Alfa Romeo Giulietta SW

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45933
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Geza » 09 Feb 2012, 13:00

Prema nekim najavama u planu je za sledeću godinu.

Slika

http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 69342.html
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Floyd » 09 Feb 2012, 13:03

Iskreno...bez veze :thumbdown:

Inace na B92 sam procitao zanimljiv komentar na Giuliettu od jednog razocaranog vlasnika...
Vozim ovakvu Alfu (identican motor, Distinctive paket bez kozhe, felne 16", ostalo manje vise isto) vec 4 meseca, i mislim da ce vredeti buducim kupcima ako podelim svoje utiske. Citajuci tekst u nekim trenutcima sam se osecao kao da novinar pise o nekom drugom automobilu a ne ovoj Alfi, tolko ga je nahvalio da mislim da je red da se cuje i druga, real-life strana.

Ono sto mi je najvise zapalo za oko citajuci tekst je stav novinara da auto pripada premijum segmentu, da se ne vidi stednja i jeftinoca prilikom izrade itd, i odlicna izolacija. Mislim da ovo moze predpostaviti visoka ocekivanja kod kupaca, kakva sam priznajem i sam imao. Prethodni auto mi je bio BMW118d u srednjoj opremi, pravi clan Premijum segmenta, te sam ocekivanja uglavnom bazirao na 2 godine druzenja sa BMW-om. Takodje prethodna iskustva sam imao i sa C3 i sa GOlf5 pa cu i to koristiti za poredjenje.

Posle 4 meseca i 5000km sa Alfom moja zapazanja su dijametralno suprotna od ocekivanja. Pokusacu da sistematski iznesem svoje utiske, bez namere da ikoga uvredim ili sl, uglavnom iznoseci svoja neispunjena ocekivanja od auta iz premijum segmenta i poredeci ga sa BMW1 i A3. Pa da krenemo:

Sto se dizajna tice sve je vec receno, neki ga vole neki ga mrze. Licno mi se prednji deo 159-ke MNOGO vise dopadao, ali svidja mi se i ova "sova" varijanta. Jedino sto mi malo smeta su poziciona svetla koja izledaju kao neke "obrve", ali ne smekerske kao npr kod stare BMW5 nego nekako… vise kao zenske… trepavice ili tako nesto. Not cool. Uzgred budi receno Mito vazi apsolutno za zenski auto, i vecina komentara za Giuliettu koje cujem je da izgleda kao zenski auto. Sto je percepcija totalno suprotna od one koju su nosile 159-ka, Brera itd. Sve ukupno, u ovoj varijanti sa dva auspuha izgleda agresivno, meni licno se dopada, a i zadnja svetla svetla su super napravljena. Nazad mnogo bolje odradjen nego napred.

Auto je veci i prostranjij nego BMW1, sa osetno vise prostora na zadnjoj klupi i u gepeku. Pozadi moze relativno komotno sesti visoka osoba. Sa druge strane, 5-ti naslon za glavu ne postoji, tako da za razliku od BMW gde je ipak moglo da se nagura 5 osoba, ovde taj 5-ti putnik rizikuje prelom vrata u slucaju sudara.

Upravljac je direktan i dosta precizan, dobija prolaznu ocenu, Ali ipak losiji i nego BMW i Audi. U BMW-u sam se osecao sigurnije u voznji, kao da sam vise pod kontrolom nad automobilom. Takodje, subjektivno zadnja vuca mi je bila zabavnija. Kocnice na Alfi odlicne, nenormalno dobre, zaista svaka cast, spasavaju glavu. U krivini lezi dosta dobro i elektronika radi posao dobro, tako da ga je teze izbaciti iz balansa nego bmw1, sto je i logicno zbog prednje vuce. Ali i pored toga osecaj u krivini je u bmw-u bio bolji.

