2018 Hyundai Santa Fe
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Jbt koliki gril, strasno
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Danas sam bio da pogledam ovaj auto i odradili smo test vožnju od nekih pola sata.
Konkretno, Hyundai brend nikad nisam razmatrao kada sam birao auto za sebe. Znao sam da su generalno ok i daju dosta za to koliko koštaju, ali me nijedan do sad nije zaintrigirao da ga istražujem, upoređujem itd... Ovaj Santa Fe je u priču upao kada mi je Saša predložio da ga pogledam, kao opciju za sledeći auto. Pozvao sam dilera u BGD i ostavio podatke, veoma brzo su me pozvali i odmah sutradan smo zakazali razgledanje i test vožnju.
Kolega (onaj što vozi Mercedes GLC) je u salon stigao par minuta pre mene, kad sam ušao a prodavac otišao po ključeve i nalog ovaj me zove i kaže: da vidiš ovu perverziju. Otvara gepek, kažem mu da znam da je nestvarno širok a on će: ma ne to, gledaj. Ladno ima otvor za klimu u gepeku, sa sve potenciometrom
Model u salonu je u ULTIMATE paketu, taj je ispod najvišeg (ULTIMATE LUXURY). Najviši paket ima napa kožu i još manje kozmetičke izmene, a paket opreme je iznenađujuće bogat već od prvog (osnovnog) paketa.
Primerak koji smo vozili je u najvišem paketu, vozio ga je neko od direktora i upravo je prodat. Lik je čekao da završimo vožnju kako bi popunio ovlašćenje za dalju proceduru ka novim vlasnicima
Osnovna zamisao mi je bio hibrid model. Realno nemam potrebe za istim, plug-in nemam gde ni da punim, ali varijanta "kud svi, tu i mali Mujo". No, nemaju hibrid za test nego klasičan 2.2 dizel. Ništa, poslužiće da vidim gabarite auta, kako se vozi itd...
Primerak iz salona je u tamno siva-tamno oker kombinaciji kože. Ovaj je tamno siva-bež. Super izgledaju ali se ipak vide tragovi po svetlijim delovima, dakle otpadaju iz izbora. Mislim da bi ova sivo-konjak kombinacija bila dobar izbor.
Unutra je napucan samo tako, tabla u koži, kožni delovi na vratima, bruka dobro. Naravno, tu je i gomila kič delova: neki čudan svetao karbon na delovima table i centralnoj konzoli, itd...
Nazad ima prostora koliko i u Kodiaqu, uz veliki plus što se zadnja sedišta mogu oboriti mnogo više nego kod Kodiaqa. Čak je za roletnu gepeka ostavljen i drugi žljeb, da se tu pomeri ako se sedišta više obore.
Nazad je i najveća zamerka u ovom autu, poleđina prednjih sedišta je od one najgore, tvrde plastike bukvalno jezivo, ne znam koji je to mamlaz mogao tako da pusti u proizvodnju.
No, da pređem na lepše stvari seo sam napred i uživanje je počelo.
Pre nego što smo došli sam razmišljao o mnogim aspektima u svakodnevnom korišćenju auta, kako se koji komad opreme ponaša i šta mi je od toga bitno. Onda bih trebao da vidim da li Santa Fe to radi na isti način. Ipak, skapirao sam da je to glup princip jer gomila toga što mi se sviđa nije plod nekog mog višegodišnjeg istraživanja i biranja nego sam se na to jednostavno navikao. Hajde onda da vidim kako to radi Santa Fe, pa ću se i na njega navići
Auto spolja deluje baš moćno, impozanta je pojava. Dimenzijama je veoma sličan Kodiaqu, a ostavlja utisak za broj većeg vozila.
Točkovi su 20 inča, guma mislim da je 255/45-20, dakle više balon nego niskoprofilna. Nazad je brutalan, napred mi je njaaah prvenstveno zbog čudnih svetala.
U auto ulazim lepše (lakše) nego u Kodiaqa i pozicija je ok, ali je tunel volana isuviše debeo pa ne mogu mnogo nogama da idem levo desno. Drugim rečima, kad treba da se nagnem skroz desno čuknem kolenom u tunel volana.
