2017 BMW Series 6 GT
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Na snimku je Bmw 7, a cudi me da su oni tek sada ubacili to.
Nidzo, odgledaj video, nema to veze sa time sto ti pricas.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Nidzo, odgledaj video, nema to veze sa time sto ti pricas.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Tehnički različito rešenje, ali princip isti, u daleko nižem segmentu. Da li ovo znači da adaptivno vešanje nije ni postojalo u prošlosti na 5GT?
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Nidzo, pogledaj video, jebemu misa, uopste se ne prica o adaotivnom vesanju.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Nije to sad ubaceno, ima to 7 od pocetka, tj od pre 2 god ili koliko vec.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Vrlo je slično, DCC takođe predviđa analizirajući sve raspoložive podatke. Ne obuhvata snimanje puta, ali taj deo priče mi zvuči malo kao marketing. Mnogo bitnije podatke može da dobije iz ESP centrale.
Uopšte nemam nameru da dva sistema stavljam na isti nivo, nego pitam prosto da li je Bimer bilo kakav inteligentan sistem adaptivne suspenzije imao ili ne? Nebitno je da li računa iz 5 ili 8 varijabli podešavanje.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Uopšte nemam nameru da dva sistema stavljam na isti nivo, nego pitam prosto da li je Bimer bilo kakav inteligentan sistem adaptivne suspenzije imao ili ne? Nebitno je da li računa iz 5 ili 8 varijabli podešavanje.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Nidzo, dcc je najobicnije adaptivno vesanje, jos imas samo 2 moda, sto je jako zastareo sistem, od pre cirke 20 godina.
To je sport i comfort, ovo je snimanje puta i na osnovu toga ti stvrdne desne amortizere, da prelete rupu, a leve ostavi normalno i slicno. To Mercedes u S klasi ima dosta dugo, mislim da druge klase nemaju, mozda sada E klasa.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
To je sport i comfort, ovo je snimanje puta i na osnovu toga ti stvrdne desne amortizere, da prelete rupu, a leve ostavi normalno i slicno. To Mercedes u S klasi ima dosta dugo, mislim da druge klase nemaju, mozda sada E klasa.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
BMW to ima od modela E65, znaci 2002. godina, kad je ono E65 poceo da se pravi. Zove se dynamic drive, a bio je i opcija za E60.
S klasa ima od '98 sistem ABC. Pored S-a, islao je u SL i CL. Nize klase nemaju to.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
S klasa ima od '98 sistem ABC. Pored S-a, islao je u SL i CL. Nize klase nemaju to.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Ne, sada sam pogledao, Mercedes to ima od 2007. godine, a tek od 2013. je izasao serijski u W222 S klasi(mislio sam da je imao restyle w221).
Zove se Magic Body Control, a ABC je hidraulicno adaptivno vesanje, e65 je takodje imao obicno adaptivno vesanje, pa su sada i oni ubacili u sedmici svoju verziju Magic Body Controla, sto se i vidi na snimku.
Adaptivno vesanje imaju sve klase, naravno.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Zove se Magic Body Control, a ABC je hidraulicno adaptivno vesanje, e65 je takodje imao obicno adaptivno vesanje, pa su sada i oni ubacili u sedmici svoju verziju Magic Body Controla, sto se i vidi na snimku.
Adaptivno vesanje imaju sve klase, naravno.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Nisam mislio na kameru koja skenira put i prilagodjava se, a nije ni Passanger cim je rekao da Merc ima odavno (deceniju).
Ako se ne varam Citroen je to imao sa Xantiom i prije Mercedesa.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Ako se ne varam Citroen je to imao sa Xantiom i prije Mercedesa.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Plasim se da nasi putevi ne zaglupe sistem - da ne pregori
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Hahaha, pukne socivo kamere od muke
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
http://www.volkswagen.co.uk/technology/ ... ystems/dcc
Ako izuzmeš kameru i navi, u čemu je suštinska razlika? Ja je ne vidim.The intelligent Dynamic Chassis Control system features electrically regulated dampers and steering. Each individual shock absorber is connected to a control device which calculates the best setting for each wheel. It does this via the sensor data and other information it receives from the travelling car - steering, brakes and driving assist systems. This allows the system to react within milliseconds to bumps in the road, changing lanes or bendy roads.
Xantia je imala nešto sasvim drugačije, menjala je visinu vešanja uz pomoć hidrulike. Sistem je omogućavao naginjanje karoserije u smeru krivine. Ovde pričamo o dosta kompleksnijim sistemima sa softverske strane, a jednostavnijim sa mehaničke.
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Xantiim sistem smanjuje naginjanje uz očuvanje udobnosti. A to rade i Merc i BMW sistem.
Da li na Golfu to radi kako valja, ne znam.
https://www.youtube.com/watch?v=7iarg2_RdOA
Da li na Golfu to radi kako valja, ne znam.
https://www.youtube.com/watch?v=7iarg2_RdOA
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Pa onda je i tvoja Skoda ista kao ona 1.2 klotara, jer sustinske razlike nema.nidza je napisao:http://www.volkswagen.co.uk/technology/ ... ystems/dcc
Ako izuzmeš kameru i navi, u čemu je suštinska razlika? Ja je ne vidim.The intelligent Dynamic Chassis Control system features electrically regulated dampers and steering. Each individual shock absorber is connected to a control device which calculates the best setting for each wheel. It does this via the sensor data and other information it receives from the travelling car - steering, brakes and driving assist systems. This allows the system to react within milliseconds to bumps in the road, changing lanes or bendy roads.
Xantia je imala nešto sasvim drugačije, menjala je visinu vešanja uz pomoć hidrulike. Sistem je omogućavao naginjanje karoserije u smeru krivine. Ovde pričamo o dosta kompleksnijim sistemima sa softverske strane, a jednostavnijim sa mehaničke.
Jel ti zaista ne kontas ili trolujes?
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2017 BMW Series 6 GT
Pa LoL
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...