Porsche Carrera 911 (992)
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Nadam se da ova ručica menjača nešto radi, na primer nestaje unutra pošto izgleda mnogo glupo
I što su iskopirali alfu sa dugmetom na volanu...
Sent from my MI 5 using Tapatalk
I što su iskopirali alfu sa dugmetom na volanu...
Sent from my MI 5 using Tapatalk
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Ejh cuj alfa
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Stiže i Porsche 911 Plug-in Hybrid sa 485KS
Direktor Porschea Oliver Blume je potvrdio dolazak hibridnog modela 911. "Delimično elektrifikovani" model će stići na tržište u narednih nekoliko godina, a s obziroom da je prekasno za trenutnu generaciju 991, to znači da će "zelena" verzija biti plasirana na tržište tokom životnog ciklusa buduće generacije 992.
Kada se pojavi na tržištu, Porsche 911 Plug-in Hybrid će koristiti 3,0 litarski motor s turbo punjačem i električni motor od 94KS, tako da će ova kombinacija isporučivati 485KS i 761 Nm obrtnog momenta. Porscheovi inžinjeri nameravaju da koriste bateriju kapaciteta 10,8 kWh, pa bi domet korišćenjem samo električnog pogona iznosio 64 km.
Performanse su veoma važne kupcima, pa će 911 PHEV od 0 do 100 km/h ubrzavati za nešto više od 3,5 sekundi pre nego dostigne maksimalnih 317 km/h.
Što se tiče drugih vesti, Turbo S verzija će dobiti dodatnih 40KS pa će snaga iznositi 620KS. GT3 ostaje bez atmosferskog 4,0 litarskog motora koji će zameniti 3,8 litarski biturbo motor snage 550KS, odnosno 10 posto više u odnosu na aktuelni 911 GT3.
Carrera će dobiti dodatnih 30KS, čime će se snaga povećati na 400KS, a snažnija Carrera S takođe dodatnih 30KS za ukupnih 450KS.
Prvi 992 modeli će debitovati oktobru na Sajmu automobila u Parizu, a to će biti Carrera 2S i 4S Coupei.
Direktor Porschea Oliver Blume je potvrdio dolazak hibridnog modela 911. "Delimično elektrifikovani" model će stići na tržište u narednih nekoliko godina, a s obziroom da je prekasno za trenutnu generaciju 991, to znači da će "zelena" verzija biti plasirana na tržište tokom životnog ciklusa buduće generacije 992.
Kada se pojavi na tržištu, Porsche 911 Plug-in Hybrid će koristiti 3,0 litarski motor s turbo punjačem i električni motor od 94KS, tako da će ova kombinacija isporučivati 485KS i 761 Nm obrtnog momenta. Porscheovi inžinjeri nameravaju da koriste bateriju kapaciteta 10,8 kWh, pa bi domet korišćenjem samo električnog pogona iznosio 64 km.
Performanse su veoma važne kupcima, pa će 911 PHEV od 0 do 100 km/h ubrzavati za nešto više od 3,5 sekundi pre nego dostigne maksimalnih 317 km/h.
Što se tiče drugih vesti, Turbo S verzija će dobiti dodatnih 40KS pa će snaga iznositi 620KS. GT3 ostaje bez atmosferskog 4,0 litarskog motora koji će zameniti 3,8 litarski biturbo motor snage 550KS, odnosno 10 posto više u odnosu na aktuelni 911 GT3.
Carrera će dobiti dodatnih 30KS, čime će se snaga povećati na 400KS, a snažnija Carrera S takođe dodatnih 30KS za ukupnih 450KS.
Prvi 992 modeli će debitovati oktobru na Sajmu automobila u Parizu, a to će biti Carrera 2S i 4S Coupei.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
911
Naslednik Porschea 911 GT3 će imati samo automatski menjač
Internetom su se proširile vesti o novostima koje bi mogao da ima naslednik modela 911 GT3.
Mada je aktuelna verzija dostupna sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i sa 6-stepenim ručnim menjačem, naslednik će kupcima ponuditi samo verziju sa automatskim menjačem.
Druga značajna promena jeste u motoru, tako da atmosferski 4,0 litarski redni šestocilindraš odlazi u penziju, a zamenjuje ga turbo motor koji će imati cca 550KS.
