Audi RS4 Avant 2012

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
ftj
Postovi: 13028
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od ftj » 17 Feb 2012, 01:20

Ma nista skuplje od klasicne zamene ulja u menjacu. To samo tako zvuci kad ti neko kaze koji slucajevi postoje, inace se do sad dsg pokazao kao veoma pouzdan cak i na tesko tjuniranim masinama. Vrlo su retki slucajevi problema a i kad se dese to je najcesce u pocetku dok je u garantnom roku. Tako da ne treba brinuti nista vise nego kad imas klasican automatik.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Floyd » 17 Feb 2012, 01:25

Verujem da je tako jer inace VW nebi kompletno presao na dsg ali opet...valjda strah od nepoznatog.
Mada sam ja (verovatno neopravdano) i dalje za manuelni i opasno se lomim da li da probam automatik u sledecem autu :)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od starac vujadin » 17 Feb 2012, 10:03

Menjaci sa duplim kvacilom ne podnose dobro tunirane motore, pogotovu ne trpe povecan obrtni moment. No, polako se tu napreduje iz godine u godinu. Za ostru voznju bolej se pokazuju manuelni menjaci sa jednim kvacilom...ali samo za tu upotrebu (sto nije cesto), u svemu ostalom su menjaci sa dva kvacila bolji.

ftj
Postovi: 13028
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od ftj » 17 Feb 2012, 12:14

To je bila prica kada je dsg izasao. Praksa je pokazala da dsg koji je na motoru od 200 ks lagano trpi i 400 ks bez ikakvih problema. Cak sa manuelnim moras da apgrejdujes kvacilo dok sa dsgom tek preko 550 ks. Mislim da je po tom pitanju obrtnog momenta najosetljiviji CVT(multitronic) menjac.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od starac vujadin » 17 Feb 2012, 13:58

Moze da izdrzi, a koliko ce da traje, a da se upotrebaljava bez ikakvih ogranicenja...

Generalno, imaju problem sa saltovanjima na visokim obrtajima i sa motorima koji proizvode veliki obrtni moment i onda sporije menjaju. Ok, postoji menjac od Veyrona, ali kod njega je sve isprojektovano bez ekonomske racunice.

Veliki na predak je ucinjen vec time da ti menjaci sada lepo rade u serijskim verzijama jako ozbiljnih i mocnih masina,a i tuneri su poceli da napreduju po tom pitanju

Medjutim, cinjenica je da jos uvek ne postoji ozbiljan trkacki auto sa menjacem sa dva kvacila. Testirani su i ne mogu da izdrze takva opterecenja.
Slicna stvar kao i sa 4ws sistemom koji nije za ozbiljnu sportsku upotrebu.

Ovo sto pricam vazi za ekstremnu upotrebu, a i to ce biti reseno. Menjac sa dva kvacila je sadasnjost, a i buducnost i ne treba ga se plasiti.

CVT je divna ideja, ali praksa je nazalost losa jer su spori i kvare se.

Ono sto sam ja licno spoznao kroz upotrebu takvog menjaca je da sam malu iluziju oko upotrebe DSG jer prvi put kada sam imao priliku da ga probam dosao sam napaljen da cu ja sad tu nesto da menjam, "ja necu automatiku", "ja cu da izigravam Sumahera", ali posle nekog vremena shvatio sam da je manuelni mod namenjen za retke momente voznje kad hocete da cujete zvuk, medjugas, da provucete par krivina tako, a da u realnom zivotu smara, a da posle nekog vremena sve prepustite automatici jer je to pametnije i prakticnije.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Floyd » 17 Feb 2012, 23:00

starac vujadin je napisao:...ali posle nekog vremena shvatio sam da je manuelni mod namenjen za retke momente voznje kad hocete da cujete zvuk, medjugas, da provucete par krivina tako, a da u realnom zivotu smara, a da posle nekog vremena sve prepustite automatici jer je to pametnije i prakticnije.
U principu sam manje-vise slicno misljenje cuo od svih ljudi koji voze automatik sa manuelnim modom. Svima je to do jaja a niko ga ne koristi :)
Za pravi dozivljaj voznje ce manuelni biti jos dugo vremena nezamenljiv ali stoji primedba da su jako retke situacije gde manuelac uzima prednost od automatika.
Manuelni u svakodnevnoj voznji ume i da smori ali eto za nas koji smo navikli da stalno drndamo rucicu menjaca u voznji i to smaranje postane normalno :)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

ftj
Postovi: 13028
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od ftj » 17 Feb 2012, 23:15

S tim da je manualni mod na klasicnom automatiku teska glupost(iskljucujem ovaj najnoviji bmwov) dok na dsgu stvarno jeste zabavno koristiti kada vozis brzo, kako na volanu tako i na rucici.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Floyd » 17 Feb 2012, 23:17

Pa i taj novi bmwov je sa dva kvacila valjda?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

ftj
Postovi: 13028
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od ftj » 17 Feb 2012, 23:32

Onaj sto je u klipu sa 328i je klasican automatik i stvarno je dobar. bmwov DCT(dvostruko kvacilo) je u m3ojci i m5ici, ne znam da li je u jos nekom modelu.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od starac vujadin » 17 Feb 2012, 23:46

Ima i u Z4, tu sam ga probao.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Floyd » 17 Feb 2012, 23:47

Da, na DCT sam mislio :)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9721
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Markoni » 18 Feb 2012, 07:09

ftj je napisao:Ma nista skuplje od klasicne zamene ulja u menjacu. To samo tako zvuci kad ti neko kaze koji slucajevi postoje,
Ne bih se bas slozio sa ovim...
Da bi zamenio ulje u menjacu kod manuelaca treba ti oko 2 lit. ulja i zamena ne zahteva nikakav poseban alat i to sve kosta 50ak EUR, dok kod DSG-a treba mnogo vise ulja, i dosta je skuplje. Menja se i neki filter i sama zamena je dosta komplikovanija. Po mojoj informaciji treba ti oko 350 EUR kod neovlascenih, a dobrih servisa, ili oko 500 u Porsche-u recimo... Ispravi me ako gresim (ako si kod sebe menjao).

ftj
Postovi: 13028
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od ftj » 18 Feb 2012, 13:00

Mislio sam klasicne zamene ulja u automatskom menjacu. Kolko se secam 6x2 litra od oko 2,000 din i filter 4 ili 5 hiljada. Sama zamena 50ak eur.

Primera radi u bmwu 5ici staje cini mi se 12 litara ulja i filter koji kosta 7-8 hiljada tako da zamena ispadne mnogo skuplje nego kod dsg-a.

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9721
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Audi RS4 Avant 2012

Post od Markoni » 18 Feb 2012, 13:07

Pogresno smo se razumeli, t.j. ja sam tebe pogresno razumeo, mislio sam da uporedjujes sa manuelnim... :oops:


Odgovori