Na centralnom tunelu je tona dugmića. Nekome se to sviđa, nekome je odvratno. Meni je za sad ok, nije mi vau ali daleko od toga da mi smeta. Svakako bi tunel bio prazan bez njih jer je baš širok
Kad sam krenuo sa vožnjom i čačkanjem menija, ostao sam fasciniran onim što Santa Fe nudi. Bukvalno vrišti pomisao koliko se neko iscimao da ubaci toliko toga za što manje para. Evo šta sam nabrzaka primetio:
- neki automobili imaju običan, neki imaju adaptivni tempomat. Santa Fe ima oba
- neki automobili imaju Lane Assist (sprečava auto da izađe iz trake), neki imaju Adaptive Lane Assist (drži auto na sredini trake). Da, Santa Fe opet ima oba
Dobra stvar je što Lane Assist samo pišti a ne cima volan ako si pokretom krenuo da menjaš traku
- AndroidAuto i CarPlay, sve to naravno ima
- tu je i gomila komfornih pregrada za sitnice
- 4 režima vožnje + 3 režima za offroad varijantu
- muzika sasvim ok
- head-up koji koristim prvi put, skroz simpatična stvar
- sedišta su električna i memorijska, pomera se nazad kad izađeš iz auta i vrati se kad ponovo sedneš
- 360 kamera, sa ne baš sjajnom rezolucijom. Tu su i sve moguće asistencije
- kontrolna tabla je lepa, ali neke kombinacije boja malo vrište. Ne znam da li se to može menjati, jer svakako za različite režime vožnje ima potpuno različit izgled table.
Tu dolazimo do najvećeg iznenađenja, bukvalno sam ostao bez teksta da je ovo nekome palo na pamet da uradi a opet, nisam primetio da je iko od recenzenata to istakao, pa možda i nije toliko bitno. Evo i slike: ovo je standardni izgled table pri vožnji
A ovako izgleda kad daš žmigavac (ovde je desni):
U odgovarajućem krugu se pojavi slika sa kamere koja je u retrovizoru, a koja snima traku pored tebe. Naklon do poda za ideju
Što se tiče vožnje, tu je utisak jako dobar. Menjač ima 8 brzina i jako lepo ih šalta, tako da ni pri naglom potapanju gasa nema puno cimanja. Na ovom primerku je 8.2l potrošnja u zadnjih 10k km, što je sjajan rezultat za ovako velik auto težak preko 2 tone. Ovakav menjač sigurno doprinosi tome.
Udoban je, u krivinama ljulja ali ne previše jer ga težina brzo vrati u normalu. Krivine svakako ne forsiram tako da mi ovo ne bi predstavljalo problem. Nedostaje podešavanje tvrdoće ogibljenja, to Koreanci još nisu savladali. Upravljiv je, na volanu mi je lepši osećaj nego kod Kodiaqa.
Kada se potopi gas, motor je možda malo bučniji nego što sam se nadao. Vozio sam do isključenja za aerodrom ali kao za k bila dobra gužva pa nisam uspeo da navučem preko 140kmh i vidim kakva je tad buka u kabini.
Nema klasičnu ručicu menjača, klikće se neko od dugmića P, R, N ili D. Ovo mi se ne sviđa jer volim da držim ruku na menjaču, ali je sa druge strane i dobro jer mi je zbog te osobine stradala ručica menjača na svakom vozilu do sad. Na Kodiaqu izgleda kao da je prešao 370k km a ne 70k km.
Suma sumarum: kombinacija motora i menjača mi se svidela, toliko da sam hibrid izbacio iz razmatranja. Tamo je 1.6 benzin sa 6 brzina, što cenim da bi potrošnju oteralo u nebesa na ovako teškom autu. A plug-in hibrid je skoro 10k eura skuplji. Dogovorio sam da mi jave ako im dođe neki hibrid kao test vozilo, ali sumnjam da se ta slika može promeniti. Za moj stil vožnje je ovaj 2.2 dizel od 200ks ipak bolja opcija.
Od minusa, osim pomenute plastike na leđima sedišta, tu su i druge plastike: dugmići na volanu su isto tvrdi, oštrih ivica. Plus ih ima i malo više nego što bih voleo.
Jbg, slika nemam fotkao sam samo gepek, na početku.
Santa Fe je gotovo izvesno moj naredni auto, i teško da će ga neki model pomeriti sa te pozicije. Sve ovo nabrojano, i toliko toga što nisam stigao ni da probam, za 56k eura u novom autu - teško da iko može nadmašiti. Samo još da provalim koju bih boju spolja, jer je katalog po tom pitanju besmislen a Google i nije od neke pomoći.
Sigurno sam nešto zaboravio, dopisaću
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Konkretno, Hyundai brend nikad nisam razmatrao kada sam birao auto za sebe. Znao sam da su generalno ok i daju dosta za to koliko koštaju, ali me nijedan do sad nije zaintrigirao da ga istražujem, upoređujem itd... Ovaj Santa Fe je u priču upao kada mi je Saša predložio da ga pogledam, kao opciju za sledeći auto. Pozvao sam dilera u BGD i ostavio podatke, veoma brzo su me pozvali i odmah sutradan smo zakazali razgledanje i test vožnju.
