Vladapetr je napisao:Izvozao sam Kodiaqa na potezu BG-ZG, pa da bacim neku reč o utiscima.
Nisam pametan šta da dam kao finalni sud, najbitnija stvar koju sam danas skapirao da u budućnosti koji god auto da budem kupovao, a razlikuje se od onoga što sam do sad imao i vozio, moraće prvo da padne proba od par stotina km. Ako ništa drugo, tražiću ga na rent-a-caru.
Dakle, Kodiaq 2.0 190ks sa 4x4.
Snage ima koliko ti volja, preticanja odradi bez problema a ubrzanje sa 130kmh na 180kmh je sjajno. DSG menjač radi posao bez greške, milina za vožnju. Na žalost, svako cimanje volana rezultira osetnim ljuljanjem pa mislim da bi za vožnju po krivinama morao osetno niži tempo... Ili adaptivno vešanje
@walkeru, može li kod Škode adaptivno sa 4x4?
Ovaj primerak ima nekih 70k km na satu i nije nimalo pažen, a enterijer je u više nego dobrom stanju. Sedišta izgledaju fino, vrlo su udobna, na prvu loptu osetno bolja nego u Fordu. Ali... Vozili smo u cugu neka dva sata, kad smo stali na pumpu. Prvih pola sata po gradu i magistrali, posle toga autoput. Zadnjih pola sata vožnje sam osećao bol u donjem delu ledja, baš na spoju ledja i buljsona. Bol se pojačavao kako vreme prolazi, na kraju je bio baš neprijatan. Na pauzi sam malo čačkao sedište (nema el. podešavanje), jer mi je i ulazak u vozilo problem. Kad podesim idealnu visinu sedišta i dignem volan u najviši položaj, kačim nogom pri ulasku i moram je prvo podvući pod volan kako bih seo.
Čačkanjem sam ustanovio da je, iako visinom slična, pozicija sedenja osetno drugačija nego u S-Maxu tj. MPV vozilu. U Maksi se sedi više kao u kombiju, dok je ovde nešto izmedju klasičnog vozila i mpv-a. Spustio sam sedište niže, ulazak je sad lakši i nije bilo bola do kraja puta, ali mi se ta pozicija baš i ne svidja. Ne znam kako da ocenim da li bih se mogao navići.
Na 150kmh se auto čuje, ali je osetno manje bučan od S-Maxa. I kolega je isto iskomentarisao, on je dovezao Kodiaqa a vratio S-Max. Razliku pravi zvuk motora, koji je kod Kodiaqa slabiji. Ima doplata za acoustic bočna stakla, ne znam da li i koliku razliku prave.
I tako... Par ozbiljnih prednosti, par ozbiljnih zamerki. Ali mi je, pre svega zbog cene, Kodiaq i dalje na vrhu liste za nov auto.