2018 BMW Serija 3 (G20)

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od ftj » 02 Apr 2022, 14:11

Pa sad pre bih rekao da je u praksi najjeftiniji 340 prodat za bar 20k evra razlike(a sigurno i vise) od najcesce prodate trojke.
Poslednja izmena od ftj u 02 Apr 2022, 14:11, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 14:18

To verovatno jeste tacno.

Bio je u oglasima duze vreme jedan beli skoro pa klot M340i.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Xepoj87 » 02 Apr 2022, 16:35

Kakve to veze ima, neko kome ne treba navigacija ili laser farovi na 330i, nece mu trebati ni na 340i...a logicno je da ce ljudi koji imaju love za skuplje modele, cesce dodati za vise opreme.
Sustina je ista, razlika izmedju 330i i 340i je smesna. Kod Mercedesa je ta razlika duplo veca kod c300 i c43 recimo, pa je razumljivije da se neko opredeli za c300.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od ftj » 02 Apr 2022, 16:53

Pa verovatno da se i prodalo vise 340i od 330i kod nas. Al moja poenta je da je apsurdno predstavljati da kao kad vec uzimas trojku uzmi 340 maltene ti je ista cena. Niko ko je uzimao prosecni 320d ili 320i nije mogao da razmislja od 340i bez dodatnih 20 soma.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 17:05

Razlika je 9k evra izmedju 330i xDrive i M340i.
Pola od toga je M Sport paket, pa razlika pada na 4.5k.
Ali, ako neko hoce RWD - razlika skace na 7.5k. Neko nece ni M Sport paket - pa je razlika 12k.

I to je razlika samo kod nas. Iz nekog razloga je M340i jeftiniji od ocekivanog.

Kod 4-orke je razlika dosta veca - 14k.
Kod X3 - 21k. Ali tu je (manji) deo i do carine i PDV-a na carinu.

Razlika kod Mercedesa je 13k - slicno kao kod 4-orke.

BTW, kada je razlika u ponasanju auta i voznji u pitanju kod Mercedesa je razlika izmedju C43 AMG i C300 veca nego izmedju M340i i 330i.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

JohnMcClane
Postovi: 52
Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od JohnMcClane » 02 Apr 2022, 17:36

Xepoj87 je napisao:
02 Apr 2022, 16:35
Kakve to veze ima, neko kome ne treba navigacija ili laser farovi na 330i, nece mu trebati ni na 340i...a logicno je da ce ljudi koji imaju love za skuplje modele, cesce dodati za vise opreme.
Sustina je ista, razlika izmedju 330i i 340i je smesna. Kod Mercedesa je ta razlika duplo veca kod c300 i c43 recimo, pa je razumljivije da se neko opredeli za c300.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
U praksi kada je rec o polovnim automobilima , razlika je nekih 10000 eur izmedju 330i i m340, pa je smesno relativan pojam, i to su m340i koji nisu mild hibridi, gde je razlika u registraciji jos 1000 eur vise na godisnjem nivou .Inace najveca i jedina razlika je motor ( 3000 ccm i 6 cilindara) i sto je xdrive standardan kao LSD. Ali postoji i opcija da se to uzme i za 330i i to naravno podize cenu. Vesanje i ostalo je isto kod oba modela. C43amg se vise razlikuje u odnosu na c300 .

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 17:42

Nije isto vesanje. Nije isto upravljanje. Nije ni isti / isto podesen xDrive. Nisu iste ni kocnice. Nije isti / ne ponasa se isto ni menjac - hardverski su razlicite varijante ZF 8HP.

Razlika je velika, ali ne kao izmedju C300 4M i C43 AMG.

I da je samo motor - vredelo bi 6-7k razlike u ceni bez dileme. A nije samo motor. I jos nesto - za onog ko gleda 1000 evra razlike u registraciji nije ovakav auto.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

JohnMcClane
Postovi: 52
Pridružio se: 01 Jan 2018, 21:48

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od JohnMcClane » 02 Apr 2022, 17:51

Delija je napisao:
02 Apr 2022, 17:42
Nije isto vesanje. Nije isto upravljanje. Nije ni isti / isto podesen xDrive. Nisu iste ni kocnice. Nije isti / ne ponasa se isto ni menjac - hardverski su razlicite varijante ZF 8HP.

Razlika je velika, ali ne kao izmedju C300 4M i C43 AMG.

I da je samo motor - vredelo bi 6-7k razlike u ceni bez dileme. A nije samo motor. I jos nesto - za onog ko gleda 1000 evra razlike u registraciji nije ovakav auto.
Nisam video nigde podatak da su razlicite kocnice, ako se ne uzme track package na m340i. Takodje ne vidim nigde ni podatke o razlicitoj kalibraciji menjaca . Za xdrive isto nisam citao, jer su 330i x drive retki. Pricamo ovde o razlici u ceni pa navodim kao argument samo i registraciju na godisnjem nivou kao trosak. Nisam ulazio u potrosnju, kasko itd
A m340i je defitnivno bolji auto. Samo je diskusija da li vredi znatno vise ( ako se ne uzima nov) , ali je to relativno , moglo bi se postaviti pitanje da li i 330i vredi doplate u odnosu na 320d.

ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od ftj » 02 Apr 2022, 18:06

Kocnice mogu biti iste ako doplatis na 330i, inace su manje. Medjutim sumnjam da 340 dolazi standardno sa lsdom, pre bi rekao da je doplata.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 18:16

Standard je LSD na M340i, tako da i to dodatno smanjuje razliku u ceni.

M Sport kocnice na 330i su manje nego standard na M340i, a na M340i za sitnu cifru mogu da se uzmu jos vece/jace, skoro identicne kao M Performance - nemaju perforacije. To sam, naravno, i uradio.

Slika
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od ftj » 02 Apr 2022, 18:23

Ovde pise da su iste https://www.bimmerworld.com/About-Us/M- ... s-G20-G22/

Tvoje su 374mm? to je bas ozbiljna velicina.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 18:23

Evo ti M Sport na 330i pa uporedi sa mojim.
U oba slucaja su felne 19". Ugao slikanja je drugaciji i na mojoj slici zeza senka- obrati paznju na rastojanje do felne i velicinu i diska i "celjusti". Na ovim M Sport mogu i felne 17". Kod mene ne mogu ni svake 18".

Slika
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 18:30

Na F30 su "obicne" M Sport bile 370 mm. Na G20 - stednja :ccc:
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

ftj
Postovi: 13026
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od ftj » 02 Apr 2022, 18:30

Pa ti rece da si doplatio za vece, pominje se da su standardne na 340i(348mm) iste kao m-sport na 330i.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2018 BMW Serija 3 (G20)

Post od Delija » 02 Apr 2022, 18:36

Nisam ni za to 100% siguran za EU model. Al' nek i bude. Kao sto rekoh - vrlo sitna je doplata za ove vece.

Samo kocenje (osecaj) nije isto - nevezano za doplatu. Vozio sam na Navaku 330i i M340i sa standardnim kocnicama. M3 / M4, a pogotovo keramika su opet neka druga prica. Imao sam priliku i to da probam na Navaku.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Odgovori