti kako će G90 proći izvan Južne Koreje, pri čemu se najavljuje da će globalna prodaja startovati u drugoj polovini 2016. godine.
G90 / EQ900 je inače naslednik Hyundaija Equus, pri čemu je kao inspiracaija za dizajn poslužio Hyundaijev Vision G concept.
Što se dimenzija tiče, G90 je dugačak 5205 mm, širok 1915 mm, visok 1495 mm, međuosovinsko rastojanje je 3160 mm, zapremina prtljažnika iznosi 484 litra, dok su točkovi od 18 i 19 inča. U zavisnosti od verzije, težina vozila se kreće od 2420 do 2595 kg.
U gami motora će na korejskom tržištu biti 3,8 litarski GDI, zatim novi 3,3 litarski T-GDI, kao i 5,0 litarski V8 GDI.
Najslabiji u ponudi je 3,8 litarski motor koji raspolaže sa 170 kW/228KS i 397 Nm (ubrzanje do 100 km/h ovde traje 6,9 sekundi), novi 3,3 litarski turbo ima 200 kW/268KS i 510 Nm (do 100 km/h stiže za 6,2 sekunde), dok je najjači 5,0 litarski V8 sa 229 kW/308KS i 520 Nm (do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi).
Motori su upareni sa osmostepenim automatikom, pogon je na zadnje točkove, a biće dostupan i opcioni H-TRAC pogon na sva četiri točka.
U opremi će se naći i sistemi Smart High Beam Assist, Autonomous Emergency Braking, Pedestrian Detection, Active Blind Spot Detection, Driver Attention Alert, zadnja kamera i Around View Monitor od 360 stepeni, pa opcioni Adaptive Control Suspension system...
Brend Genesis će u svojoj ponudi imati više modela, koje će karakterisati najviši standardni koji se tiču performansi, dizajna i inovacija, pri čemu će vozila dobiti alfanumeričke oznake, i to G90, G80, G70 i tako dalje, u zavisnosti od segmenta.
Treba napomenuti da će od sredine 2016. godine odgovornost za dizajn Genesis brenda preuzeti Luc Donckerwolke koji je ranije radio za Volkswagen Groupu.
Takođe, prvi čovek u Hyundai Motor America Dave Zuchowski je nedavno potvrdio da će brend Genesis kupcima kasnije ponuditi i model koji će konkurisati nemačkim premium sedanima Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C klase.
Zuchowski je najavio da Genesisov "entry-level sedan dolazi", kao i da će biti sličnih dimenzija kao i Serija 3. Takođe, ovaj model bi kasnije mogao da se pojavi u više karoserijskih oblika, uključujući tu i crossover.
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Ja sam nasao druge podatke o motorizaciji.
Ovo je mnogo manje KS od onoga sto ja videh.
Konkretno, 5.0 v8 ima 450ks.
Ovo je mnogo manje KS od onoga sto ja videh.
Konkretno, 5.0 v8 ima 450ks.
Dobra sisa zlata vredi.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Ma nema sanse 308ks, premalo snage, sada sam zguglao na brzaka i uglavnom se pominju cifre od 420ks
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
315ks, 370ks i 425ks, tako kaže Autocar. Jbg zajebao nas Ivan Mitić aka auto.blog.rs
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Kilovate pobrkao s konjima...
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Bf9ILb0J0A
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Genesis G90 (naslednik Hyundai Equus-a)
Verujem da je ovaj dobro izneo stanje stvari, ali 27 minuta
http://www.youtube.com/watch?v=e0LB70ZzQLU
http://www.youtube.com/watch?v=e0LB70ZzQLU