Jeste, sad je naslon ko što bi trebao da bude več od početka...
2018 Mazda 3
Re: 2018 Mazda 3
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 2018 Mazda 3
Sedeo sam danas u novoj Mazdi 3, lep auto, kako spolja tako i unutra. Unutra deluje kvalitetno odredjeno, dosta bolje od prošlog modela. Prostran auto, nudi lep i atraktivan dizajn koji se ne viđa na svakom ćošku, cena je malo jača ali po meni auto i vredi više od npr. Focusa ili Ceeda.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2018 Mazda 3
Mnogi spominju kvalitetniju unutrasnjost u odnosu na prosli model. To je onda vec preozbiljan nivo, jer ja ne vidim neku razliku u kvalitetu kada iz moje Mazde sednem u, na primer, Audi A3 koji vazi za premijum proizvodjaca...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2018 Mazda 3
Kao neko ko ima noviju Mazdu, primetices da je mnogo stvari zapravo isto i da je novi model evolucija starog, a ne iskorak kakav je prethodna napravila 2013. godine u odnosu na svog prethodnika. Isto vazi i za ostatak game. Svi su doziveli "prosvetljenje" primenom dizajna i tehnologije koje u Mazdi simbolisu recima Kodo i Skyactiv. Obicno su takvi nazivi bla, bla, u sustini nista. Nemam osecaj da je model skocio u klasu vise, ali imam da je u dizajnerskom smislu ponovo drasticno drugaciji u odnosu na druge. U unutrasnjosti su i dalje lepo obradjeni i uklopljeni elementi, instrument tabla je meni licno odlicna. Svidja mi se "Mustang" fazon volana i tasteri sa alu finisem na njemu. Posebno mi se svidja sto dugmica i kojecega na tabli zapravo nema koliko je praksa, sve je cisto, skoro kao u Tesli. Uocio sam i dve mane, po mojim kriterijumima. Prva je animacija na srednjem cajgeru kada se pali motor. Pikseli se rasipaju i kao da neki frejmovi fale u animaciji. Svaki, pa i najjeftiniji telefon lii tablet imaju zreliju animaciju kada se podize sistem. Mogli su to bolje odraditi, nema opravdanja. Drugu manu sam uocio zahvaljujuci kolegi DukeNS-u, dok sam cackao svetlo na plafonu. Tapacir se oko centralnog svetla ugiba kao da je na krov razapeta plahta zakacena u cetiri coska. Kao da je jako tanak materijal i kao da ga nista ne drzi na sredini. Toliko "dise". Neko za deset godina to mozda ne bi primetio, al eto, ja jesam u prvih sat druzenja sa ovim kolima. Za ovo drugo se ogradjujem, mozda je to novi trend.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Re: 2018 Mazda 3
Ozbiljno lep auto.
Ceed totalno promasen, zaista ne znam sta su pokusali da naprave sa ovim dizajnom. Proceed pogotovo, pokusaj Panamera dizajna...
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
Ceed totalno promasen, zaista ne znam sta su pokusali da naprave sa ovim dizajnom. Proceed pogotovo, pokusaj Panamera dizajna...
Sent from my Blaumi Note 5 using Tapatalk
- jocas
- Postovi: 2286
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: 2018 Mazda 3
Početni paket opreme.
Nikako mi ne prija crno nebo, deluje previse tamno, uz crna sedišta. U sedanu ide svetlija varijanta, stiže maja meseca.
Sedišta mi deluju malo uža u sedalnom delu i za nijansu kraća od stare, mada je možda i do položaja.
Ono što mi se nikako ne sviđa je položaj na zadnjoj klupi, verovatno je ok za decu ali je previše spušten krov pozadi, neprijatno blizu glave sa strane. Verovatno je u sedanu dosta bolje.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Nikako mi ne prija crno nebo, deluje previse tamno, uz crna sedišta. U sedanu ide svetlija varijanta, stiže maja meseca.
Sedišta mi deluju malo uža u sedalnom delu i za nijansu kraća od stare, mada je možda i do položaja.
Ono što mi se nikako ne sviđa je položaj na zadnjoj klupi, verovatno je ok za decu ali je previše spušten krov pozadi, neprijatno blizu glave sa strane. Verovatno je u sedanu dosta bolje.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2018 Mazda 3
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: 2018 Mazda 3
Provozah je danas. Spolja mi se i dalje ne svidja. Unutrasnjost je vrhunska. Polozaj sedenja mi u potpunosti odgovara. Rukonaslon su konacno uboli i to tako da mi je u ovoj klasi vozila ubedljivo najbolji. Ne dopada mi se polozaj podizaca-ponovo je suvise pomeren ka nazad. Ne svidja mi se ni crno nebo. Jako je nezgodna za ulazak na zadnja sedista, te sam iz prve opalio glavom zahvaljujuci tom bangavom C stubu. U voznji je kilavija od moje i to je mozda i najveca mana. Zvucnu izolaciju jesu poboljsali i na konstantnoj (vecoj) brzini je ususkanija. Pedala kocnice mi je delovala cudno "plitko" i tvrdo.