Kolega (onaj što vozi Mercedes GLC) je u salon stigao par minuta pre mene, kad sam ušao a prodavac otišao po ključeve i nalog ovaj me zove i kaže: da vidiš ovu perverziju. Otvara gepek, kažem mu da znam da je nestvarno širok a on će: ma ne to, gledaj. Ladno ima otvor za klimu u gepeku, sa sve potenciometrom
Model u salonu je u ULTIMATE paketu, taj je ispod najvišeg (ULTIMATE LUXURY). Najviši paket ima napa kožu i još manje kozmetičke izmene, a paket opreme je iznenađujuće bogat već od prvog (osnovnog) paketa.
Primerak koji smo vozili je u najvišem paketu, vozio ga je neko od direktora i upravo je prodat. Lik je čekao da završimo vožnju kako bi popunio ovlašćenje za dalju proceduru ka novim vlasnicima
Osnovna zamisao mi je bio hibrid model. Realno nemam potrebe za istim, plug-in nemam gde ni da punim, ali varijanta "kud svi, tu i mali Mujo". No, nemaju hibrid za test nego klasičan 2.2 dizel. Ništa, poslužiće da vidim gabarite auta, kako se vozi itd...
Primerak iz salona je u tamno siva-tamno oker kombinaciji kože. Ovaj je tamno siva-bež. Super izgledaju ali se ipak vide tragovi po svetlijim delovima, dakle otpadaju iz izbora. Mislim da bi ova sivo-konjak kombinacija bila dobar izbor.
Unutra je napucan samo tako, tabla u koži, kožni delovi na vratima, bruka dobro. Naravno, tu je i gomila kič delova: neki čudan svetao karbon na delovima table i centralnoj konzoli, itd...
Nazad ima prostora koliko i u Kodiaqu, uz veliki plus što se zadnja sedišta mogu oboriti mnogo više nego kod Kodiaqa. Čak je za roletnu gepeka ostavljen i drugi žljeb, da se tu pomeri ako se sedišta više obore.
Nazad je i najveća zamerka u ovom autu, poleđina prednjih sedišta je od one najgore, tvrde plastike bukvalno jezivo, ne znam koji je to mamlaz mogao tako da pusti u proizvodnju.
No, da pređem na lepše stvari seo sam napred i uživanje je počelo.
Pre nego što smo došli sam razmišljao o mnogim aspektima u svakodnevnom korišćenju auta, kako se koji komad opreme ponaša i šta mi je od toga bitno. Onda bih trebao da vidim da li Santa Fe to radi na isti način. Ipak, skapirao sam da je to glup princip jer gomila toga što mi se sviđa nije plod nekog mog višegodišnjeg istraživanja i biranja nego sam se na to jednostavno navikao. Hajde onda da vidim kako to radi Santa Fe, pa ću se i na njega navići
Auto spolja deluje baš moćno, impozanta je pojava. Dimenzijama je veoma sličan Kodiaqu, a ostavlja utisak za broj većeg vozila.
Točkovi su 20 inča, guma mislim da je 255/45-20, dakle više balon nego niskoprofilna. Nazad je brutalan, napred mi je njaaah prvenstveno zbog čudnih svetala.
U auto ulazim lepše (lakše) nego u Kodiaqa i pozicija je ok, ali je tunel volana isuviše debeo pa ne mogu mnogo nogama da idem levo desno. Drugim rečima, kad treba da se nagnem skroz desno čuknem kolenom u tunel volana.
Na centralnom tunelu je tona dugmića. Nekome se to sviđa, nekome je odvratno. Meni je za sad ok, nije mi vau ali daleko od toga da mi smeta. Svakako bi tunel bio prazan bez njih jer je baš širok
Kad sam krenuo sa vožnjom i čačkanjem menija, ostao sam fasciniran onim što Santa Fe nudi. Bukvalno vrišti pomisao koliko se neko iscimao da ubaci toliko toga za što manje para. Evo šta sam nabrzaka primetio:
- neki automobili imaju običan, neki imaju adaptivni tempomat. Santa Fe ima oba
- neki automobili imaju Lane Assist (sprečava auto da izađe iz trake), neki imaju Adaptive Lane Assist (drži auto na sredini trake). Da, Santa Fe opet ima oba
Dobra stvar je što Lane Assist samo pišti a ne cima volan ako si pokretom krenuo da menjaš traku
- AndroidAuto i CarPlay, sve to naravno ima
- tu je i gomila komfornih pregrada za sitnice
- 4 režima vožnje + 3 režima za offroad varijantu
- muzika sasvim ok
- head-up koji koristim prvi put, skroz simpatična stvar
- sedišta su električna i memorijska, pomera se nazad kad izađeš iz auta i vrati se kad ponovo sedneš
- 360 kamera, sa ne baš sjajnom rezolucijom. Tu su i sve moguće asistencije
- kontrolna tabla je lepa, ali neke kombinacije boja malo vrište. Ne znam da li se to može menjati, jer svakako za različite režime vožnje ima potpuno različit izgled table.