Ergonomija je dosta losa, bar za mene visokog i krakatog. Prvi put kad sam seo u kola trebalo mi je bukvalno 10min da se namontiram onako kako mi je kolko tolko prijatno. Imam utisak da nema dovoljno mesta za kolena posto stalno negde chukam, a odmaknem sediste onda moram previse da ispravim naslon da bih dohvatio volan… tako da ergonomija za moj ukus Fail.

Polozaj sedista - moj utisak kad sam seo u Giuliettu posle BMW 1-series je bio kao da sam seo u dzipa. Guram rucicu da spustim sediste, nece dalje, mislio sam nesto se blokiralo kolko visoko je polozaj. Ali to je to, ne moze nize. Polozaj u voznji je realno dosta visok u odnosu na BMW1 i Audi A3, gde se vozac oseca kao da je bacio "sidro" u asfalt. Visoko je, pa skoro kao u C3. Da smeta u voznji - ne smeta, ali da je nisko kao sto u tekstu pise - nije. Suvozacevo sediste nema podesavanja po visini, tako da je to veliki minus. Generalno, podesavanje sedista odaje utisak neke jeftinoce, npr. mehanizam za naslon je "tocak" koji se vrti rukom, kao na dosta jeftinijim automobilima. Podesavanje "napred-nazad" je nekako dosta kruto i tvrdo, totalno suprotno od prethodnog iskustva. Mada su sedista bolje ogibljena nego standardna kod bmw-a.

DNA - da, jeste super. Teoretski. Prakticno je besmislen, jer se u "normal" modu auto od 170ks vuce kao BABA, u odnosu na prethodni 118d i 143ks neprihvatljivo kilavije. Zato je super opcija prebacivanja na Dynamic, jer se realno oseti da auto moze dooosta jace da povuce i pruzi uzivanje koje se ocekuje od 170ks motora. ALI - po gradu na kreni stani totalno neupotrebljivo - samo DODIR na papucicu gasa i auto SKACE napred. Toliko da su mi se vozaci ispred sklanjali jer su mislili da im ablendujem, dok nisam provalio o cemu se radi. Sad drzim oborena srednja svetla stalno… Dakle, po gradu dynamic tesko, a normal previse kilavo. Fail. A da 170+ konja auto moze da povuce snazno ali bez trzaja, pokazuje izkustvo iz koleginog bmw120D. Tu motor vuce isto tako dobro a cak i bolje sa svojih 177ks, 7.5s do 100, bez trzaja, bez tolko buke it'd.

Za auto put Dynamic je super, voznja 100-140 je prava milina, ubrzava stvarno svaka cast. ALI, opet ono ali, izolacija motora je katastrofa tako da je sve preko 140 razgovor sa suvozacem mucan, jer motor se dernja (podseca me na Golf5 dizel) a vazduh samo shishti sa svih strana vrata. Da bi auto stvarno povukao i dao osecaj koji treba da pruzi motor od 170ks mora da se vozi na 3000+ obrtaja, a to generise buku. Izolacija vetra kod zadnjih vrata je posebno problematicna, jer preko 140 vazduh tuda negde prolazi unutra, tako da ako je napolju hladno (a ove zime je bilo do -15), pozadi grejanje ne pomaze, suvise je hladno. Tako da je jedina prihvatljiva voznja kad je sam vozac u kolima (ne duva tolko napred a i klima bolje radi) i odvrnuta muzika tolko da bude glasnija od motora i vetra. Verovatno zato je muzika vec u osnovnom paketu opreme odlicna :) glasna, precizna, dobar zvuk… Ali da se vratim, na temu, izolacija, totalni Fail.

