Honda NSX
Honda NSX
Sport Hybrid SH-AWD® (Super Handling All Wheel Drive™) hybrid system . Dimenzije 4.330 x 1.895 x 1.160 mm. Međuosovinsko rastojanje 2.575 mm. Pneumatici 275/30R20 i 255/35R19.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Honda NSX
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Honda NSX
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Honda NSX
Dizajn do jaja
Hibrid
Hibrid
Re: Honda NSX
Gallardo silueta...
Dobar
Dobar
Re: Honda NSX
Nadam se da je hybrid u fazonu Porsche-a 918 Ali se takodje nadam da nece da kosta kao 918,ne bi valjalo da je 800.000e
Sve u svemu,svaka im cast !
Bilo je krajnje vreme da izbace sportski auto.
Sve u svemu,svaka im cast !
Bilo je krajnje vreme da izbace sportski auto.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Honda NSX
Odlicno izgleda, a reklama je
Re: Honda NSX
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Honda NSX
Zar NSX nije stari model?Xepoj87 je napisao: Bilo je krajnje vreme da izbace sportski auto.
Nije ni stari bio los, po performansama.
Inace ovaj novi je VRLO
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Honda NSX
Stari NSX nije bio los po performansama?
Avgusta 1990. godine NSX je konačno postao zvanični model. Bio je prvi automobil u istoriji koji je imao potpunu aluminijumsku karoseriju i potpunu aluminijumsku šasiju čime se uštedelo čak 40% težine u odnosu na čelik iste jačine. Auto je ručno pravljen u posebnoj fabrici u Tochigi Takanezawa koja je smeštena odmah uz stazu Suzuka. U početku je imao DOHC motor radne zapremine 3.0 litra, V6 orijentacije sa uglom između cilindara od 60 stepeni, 24 ventila i snage od 270 hp. Menjač je bio petostepeni manuelni, a ubrzanje do 100 ispod 6 sekundi. Motor je posedovao VTEC sistem (sistem promenljivog otvaranja ventila), imao PGM-FI sistem ubrizgavanja koji je razvijen u Formuli 1 i bio je prvi motor u istoriji koji je imao titanijumske klipnjače. NSX je tada koštao 65.000 dolara i bio je (i kasnije i ostao) najskuplji japanski automobil ikada.
Dugo vremena NSX je bio i brzinski nedostižan za svoje konkrente, sve do poslednjih nekoliko godina kada je 500 i više konja postalo standard, da ne kažemo minimum, u superautomobilima. Čak i onda je NSX-R uspevao da na stazi Nordschleife ostvari isto vreme kao i 100 konja jači civilni Ferrari namenjen za trke (360 CS). I dok za pravac svako može da napravi brz automobil, dotle su vremena na zastrašujučoj Nordschleife stazi dugoj 20.8 km koja ima 173 krivina dokaz da je šasija ovog automobila i dalje nedostižna za konkurente. NSX-om jednostavno vijugate kroz krivudave puteve bez uticaja bilo kakvih kompjutera, dok vas na novim superautomobilima vozi elektronika.
Avgusta 1990. godine NSX je konačno postao zvanični model. Bio je prvi automobil u istoriji koji je imao potpunu aluminijumsku karoseriju i potpunu aluminijumsku šasiju čime se uštedelo čak 40% težine u odnosu na čelik iste jačine. Auto je ručno pravljen u posebnoj fabrici u Tochigi Takanezawa koja je smeštena odmah uz stazu Suzuka. U početku je imao DOHC motor radne zapremine 3.0 litra, V6 orijentacije sa uglom između cilindara od 60 stepeni, 24 ventila i snage od 270 hp. Menjač je bio petostepeni manuelni, a ubrzanje do 100 ispod 6 sekundi. Motor je posedovao VTEC sistem (sistem promenljivog otvaranja ventila), imao PGM-FI sistem ubrizgavanja koji je razvijen u Formuli 1 i bio je prvi motor u istoriji koji je imao titanijumske klipnjače. NSX je tada koštao 65.000 dolara i bio je (i kasnije i ostao) najskuplji japanski automobil ikada.
Dugo vremena NSX je bio i brzinski nedostižan za svoje konkrente, sve do poslednjih nekoliko godina kada je 500 i više konja postalo standard, da ne kažemo minimum, u superautomobilima. Čak i onda je NSX-R uspevao da na stazi Nordschleife ostvari isto vreme kao i 100 konja jači civilni Ferrari namenjen za trke (360 CS). I dok za pravac svako može da napravi brz automobil, dotle su vremena na zastrašujučoj Nordschleife stazi dugoj 20.8 km koja ima 173 krivina dokaz da je šasija ovog automobila i dalje nedostižna za konkurente. NSX-om jednostavno vijugate kroz krivudave puteve bez uticaja bilo kakvih kompjutera, dok vas na novim superautomobilima vozi elektronika.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Gaginh0
- Postovi: 8814
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Honda NSX
Ne znam kako se pokazala, ali znam da je ovo najjeftiniji stari model u Svabiji http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Re: Honda NSX
30 soma :shock:Gaginh0 je napisao:Ne znam kako se pokazala, ali znam da je ovo najjeftiniji stari model u Svabiji http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !
Re: Honda NSX
ako se dobro secam i airton je ucestvovao u setovanju nsx-a...ima klip na yt kako cepa u nekim smesnim giljama 8-)