Tu dolazimo do najvećeg iznenađenja, bukvalno sam ostao bez teksta da je ovo nekome palo na pamet da uradi a opet, nisam primetio da je iko od recenzenata to istakao, pa možda i nije toliko bitno. Evo i slike: ovo je standardni izgled table pri vožnji
A ovako izgleda kad daš žmigavac (ovde je desni):
U odgovarajućem krugu se pojavi slika sa kamere koja je u retrovizoru, a koja snima traku pored tebe. Naklon do poda za ideju
Što se tiče vožnje, tu je utisak jako dobar. Menjač ima 8 brzina i jako lepo ih šalta, tako da ni pri naglom potapanju gasa nema puno cimanja. Na ovom primerku je 8.2l potrošnja u zadnjih 10k km, što je sjajan rezultat za ovako velik auto težak preko 2 tone. Ovakav menjač sigurno doprinosi tome.
Udoban je, u krivinama ljulja ali ne previše jer ga težina brzo vrati u normalu. Krivine svakako ne forsiram tako da mi ovo ne bi predstavljalo problem. Nedostaje podešavanje tvrdoće ogibljenja, to Koreanci još nisu savladali. Upravljiv je, na volanu mi je lepši osećaj nego kod Kodiaqa.
Kada se potopi gas, motor je možda malo bučniji nego što sam se nadao. Vozio sam do isključenja za aerodrom ali kao za k bila dobra gužva pa nisam uspeo da navučem preko 140kmh i vidim kakva je tad buka u kabini.
Nema klasičnu ručicu menjača, klikće se neko od dugmića P, R, N ili D. Ovo mi se ne sviđa jer volim da držim ruku na menjaču, ali je sa druge strane i dobro jer mi je zbog te osobine stradala ručica menjača na svakom vozilu do sad. Na Kodiaqu izgleda kao da je prešao 370k km a ne 70k km.
Suma sumarum: kombinacija motora i menjača mi se svidela, toliko da sam hibrid izbacio iz razmatranja. Tamo je 1.6 benzin sa 6 brzina, što cenim da bi potrošnju oteralo u nebesa na ovako teškom autu. A plug-in hibrid je skoro 10k eura skuplji. Dogovorio sam da mi jave ako im dođe neki hibrid kao test vozilo, ali sumnjam da se ta slika može promeniti. Za moj stil vožnje je ovaj 2.2 dizel od 200ks ipak bolja opcija.
Od minusa, osim pomenute plastike na leđima sedišta, tu su i druge plastike: dugmići na volanu su isto tvrdi, oštrih ivica. Plus ih ima i malo više nego što bih voleo.
Jbg, slika nemam fotkao sam samo gepek, na početku.
Santa Fe je gotovo izvesno moj naredni auto, i teško da će ga neki model pomeriti sa te pozicije. Sve ovo nabrojano, i toliko toga što nisam stigao ni da probam, za 56k eura u novom autu - teško da iko može nadmašiti. Samo još da provalim koju bih boju spolja, jer je katalog po tom pitanju besmislen a Google i nije od neke pomoći.
Sigurno sam nešto zaboravio, dopisaću
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Kako je slikana ova slika za volanom?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Nov Sorento ? Isti auto ili bar veoma slican ali malo lepsi meni spolja...
Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Računam da je našao na netu.dragvorl je napisao:Kako je slikana ova slika za volanom?
Mislim da su ovu opciju kamere, pri skretanju, pokazivali u testu Sonate.
TapaT
Poslednja izmena od pedja u 22 Jun 2022, 07:18, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Mozda si napisao ali nisam skontao. Je l' imaju ventilaciju sedišta?
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Hyundai Santa Fe
Naravno da ima, to je prvo što sam uključio nakon što sam startovao auto Santa Fe ima 4 paketa opreme, ventilaciju sedišta ima i u najslabijem paketu.
Sorento mi se ne sviđa. Spolja je i lepši u određenim uglovima ali mi je ona tabla jeziva. Na stranu što je i skuplji od Santa Fea.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
Screenshot sa neke YT recenzije.dragvorl je napisao:Kako je slikana ova slika za volanom?
Sorento mi se ne sviđa. Spolja je i lepši u određenim uglovima ali mi je ona tabla jeziva. Na stranu što je i skuplji od Santa Fea.
Sent from my SM-G996B using Tapatalk
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.