2017 BMW X3 (G01)
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Ovi carevi iz delte su skoro, možda i dalje, imali na prodaju jedan prošli x3, polovan, skuplji nego nov sa malo manje opreme (mislim da je razlika bila samo u navigaciji)
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Sent from my MI 5 using Tapatalk
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Sve stoji, ali malo si preterao - ne moze biti stariji od 2 meseca ni teoretski.Xepoj87 je napisao: ↑07 Dec 2017, 10:23Haha, ali cena novog je 70k...pa ko ce normalan za godinu dana star auto, sa 8k km, jos ga akao ko je stigao, dati samo 6.5k evra manje...
Da ne pricam sto tu maloprodajnu cenu niko nece platiti na ovako napucanom primerku, vec ce dobiti minimum 5% popusta.
Ovo je prava kupovina za ovce sa lovom.
Realno je da ga daju za 55-58k max.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Evo ihstefanan je napisao:Ovi carevi iz delte su skoro, možda i dalje, imali na prodaju jedan prošli x3, polovan, skuplji nego nov sa malo manje opreme (mislim da je razlika bila samo u navigaciji)
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Nov, prošli model, 40990
https://www.polovniautomobili.com/putni ... rive-xline
Polovan, kupljen u aprilu, cena 45490
https://www.polovniautomobili.com/putni ... drive-2017
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Delija, za mesec dana je godinu dana star
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW X3 (G01)
To je neka greska, od Novembra su prvi.
Kontam sad sta kazes, ali ono, nije ni tako bas.
Kontam sad sta kazes, ali ono, nije ni tako bas.
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Naravno da jeste. Mozes ti kolilko hoces da pricas da je kraj godine, ali ce taj auto pri prodaji biti 2017. godiste
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Datum prve registracije je 2017. u saobracajnoj,ali je Model Year 2018.
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Baš je poskupeo X3. Ja bih sad za lovu koliko sam platio X5, mogao da uzmem slično opremljen X3 30d. Za M40i bi mi trebalo više.
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Znaci da mozemo ocekivati i novi X5 da fino poskupi
Inace, prilicno jaka cena ovog polovnjaka kod Delte
Inace, prilicno jaka cena ovog polovnjaka kod Delte
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Oni za svako test vozilo zvanicno traze jedva 7-8% manje nego za nov.
Rekao bih da je to vrlo pregovorljivo.
Rekao bih da je to vrlo pregovorljivo.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW X3 (G01)
https://www.youtube.com/watch?v=qRKnwxlV-Q8
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW X3 (G01)
https://www.youtube.com/watch?v=AZanRyk_VDg
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Fino G01 izgleda uzivo. Nista spektakularno, ali lepo. Sigurno bi jaci utisak ostavile malo vece i lepse felne od zimskih 18-ica.
Kao i kod G30, bolji utisak ostavlja enterijer nego eksterijer.
Odlicno je sve odradjeno - skoro na nivou G30. Vizuelno je enterijer G30 lepsi. Ostavljen je prostor za novi X5.
Sport sedista su udobna, mogu fino da se podese i ne razumem bas kritike sa stranih foruma vezane za sedista. Za G30 Sport sedista mogu da razumem jer sam ih i sam ozbiljno kritikovao - ovde ne. Nisu na nivou Comfort sedista iz G30, naravno, ali su sasvim dobra.
Ali...
Podesavanje volana ne prati podesavanja sedista - ne mogu zbog volana da spustim sediste koliko bih zeleo jer onda ne vidim instrument tablu. Bezveze, jer ovako sedim previsoko. Ne svidja mi se polozaj nikako.
To za podesavanje volana, ali u dosta manjoj meri vazi i za G30.
20d je po meni preslab. Odziv na gas je i u Sport modu spor, ubrzanje slabo. G30 sa istim motorom i pogonom je osetno zustriji, a i dalje tu fali i snage i momenta i eksplozivnosti.
Subjektivan osecaj je da je razlika veca nego sto ova merenja govore:
http://www.zeperfs.com/en/duel6601-7062.htm
Voleo bih da probam 30i (a da ne pricamo M40i), mada je za ovaj tip auta 30d optimum.
Zvucna izolacija je vrlo dobra, isto vazi i za udobnost na zimskim 18-icima - sasvim dobro upija rupe, bez ikakvih cudnih zvuka, a pored toga nema skoro ni malo "ljuljanja". Videcemo kakav je recimo na 20-icama.
Razlika u odnosu na F25 je bas velika. Enterijer je za klasu bolji, a i vozi se za klasu bolje.
Dobar auto, ali definitivno nije moj tip auta
Kao i kod G30, bolji utisak ostavlja enterijer nego eksterijer.
Odlicno je sve odradjeno - skoro na nivou G30. Vizuelno je enterijer G30 lepsi. Ostavljen je prostor za novi X5.
Sport sedista su udobna, mogu fino da se podese i ne razumem bas kritike sa stranih foruma vezane za sedista. Za G30 Sport sedista mogu da razumem jer sam ih i sam ozbiljno kritikovao - ovde ne. Nisu na nivou Comfort sedista iz G30, naravno, ali su sasvim dobra.
Ali...
Podesavanje volana ne prati podesavanja sedista - ne mogu zbog volana da spustim sediste koliko bih zeleo jer onda ne vidim instrument tablu. Bezveze, jer ovako sedim previsoko. Ne svidja mi se polozaj nikako.
To za podesavanje volana, ali u dosta manjoj meri vazi i za G30.
20d je po meni preslab. Odziv na gas je i u Sport modu spor, ubrzanje slabo. G30 sa istim motorom i pogonom je osetno zustriji, a i dalje tu fali i snage i momenta i eksplozivnosti.
Subjektivan osecaj je da je razlika veca nego sto ova merenja govore:
http://www.zeperfs.com/en/duel6601-7062.htm
Voleo bih da probam 30i (a da ne pricamo M40i), mada je za ovaj tip auta 30d optimum.
Zvucna izolacija je vrlo dobra, isto vazi i za udobnost na zimskim 18-icima - sasvim dobro upija rupe, bez ikakvih cudnih zvuka, a pored toga nema skoro ni malo "ljuljanja". Videcemo kakav je recimo na 20-icama.
Razlika u odnosu na F25 je bas velika. Enterijer je za klasu bolji, a i vozi se za klasu bolje.
Dobar auto, ali definitivno nije moj tip auta
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Lepo, kratko i jasno. Treba nam vise ovakvih konstruktivnih i korisnih postova na forumu.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: 2017 BMW X3 (G01)
Evo za nas siromahe, bar da vidimo kako izgleda voziti X3 :
https://www.youtube.com/watch?v=vZXhmS38Mfo
https://www.youtube.com/watch?v=vZXhmS38Mfo