Internetom su se proširile vesti o novostima koje bi mogao da ima naslednik modela 911 GT3.
Mada je aktuelna verzija dostupna sa 7-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, kao i sa 6-stepenim ručnim menjačem, naslednik će kupcima ponuditi samo verziju sa automatskim menjačem.
Druga značajna promena jeste u motoru, tako da atmosferski 4,0 litarski redni šestocilindraš odlazi u penziju, a zamenjuje ga turbo motor koji će imati cca 550KS.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Porsche će hibridni 911 ponuditi s prvim redizajnom Serije 992
Prvi čovek Porschea Oliver Blume je potvrdio da u nemačkoj automobilskoj kompaniji pripremaju hibridni 911 koji će biti ponuđen uz prvi redizajn naredne generacije (Serija 992) koja će ove godine naslediti aktuelni 911 (Serija 991.2).
Pored informacije da će Porsche u dogledno vreme ponuditi hibridnu verziju najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena, Blume je na godišnjoj konferenciji za medije naglasio da kompanija nema nameru da pravi električne verzije koje su zasnovane na modelima 718 Cayman, 718 Boxster i 911.
Takve opcije su rezervisane za modele koji će biti bazirati na električnom modelu Mission E, a jedan od takvih automobila je i konceptni Mission E Cross Turismo koji je publika mogla da vidi na nedavnom Sajmu automobila u Ženevi.
Ljubitelji hibridnih sportskih automobila ipak će morati da budu strpljivi, jer Porsche neće ponuditi hibridnu verziju nove generacije modela 911 odmah nakon predstavljanja koje je planirano za ovu godinu, jer su u kompaniji odlučili da sačekaju još nekoliko godina očekujući da će neprestani tehnološki razvoj rezultirati proizvodnjom baterija koje će biti značajno lakše od sadašnjih.
Hibridni 911 bi trebalo da se pojavi s prvim osvežavanjem Serije 992, a ako se uzme u obzir da Serija 991 koja stiže do svog kraja premijerno predstavljena pre sedam godina, a uz pretpostavku da će toliko trajati i Serija 992, prvi hibridni 911 bi mogao da bude ponuđen kupcima 2022. godine.
Blume je pre godišnje konferencije za medije već pominjao da bi hibridni 911 trebalo da raspolaže sa 700 konjskih snaga, što odgovara snazi aktuelnog modela 911 GT2 RS.
Prvi čovek Porschea Oliver Blume je potvrdio da u nemačkoj automobilskoj kompaniji pripremaju hibridni 911 koji će biti ponuđen uz prvi redizajn naredne generacije (Serija 992) koja će ove godine naslediti aktuelni 911 (Serija 991.2).
Pored informacije da će Porsche u dogledno vreme ponuditi hibridnu verziju najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena, Blume je na godišnjoj konferenciji za medije naglasio da kompanija nema nameru da pravi električne verzije koje su zasnovane na modelima 718 Cayman, 718 Boxster i 911.
Takve opcije su rezervisane za modele koji će biti bazirati na električnom modelu Mission E, a jedan od takvih automobila je i konceptni Mission E Cross Turismo koji je publika mogla da vidi na nedavnom Sajmu automobila u Ženevi.
Ljubitelji hibridnih sportskih automobila ipak će morati da budu strpljivi, jer Porsche neće ponuditi hibridnu verziju nove generacije modela 911 odmah nakon predstavljanja koje je planirano za ovu godinu, jer su u kompaniji odlučili da sačekaju još nekoliko godina očekujući da će neprestani tehnološki razvoj rezultirati proizvodnjom baterija koje će biti značajno lakše od sadašnjih.
Hibridni 911 bi trebalo da se pojavi s prvim osvežavanjem Serije 992, a ako se uzme u obzir da Serija 991 koja stiže do svog kraja premijerno predstavljena pre sedam godina, a uz pretpostavku da će toliko trajati i Serija 992, prvi hibridni 911 bi mogao da bude ponuđen kupcima 2022. godine.
Blume je pre godišnje konferencije za medije već pominjao da bi hibridni 911 trebalo da raspolaže sa 700 konjskih snaga, što odgovara snazi aktuelnog modela 911 GT2 RS.
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Turbo
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Porsche Carrera 911 (992)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...