Cak i bez buke motora i vetra, suvozacev pojas (kad se ne koristi) zveci vrlo konstantno i smarajuce o T stub. Verovatno zato Alfa savetuje da su SVI pojasevi zatvoreni cak i kad se niko ne vozi, navodno sigurnije je. Not my cup of tea

Menjac tj mehanika menjaca me vise podseca na citroen C3 nego na BMW, kome bi alfa svakako trebala biti bliza. Svako malo to je neki KLING ili KLANG prilkom pokusaja malo agresivnije voznje i promene brzina, mene to licno jako nervira. Ni jednom to nisam osetio za 2 godine u BMW-u. Iako i menjac i motor dosta dobro podnose agresivniju voznju, to dranje motora i zvuci iz menjaca mi licno ne odaju neki utisak dugovecnosti. Barem ne ako se auto tako vozi. A ako se ne vozi agresivno, koja je poenta DNA i 170ks? Takodje, ubacivanje u 1. brzinu prilikom kretanja sa semafora zna da pravi problem, menjac nece da "udje" u brzinu, pa mora da se pusti i stisne kvacilo - od prvog dana je tako. Mozda je samo do ove alfe, mozda je generalno to kvalitet menjaca koji se ugradjuje, neznam ali ono sto znam je da sa 2 godine bmw-a to iskustvo nisam imao, kao ni pre toga sa Golf5.

Start and stop je deo standardne opreme, neophodan za ova auto. Licno gasim start and stop svaki put jer ne volim da mi se auto sam pali i gasi, ali upaljen auto na semaforu tj u mirovanju ima vibracija toliko da osecam kako se auto trese levo-desno. Meni to nije prijatno, a iako je tipicno za dizele, nista slicno u toj meri nisam imao sa bmw dizelom kome sam isto redovno gasio start/stop.

Neshvatljivo nepregledna komandna tabla… Na primer, u Dynamic modu centralna informacija je grafik pokazatelja pritiska turbine - zasto mi je to relevantno u zivotu?!? Imam obrtomer a i cujem motor, pri ubrzanju 0-100 za 8 sekundi zadnje sto mi treba je da gledam dal je turbina na maksimumu ili ne. Digitalni pokazatelj brzine, jedna od retkih korisnih informacija, pojavljuje se samo u all weather modu. Nepregledni datum, gomila beskorisnih informacija… slicica koja mi govori u kom mi je DNA modu auto (kao da se ne oseca vec tokom voznje)… pesma koja ide na MP3 se ne projektuje na komandnu tablu… ukupno, FAIL

Sve ukupno unutra meni je auto ostavio utisak velike jeftinoce i stednje. "Mekana" plastika na komandnoj tabli je samo na prednjem delu, koji gleda putnike direktno, a "odozgo" je neka tvrda ruzna plastika.

On/Off dugme za radio/CD - toliko je malo i nepregledno, odvojeno od samog radija, stavljeno na totalno nelogicno mesto, da kolega kome sam pozajmio auto na pola dana nije uspeo da upali radio… nije video dugme. Nije ni cudno kad je on/off velicine 4x8mm i to izmesteno od samog radia.

12V uticnica koja je direktno ispod rucne kocnice, tako da kad kacim GPS moram da "sprovedem" kabl kroz pola kola… kao da inzinjer koji je projektovao kola nije seo i provozao se. Ili je poenta bila u ustedi 20cm zice.

Pozicija rucne kocnice je posebna prica. Naslon za ruku za vozaca je "zakacen" za vozacevo sediste, tako da kad se vozi sa sedistem "blize" volanu, podizanje rucne kocnice zahteva prethodno podizanje naslona za ruku. Pitajte moju zenu kolko je to ergonomski reseno.

Dugmici na volanu, nemaju blage veze sa zivotom… Tesko je objasniti ali pritisniti ih kako treba, da bi radio odreagovao, postaje prava nauka…

Cruise control - moj auto ga nema, OK to je oprema, ali nije valjda u cenu uracunata i RUPA na volanu odakle bi trebala da izlazi rucica, sa sve ZICICAMA koje se vide unutra (doduse izolovane)… u PREMIUM klasi?!? Bar to su mogli da zatvore drugari iz Fijat-a…

I za kraj razne druge sitnice koje su mi zasmetale.
Pokazivac stanja ulja u motoru, nema ga! Morate otvoriti haubu i izvlaciti "zicu" da bi videli stanje ulja. Malo bezveze, ocekivao bih da auto od 30k eura ima automatske indikatore za to.

