2017 Honda CR-V
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Honda CR-V
Video sam malo pre novi CR-V u Hondi NBG. Nije još izložen ali me je čovek poveo u prostoriju iza da ga vidim. Lepši mi je uživo nego na slikama. Generalno nemam nikakvu zamerku
Sem naravno očekivane cene, ne znam da li su napravili zvaničan cenovnik, ali ne očekuju da će biti baš jeftin.
Sem naravno očekivane cene, ne znam da li su napravili zvaničan cenovnik, ali ne očekuju da će biti baš jeftin.
Re: 2017 Honda CR-V
Kačio sam cene u Rumuniji
https://hondatrading.ro/wp-content/uplo ... V-2019.pdf
https://hondatrading.ro/wp-content/uplo ... V-2019.pdf
Re: 2017 Honda CR-V
Ima na Honda.de konfigurator.
Elegance sa kamerom i senzorima 31,190.
Elegance sa kamerom i senzorima 31,190.
Re: 2017 Honda CR-V
https://www.topgear.com/car-reviews/honda/cr-v
Dodali su i uljne bušinge(hydraulic bushings?) slično su imali i na 9th gen Civicu koji je bio pristojno prijatniji za voziti se njime nego prethodni.
3.5cm višlji od poda - Ride-height is up by 35mm
CVT ima 7 predefinisanih brzina.
Koliko gledam cifre, nije nešto brži u odnosu na prethodni iako deluje da ima ozbiljniji pogon.
Nešto su zabrljali ili je samo dosta teži.
Izgleda da su ga još utišali u odnosu na prethodni, verujem da i ti bušinzi pomažu u ublažavanju buke s podloge.
Ima više mesta pozadi a pokretna srednja klupa (15cm) ne doprinosi lakšem ulasku na zadnja dva sedišta koja su samo za klince.
I izgleda da je generalno unutra sve "veće" i pored malo većih spoljnih mera, doneli su više mesta u praktičnim pregradama.
A u Hybrid ide 2.0 i-VTEC
sa 64mpg (UK), 4.4 l/100 km - to mu dođe ko Civic
Kome treba dizel
On the outside the Honda CR-V Hybrid looks nearly identical to the regular CR-V, but under the hood there’s a new hybrid powertrain that mates a 2.0L four-cylinder to an electric motor to generate a combined 181 horsepower and 232 lb-ft. of torque. Honda has also revealed that the CR-V Hybrid averages 53.3 mpg under the combined cycle of the outgoing NEDC test. The all-wheel drive version averages 51.4 mpg.
The CR-V Hybrid’s powertrain has three driving modes: EV Drive, Hybrid Drive and Engine Drive. In EV Drive, the CR-V Hybrid is powered only by the electric motor, while in Hybrid Drive the four-cylinder engine powers a second motor/ generator that charges the battery pack. In Engine Drive the four-cylinder engine sends the power to the wheels.
The powertrain will automatically switch between Hybrid Drive and EV Drive and Honda expects that about 50 percent of the time, the CR-V Hybrid will be in EV Drive.
Dodali su i uljne bušinge(hydraulic bushings?) slično su imali i na 9th gen Civicu koji je bio pristojno prijatniji za voziti se njime nego prethodni.
3.5cm višlji od poda - Ride-height is up by 35mm
CVT ima 7 predefinisanih brzina.
Koliko gledam cifre, nije nešto brži u odnosu na prethodni iako deluje da ima ozbiljniji pogon.
Nešto su zabrljali ili je samo dosta teži.
Izgleda da su ga još utišali u odnosu na prethodni, verujem da i ti bušinzi pomažu u ublažavanju buke s podloge.
Ima više mesta pozadi a pokretna srednja klupa (15cm) ne doprinosi lakšem ulasku na zadnja dva sedišta koja su samo za klince.
I izgleda da je generalno unutra sve "veće" i pored malo većih spoljnih mera, doneli su više mesta u praktičnim pregradama.
A u Hybrid ide 2.0 i-VTEC
sa 64mpg (UK), 4.4 l/100 km - to mu dođe ko Civic
Kome treba dizel
On the outside the Honda CR-V Hybrid looks nearly identical to the regular CR-V, but under the hood there’s a new hybrid powertrain that mates a 2.0L four-cylinder to an electric motor to generate a combined 181 horsepower and 232 lb-ft. of torque. Honda has also revealed that the CR-V Hybrid averages 53.3 mpg under the combined cycle of the outgoing NEDC test. The all-wheel drive version averages 51.4 mpg.
