Alfa Romeo Giulia
Re: Alfa Romeo Giulia
da ali kad vozis auto na trkama tj stazi mnogo vise se haba sve zivo na njemu , nisu tu bitne gume i kocnice koje se menjaju nego sve ostalo, vesanje, motor, kroserija se takodje moze ostetiti i to vise nije taj auto u smislu vrednosti kao kad bi ga vozikao povremeno i drzao u garazi.
Inace nisam odmah razumeo da kosta isto kao 911 turbo, mislio sam da je poredjenje sa gt2 i gt3 posto si to pomenuo tako da gtam jeste vise trkac od obicnog turba i u tom slucaju ipak bih morao da razmiljam dobro sta bih izabrao, ako bih birao po izgledu sigurno opet porse
Inace nisam odmah razumeo da kosta isto kao 911 turbo, mislio sam da je poredjenje sa gt2 i gt3 posto si to pomenuo tako da gtam jeste vise trkac od obicnog turba i u tom slucaju ipak bih morao da razmiljam dobro sta bih izabrao, ako bih birao po izgledu sigurno opet porse
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Voze se i mnogo vrednija trkačka kola po stazama nekoliko puta godišnje, oldtjameri, stare formule, vredni nekoliko miliona dolara,pa izgledaju odlično. Za onog koji ima para može to da se drži na nivou. Ovo će više da vozaju pozeri na stazama nego neki koji će da jašu ivičnjake.
Re: Alfa Romeo Giulia
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alfa Romeo Giulia
Buduci da novi 992 turbo s na Hockenheimu poatavlja vreme bolje od amg gtr pro-a i to na p zero gumama(dok amg koristi agresivniji cup 2 r) a parira i aventadoru svj i 488 pisti(oni imaju bolje vreme ali i mnogo agresivije gume) stoga alfica po pitanju sportske voznje u odnosu na 992 tts nema sta da trazi.OMP je napisao: ↑15 Jul 2020, 16:47da ali kad vozis auto na trkama tj stazi mnogo vise se haba sve zivo na njemu , nisu tu bitne gume i kocnice koje se menjaju nego sve ostalo, vesanje, motor, kroserija se takodje moze ostetiti i to vise nije taj auto u smislu vrednosti kao kad bi ga vozikao povremeno i drzao u garazi.
Inace nisam odmah razumeo da kosta isto kao 911 turbo, mislio sam da je poredjenje sa gt2 i gt3 posto si to pomenuo tako da gtam jeste vise trkac od obicnog turba i u tom slucaju ipak bih morao da razmiljam dobro sta bih izabrao, ako bih birao po izgledu sigurno opet porse
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Jedno "s" ti ubilo poentu priče.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Ne diraj lava dok spava... ovaj... starcu Alfu
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
Da se držimo racionalnog dela priče, bez unošenja iracionalnih elemenata. Pričamo sve vreme o 911 turbo, ne o turbo s. Pa, naravno da će turbo s imati bolje vreme od Giulie na krugu kada je jači 90ks. Ko bi se uopšte kladio na Alfu u tom delu? 911 turbo s će uvek imati bolje vreme po krugu od Alfe.
To je oko suvih vremena. Što se tiče ko je bolji u "sportskoj vožnji" što je ovde spomenuto umesto/u smislu postizanja suvih vremena da prepustimo taj utisak onima koji će testirati oba auta.
To je oko suvih vremena. Što se tiče ko je bolji u "sportskoj vožnji" što je ovde spomenuto umesto/u smislu postizanja suvih vremena da prepustimo taj utisak onima koji će testirati oba auta.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Pa za cifru koliko kosta Alfa GTAm se dobija Turbo S. Ko je lud da baci pare za Alfu da mi je znati...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Giulia
Po ceni GTAm-a se dobija odprilike Gt3 rs... Koji je u svakom smislu (vazackom, estetskom, tehničkom...) superiorniji.
GTA je trebalo da bude skoro pa novi model (coope sa dvoja vrata na novoj platformi)
ali u Fijatu nisi imali para pa su tjunirali QV. Izbacili sedišta i ubacili kavez i duplurali tj digli cenu 3x u odnosu na QV.
Pilicarski potez.
