2017 Mazda CX-5
2017 Mazda CX-5
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2017 Mazda CX-5
Jedva cekam da izadje. Mislim da ce donijeti mnostvo noviteta, nekako nas je Mazda naucila na to.
Re: 2017 Mazda CX-5
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- jocas
- Postovi: 2286
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: 2017 Mazda CX-5
Krekuju navigacijuGeza je napisao:
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 Mazda CX-5
Nova Mazda CX-5 na sajmu u Los Anđelesu
Do sada su više puta uhvaćeni maskirani test primerci nove generacije Mazdinog crossovera CX-5, a za koji je danas i zvanično potvrđeno da će premijeru imati 16. novembra na sajmu automobila u Los Anđelesu. Takođe, objavljena je i jedna zatamnjena teaser slika.
Što se izgleda tiče, Mazda će na novom CX-5 primeniti dizajnerske smernice sa modela CX-9 i CX-4, dok u unutrašnjosti treba očekivati izgled sličan modelu CX-9. Između ostalog se najavljuju i brojni sistemi asistencije vozaču, a kod top varijante i Nappa kožni enterijer.
Kako se očekuje, novi CX-5 će biti lakši i ekonomičniji od aktuelnog modela, ali za sada nije poznato koji sve motori će se naći u na raspolaganju kupcima.
Po svemu sudeći, CX-5 će standardno biti dostupan sa prednjim pogonom, ali će se 4x4 nuditi kao opcija.
Takođe, vozilo će dobiti i Mazdin novi sistem G-Vectoring Control (GVC), koji ograničava raspodelu obrtnog momenta i obezbeđuje najbolje prijanjanje na točkovima kojima je to potrebno.
Do sada su više puta uhvaćeni maskirani test primerci nove generacije Mazdinog crossovera CX-5, a za koji je danas i zvanično potvrđeno da će premijeru imati 16. novembra na sajmu automobila u Los Anđelesu. Takođe, objavljena je i jedna zatamnjena teaser slika.
Što se izgleda tiče, Mazda će na novom CX-5 primeniti dizajnerske smernice sa modela CX-9 i CX-4, dok u unutrašnjosti treba očekivati izgled sličan modelu CX-9. Između ostalog se najavljuju i brojni sistemi asistencije vozaču, a kod top varijante i Nappa kožni enterijer.
Kako se očekuje, novi CX-5 će biti lakši i ekonomičniji od aktuelnog modela, ali za sada nije poznato koji sve motori će se naći u na raspolaganju kupcima.
Po svemu sudeći, CX-5 će standardno biti dostupan sa prednjim pogonom, ali će se 4x4 nuditi kao opcija.
Takođe, vozilo će dobiti i Mazdin novi sistem G-Vectoring Control (GVC), koji ograničava raspodelu obrtnog momenta i obezbeđuje najbolje prijanjanje na točkovima kojima je to potrebno.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2017 Mazda CX-5
Mogli bi i ventilaciju pozadi da ubace.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2017 Mazda CX-5
Nisam obracao paznju na to
Ali mazdini poslednji modeli u svakoj klasu su za mane
Ali mazdini poslednji modeli u svakoj klasu su za mane
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
pa i ima ventilaciju i trenutni model, ide ispod sedistashandu90 je napisao:Mogli bi i ventilaciju pozadi da ubace.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
u sustini je nepotrebno ista vise, previse je mali auto da bi to realno znacilo.
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2017 Mazda CX-5
I kako ladi taj ispod sedista? Po meni je teska sramota gledati auto, dati skoro 30k evra za njega i kao pa duva ti samo u noge sta ce ti vise.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
Jednostavno nema potrebe, nije kabina velika i ohladi se JAKO brzo. Isao sa drustvom cx5icom do krfa i proveo tamo 10 dana, uglavnom sedeo pozadi. Ni u jednom trenutku nisam pozeleo da mi duva nesto ladno u celo, a o vrucini nema govora.
Sent from my C6603 using Tapatalk
Sent from my C6603 using Tapatalk
Re: 2017 Mazda CX-5
Automatika ne hladi po nogama, nema logike da to radi. Grejanje ide odozdo.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: 2017 Mazda CX-5
Konkurencija ima, tako da će i Mazda da legne na rudu vremenom.
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
Ako kao konkurenciju gledamo japance, ni ostali to baš nemaju. Moj CR-V je imao duvaljke pozadi samo u najvišem paketu opreme.
Re: 2017 Mazda CX-5
Dakle ima
Sve u svemu, dobre su duvaljke pozadi, ali ne i prekopotrebne.
Mislim da su potrebnije zimi, jer dok se auto ne ugreje, sav topao vazduh leti ka krovu, pa onda ne dodje nista ka putnicima pozadi, osim sto im bude toplo po usima
A onda kada se zagreje kabina posle jedno sat, dva voznje, napred se obavezno smanjuje duvanje ili temperatura, a pozadi opet ostaje hladnije
Kako god da ga okrenes, najebase ga ovi pozadi.
Leti se auto manje i greje pozadi, vise kroz soferku toplota siba vozaca i suvozaca, pa je cesto cak i prehladno pozadi, pogotovo sto se vazduh spusta, pa ono sto ode preko sedista, pada preko putnika pozadi.
Naravno, nista nije toliko strasno kao sto zvuci preko tastature, ali nije bas ni da je bespotrebno imati duvanje pozadi.
Sve u svemu, dobre su duvaljke pozadi, ali ne i prekopotrebne.
Mislim da su potrebnije zimi, jer dok se auto ne ugreje, sav topao vazduh leti ka krovu, pa onda ne dodje nista ka putnicima pozadi, osim sto im bude toplo po usima
A onda kada se zagreje kabina posle jedno sat, dva voznje, napred se obavezno smanjuje duvanje ili temperatura, a pozadi opet ostaje hladnije
Kako god da ga okrenes, najebase ga ovi pozadi.
Leti se auto manje i greje pozadi, vise kroz soferku toplota siba vozaca i suvozaca, pa je cesto cak i prehladno pozadi, pogotovo sto se vazduh spusta, pa ono sto ode preko sedista, pada preko putnika pozadi.
Naravno, nista nije toliko strasno kao sto zvuci preko tastature, ali nije bas ni da je bespotrebno imati duvanje pozadi.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: 2017 Mazda CX-5
Ma ja uopšte ne kažem da je to glupost, naprotiv, i ja bi voleo da imam i ne znam što japanci škrtare na tome. Možda su još i bolje duvaljke u B stubovima kao što ih imaju neka kola, ali nisam probao jedno i drugo u praksi pa da znam šta je bolje.