Kljuc nije "kartica", nego tradicionalni plasticni kljuc sa metalnim vrhom koji se prasavija u osnovu kljuca, kao kod Golf5. Kolko znam 159-ka je imala card-key, novi reno megan ima card-key, a ja se ovde zezam za dugmetom na plastici kljuca iz koga "iskace" metalni kljuc kao iz katapulta… not cool. Rezervni kljuc cak nema ni centralnu bravu, ni "presavijanje", nista, izlgeda kao kljuc za vrata od kuce manje vise. Sto je nivo opreme kao na C3-ju starom 6 godina.

Gluposti idu dotle i da su na primer "kukice" na koje se kace "kanapcici" od poklopca gepeka u stvari naj obicniji SRAFOVI nasrafljeni u 5-ta vrata… Mozda je glupo i irelevantno izneti takvo zapazanje ali auto bi trebao da bude PREMIJUM klasa.

Za one kojima je to bitno, prosecna potrosnja je 8.3-8.6l euro-dizela, pri prosecnoj brzini voznje od 50 na sat bar prema bord kompjuteru. Cisto radi poredjeja, BMW je sa istim stilom voznje trosio 6.5-6.7, doduse sa nesto manje konja (143).

Ukupni ugodjaj u voznji - ono zasta bi Alfa trebala da bude napravljena - DALEKO iza BMW1 i A3, i jedini razlog zasto se osecam kao srecan vozac ove Alfe je to sto je u pitanju sluzbeni auto, i sto ugovor za operativni lizing istice za 20 meseci :)

Zavrsne napomene, posle prvih par nedelja razmisljao sam dali sam lud, dali je do mene ili do kola, jer imao sam previse razocarenja u odnosu na ocekivanja. Ispostavilo se da kolege koje voze ista kola dele vecinu mojih zapazanja, koja se mogu sumirati uglavnom stavom da cena ne opravdava dobijeno, i da auto nije konkurencija BMW1-u i A3-jci.

Da sumiram sve receno, ova Alfa je zabavan auto, dobar za zezanje, takodje moze i porodica da se smesti unutra sa stvarima, lepo je dizajniran spolja, sve ukupno DOBAR auto. Ali NE tolko dobar da bi opravdao cenu, i NE tolko dobar da bi opravdao Premium segment. Kao drivers car bolji su za te pare i BMW i Audi, kao porodicni auto bolji je npr.Accord. A da je Giulietta trenutno jedan od trazenijih kod novih kupaca - jeste. Marketing je cudo, u svim su novinama i hvaljeni na sve strane… Sto delom pokazuje i ovaj clanak :)

Ja sam podelio moja iskustva i nadam se da ce nekome koristiti, a isto tako ne sumnjam da ima vozaca kojima je Giuiietta ostavila pozitivan utisak. Jos da pomenem da nisam napaljen na BMW i zaslepljen brendom. Isti je pomenut tolko puta u komentaru samo kao moja licna referentna tacka zbog prethodnog iskustva, da sam imao drugi auto u rukama poredio bih sa njim. Na kraju dana, sve zavisi sta ko ocekuje od auta. Ja sam svakako ocekivao vise od lepog izgleda od ove Alfe.