Kupovina ima smisla samo za kolekcionare (zbog ograničeni 500kom), ili slepe zaljubljenike u Alfa
automobile
GTA je trebalo da bude skoro pa novi model (coope sa dvoja vrata na novoj platformi)
ali u Fijatu nisi imali para pa su tjunirali QV. Izbacili sedišta i ubacili kavez i duplurali tj digli cenu 3x u odnosu na QV.
Pilicarski potez.
Kupovina ima smisla samo za kolekcionare (zbog ograničeni 500kom), ili slepe zaljubljenike u Alfa
automobile
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
O tome smo šta je normalno, šta nije, smo već pričali...tako je počela priča sa Porsche-om.
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Sent from my BBB100-2 using Tapatalk
Re: Alfa Romeo Giulia
180.000e u Italiji...Turbo klot krece od 190.000e i ide na laganih 230k sa opremom...zato je Turbo S cesto isplativiji, jer dolazi skoro ful opremljen, ali svejedno kosta 225.000e, daleko od 180.000e za GTAm, ograniceni kolekcionerski primerak.
Turbo S je konfekcija u odnosu na ovu Alfu.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 20 Jul 2020, 14:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo Giulia
Niko ne placa punu cenu ni pod razno. Pogotovo kod te cenovne klase. A razlika koju pominjes je smesna - opet za tu cenovnu klasu.
I neka je Turbo S "konfekcija"...
I neka je Turbo S "konfekcija"...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Alfa Romeo Giulia
Nikako nije smesna, kupis GTAm za 180k evra, prodas je posle 3 godine za 250k evra...a kupis Turbo S za 210k evra(neka bude), prodas za 3 godine za 130...
I naravno da je konfekcija, neogranicen broj, moze da kupi svaki djidja sa 10ak hiljada evra mesecno...
A posto ocigledno imas neke informacije, podeli sa nama, za koliko je neko kupio Turbo S-a, koliki popust je dobio?
I naravno da je konfekcija, neogranicen broj, moze da kupi svaki djidja sa 10ak hiljada evra mesecno...
A posto ocigledno imas neke informacije, podeli sa nama, za koliko je neko kupio Turbo S-a, koliki popust je dobio?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Alfa Romeo Giulia
Nece istopiti celu razliku,ali dobar deo razlike
A turbo obican samo uz doplatu pdcc(3k eura) i dobijas 90% ugodjaja turbo S-a. Sada je doduse razlika u snazi veca nego ranije,ali i dalje je turbo "obican" brzi od alfe.
Turbo S je bukvalno jedan jak paket dodatne opreme(pogotovo ranije kada je razlika u snazi bika jos manja).
A o zaradama i ekskluzivnosti-uvek postoji gt3rs da parira alfi.
A turbo obican samo uz doplatu pdcc(3k eura) i dobijas 90% ugodjaja turbo S-a. Sada je doduse razlika u snazi veca nego ranije,ali i dalje je turbo "obican" brzi od alfe.
Turbo S je bukvalno jedan jak paket dodatne opreme(pogotovo ranije kada je razlika u snazi bika jos manja).
A o zaradama i ekskluzivnosti-uvek postoji gt3rs da parira alfi.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Alfa Romeo Giulia
To ćemo da vidimo da li je "običan" Turbo brži od GTAm..nešto se ne bih kladio. Velika je razlika između onog šta može auto tipa gt3rs i šta može regularni turbo ili turbo s. Eto, naveo si primer kako 992 turbo s ide bolje od AMG GT Pro na malom Hockenheimu...pri tome to je 2 desetinke, a jači je 65ks od Mercedesa i to na stazi gde sirova snaga i krajnja brzina ima veliku ulogu, a sama staza i nije nešto posebno tehnički zahtevna. Nekako bih smeo da se kladim da na dinamički zahtevnijoj stazi neće imati šanse protiv GTR Pro. To je prednost tih ekstremnih verzija koja su više pripremljena za stazu, a takva je i Alfa. Mislim da na Nurburgringu neće biti Alfa daleko od 911 turbo S...videćemo ako je budu tu testirali, a verujem da hoće i da postave rekord za limuzine na RIngu.
GT3RS ne može da parira Alfi po eksluzivnosti jer je i on deo redvone ponude. To mogu samo neke vrlo specijalne edicije tipa 911 R ili 997 GT3 rs 4.0, npr
GT3RS ne može da parira Alfi po eksluzivnosti jer je i on deo redvone ponude. To mogu samo neke vrlo specijalne edicije tipa 911 R ili 997 GT3 rs 4.0, npr