The CR-V Hybrid’s powertrain has three driving modes: EV Drive, Hybrid Drive and Engine Drive. In EV Drive, the CR-V Hybrid is powered only by the electric motor, while in Hybrid Drive the four-cylinder engine powers a second motor/ generator that charges the battery pack. In Engine Drive the four-cylinder engine sends the power to the wheels.
The powertrain will automatically switch between Hybrid Drive and EV Drive and Honda expects that about 50 percent of the time, the CR-V Hybrid will be in EV Drive.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Honda CR-V
Kod nas ce biti samo 1.5 ili i 2.0?
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: 2017 Honda CR-V
2.0 će biti hibrid jednog dana. Samo 1.5 turbo je u ponudi.
Re: 2017 Honda CR-V
U DE trenutno samo 1.5 u ponudi.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2017 Honda CR-V
Večeras predstavljen u Beogradu.
Više slika sutra.
HTC Desire 12 via Tapatalk
Više slika sutra.
HTC Desire 12 via Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Honda CR-V
Dobar. Imam par zamerki:
- led farovi slabo sijaju, kao da su sa Dacije
- kad sednem (ne znam koliko ima razlika u sedistima izmedju paketa) leva butina malo prelazi preko ruba-ivice sedista
- 7 sedista verzija jako malo prostora iza, tj na slikama deluje vise nego sto je realno)
- oni drvo detalji na vratima se ne uklapaju, no to je stvar ukusa
- cvt menjac kao automatik po onome sto sam citao je realno ispod DSG-a
Cekam cenovnik i da vidim probnu voznju.
U medjuvremenu i Kodiaqa da probam.
- led farovi slabo sijaju, kao da su sa Dacije
- kad sednem (ne znam koliko ima razlika u sedistima izmedju paketa) leva butina malo prelazi preko ruba-ivice sedista
- 7 sedista verzija jako malo prostora iza, tj na slikama deluje vise nego sto je realno)
- oni drvo detalji na vratima se ne uklapaju, no to je stvar ukusa
- cvt menjac kao automatik po onome sto sam citao je realno ispod DSG-a
Cekam cenovnik i da vidim probnu voznju.
U medjuvremenu i Kodiaqa da probam.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
2017 Honda CR-V
CVT je CVT, nije to za porediti sa DSG koji je automatski menjač, sam menja brzine. CVT nema brzine, ima dva konusa
Jedino što je motor sa turbinom i ima niže (po o/min) max momenat i ima zonu ravne linije pa nema onog iritantnog nabijanja obrtaja kao kod atmo motora.
Mislim da je CVT prijatan za vožnju jedino kad je uparen sa dizelom...
Jedino što je motor sa turbinom i ima niže (po o/min) max momenat i ima zonu ravne linije pa nema onog iritantnog nabijanja obrtaja kao kod atmo motora.
Mislim da je CVT prijatan za vožnju jedino kad je uparen sa dizelom...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: 2017 Honda CR-V
Sa YT snimaka bih rekao da je CVT OK sa 1.5T. Ali ako meša ulje i gorivo, neka hvala.
- grujicd
- Postovi: 8366
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Honda CR-V
Iako sam fan Honde, ne bih se usudio da kupim 1.5 dok se to ne raščisti.
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Honda CR-V
Tokom predstavljanja gospodin iz Honde je rekao da od 2019. ocekuju 2.0 turbo benzin sa elektro, neki hibrid, od oko 215ks.
To zvuci ok i primamljivo na papiru, iako nemam uopste pojma o tom motoru (verovatno neki nov).
To zvuci ok i primamljivo na papiru, iako nemam uopste pojma o tom motoru (verovatno neki nov).
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2017 Honda CR-V
Osnovna cena modela CR-V u Comfort paketu startuje od 29.490€, dok kod verzije sa pogonom 4×4 i paketom opreme Elegance iz kojeg izdvajamo LED farove, navigacioni uređaj, adaptivni tempomat, aluminijumske felne od 18” cena iznosi 32.490€.
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2017 Honda CR-V
Moje fotke: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 966b2284c4
Zvanično saopštenje: http://blog.garaza.rs/nova-honda-cr-v-e ... -u-srbiji/
Zvanično saopštenje: http://blog.garaza.rs/nova-honda-cr-v-e ... -u-srbiji/
Posetite www.garaza.rs !