Ako vas interesuju jos neke konkretne informacije ili utisci pitajte.

pozdrav
(Nikola EU, 1. februar 2011 01:42)
Poslednja izmena od Floyd u 09 Feb 2012, 13:10, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
profesorPROST
Postovi: 3282
Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od profesorPROST » 09 Feb 2012, 13:09

Iskreno, meni se sviđa :smesko:
Never Say Never Again

nixa
Postovi: 2076
Pridružio se: 10 Jan 2012, 21:52
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od nixa » 09 Feb 2012, 13:09

Meni ovo super izgleda :cool!:

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od mr.Big » 09 Feb 2012, 13:25

Opet su to uradili -po meni,najlepsi karavani su AR :bravo:

Korisnikov avatar
Heineken
Postovi: 6249
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
Lokacija: Šid, Srbija

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Heineken » 09 Feb 2012, 13:54

Lepo izgleda.. :bravo:

Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od perfiko » 09 Feb 2012, 14:41

Pa nije najlepši u klasi (mislim da je megane lepši), ali lep jeste.
Pročitah ono što je Floyd citirao... meni se čini da pisac ni sam ne zna šta želi da napiše... Auto od 170 ks njemu je lenj po gradu u normal modu, a previše skočan u dynamic. Ne znam čoveka, ali mi ne deluje kao neko pored koga bi želeo da se nađem u saobraćajnim gužvama (a ne daj Bože da me vozi).
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
ZAXSPEED
Postovi: 216
Pridružio se: 26 Jan 2012, 16:43
Garaža: Passat B7 , Clio IV 1.5 dci

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od ZAXSPEED » 09 Feb 2012, 16:14

Lepa je Alfa , ali Meg je Meg. :navijamo: :navijamo:
Što se tiče zemljaka sa Alfom, potpuno se slažem sa Perfikom. :uf: :uf:

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Grujic » 09 Feb 2012, 18:01

Za neke sitnice je malo lupao... A za ostale stvari ne bih znao dok ne probam kola

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10477
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od TheWickerMan » 09 Feb 2012, 18:37

Giulietta sportwagon je prelepa SlikaSlikaSlika

Sto se tice ovog teksta "nezadovoljnog vlasnika",mogu reci jednu stvar.Vozio sam Giuliettu 1.6 JTD ,doduse na kratko i polozaj za volanom sam brzo nasao iako sam visok 192 cm... nisam lupao nogama nigde...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Floyd » 09 Feb 2012, 19:08

On kaze da mu je osacaj da sedi vislje nego u BMW sto verovatno jeste tacno jer se u ovom sedi bas nisko.

Uglavnom sto se Giulietta-e tice kad se pojavila bio sam zaludjen sa njom kako dobo izgleda i pre par meseci sam bio da pogledam i uzmem ponudu za QV.
Cena da kazemo i nije toliko velika (mada sam za istu ocekivao mnogo vise) ali sam se razocarao cim sam seo u istu. Enterijer je toliko jadno uradjen da nemam reci da opisem.
Cak sam se ranije na forumu i svadjao sa nekim ko je tvrdio da je los dok se nisam ni sam uverio...pravi plastikaner.
Definitivno klasa ispod 147ice :thumbdown:

Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6888
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od blaugrana » 09 Feb 2012, 19:13

Alfi je potrebno da izbaci potpuno nove modele, a ne da stavlja produzenu guzicu na Gulietu :kuku:

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od Floyd » 09 Feb 2012, 19:23

:plusone:

Uprskali sa 159kom koja jeste lepa ali se ocajno prodaje pa su zato i prekinuli proizvodnju a ovamo im samo fali kuravan Giulietta :uf:

Interesantno je da se vecina lozi na Alfe a retko ko ih kupuje, ja sam kupio 147icu i prezadovoljan sam sa odnosom ulozeno / dobijeno ali ne mogu zato sto vozim Alfu da :navijamo: na svaki njihov potez.

Korisnikov avatar
blaugrana
Postovi: 6888
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08
Lokacija: Novi Sad

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od blaugrana » 09 Feb 2012, 19:38

Uf, ja bih uzeo Gulietu na keca, al je mnogo para za sada.
Za par godina kao polovnjak :siriruke:

Korisnikov avatar
swemir
Postovi: 3836
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Alfa Romeo Giulietta SW

Post od swemir » 09 Feb 2012, 19:39

lep opis onog lika sa b92 sto je okacio floyd. cini mi se realnim...

Odgovori