Da li bih menjao moju za ovu novu? Nikako. Osim naslona za ruku...
Bas cudan zvuk. Onaj krajnji "tak" zvuk me je prvih par puta iscimao kao da nesto u kolima lupka o plastiku...
Da li bih menjao moju za ovu novu? Nikako. Osim naslona za ruku...
Bas cudan zvuk. Onaj krajnji "tak" zvuk me je prvih par puta iscimao kao da nesto u kolima lupka o plastiku...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
Re: 2018 Mazda 3
U Evropi počela prodaja Mazde 3 sa Skyactiv-X agregatom
Kupci sada mogu da poruče novu Mazda 3 sa Skyactiv-X agregatima u celoj Evropi.
Uz jedinstvenu tehnologiju kompresionog paljenja(SCCI) kompanije Mazda, četvorocilindarski Skyactiv-X agregat zapremine dva litara je prvi serijski benzinski agregat na svetu koji kombinuje paljenje pomoću iskre kao kod benzinaca sa kompresionim paljenjem dizelaša.
Kombinujući na taj način ljubav prema visokim brojevima obrtaja benzinca i vrhunski odaziv dizel agregata, nova Mazda 3 Skyactiv-X razvija 180 KS i 224 Nm obrtnog momenta. Naime, nova Mazda 3 Skyactiv-X Sedan tako prosečno troši svega 4,3 litara na 100 pređenih kilometara puta. Pritom je emisija štetnih gasova svega 96 g po pređenom kilometru.
Nova Mazda 3 Skyactiv-X je opremljena i Mazda M Hybrid tehnolgijom. Inteligentni “blago” hibridni sistem smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. Takođe, energija se regeneriše pri usporavanju i kočenju koju zatim koristi elektromotor koji pomaže SUS agergatu.
Noma Mazda 3 Skyactiv-X je dostupna u hečbek i sedan varijantama karoserije. Tu je i šestostepenim Skyactiv MT manuelni ili Skyactiv-Drive automatski menjač. Sistem i-AWD je dostupan kao opcija kod hečbek varijante.
Isporuka prvih primeraka će početi na jesen.
Kupci sada mogu da poruče novu Mazda 3 sa Skyactiv-X agregatima u celoj Evropi.
Uz jedinstvenu tehnologiju kompresionog paljenja(SCCI) kompanije Mazda, četvorocilindarski Skyactiv-X agregat zapremine dva litara je prvi serijski benzinski agregat na svetu koji kombinuje paljenje pomoću iskre kao kod benzinaca sa kompresionim paljenjem dizelaša.
Kombinujući na taj način ljubav prema visokim brojevima obrtaja benzinca i vrhunski odaziv dizel agregata, nova Mazda 3 Skyactiv-X razvija 180 KS i 224 Nm obrtnog momenta. Naime, nova Mazda 3 Skyactiv-X Sedan tako prosečno troši svega 4,3 litara na 100 pređenih kilometara puta. Pritom je emisija štetnih gasova svega 96 g po pređenom kilometru.
Nova Mazda 3 Skyactiv-X je opremljena i Mazda M Hybrid tehnolgijom. Inteligentni “blago” hibridni sistem smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. Takođe, energija se regeneriše pri usporavanju i kočenju koju zatim koristi elektromotor koji pomaže SUS agergatu.
Noma Mazda 3 Skyactiv-X je dostupna u hečbek i sedan varijantama karoserije. Tu je i šestostepenim Skyactiv MT manuelni ili Skyactiv-Drive automatski menjač. Sistem i-AWD je dostupan kao opcija kod hečbek varijante.
Isporuka prvih primeraka će početi na jesen.
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Mazda 3
Ja sam video dve u gradu, meni je prelepa. Jedna je bila u onoj njenoj trula visnja boji koja je sada jos tamnija.
Ova X ce biti jos skuplja..
Ova X ce biti jos skuplja..
- jocas
- Postovi: 2286
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: 2018 Mazda 3
Stigo sedan, ovaj sivi prodat još pre 2 meseca, neki plus paket 22500 eur. Felne 18, prednji senzori, adaptivni tempomat i kamera su dodatak.
Definitivno mnogo lepše od heča, mnogo bolje se ulazi i sedi na zadnjoj klupi u odnosu na heč, preglednost mnogo bolja. Svetlo nebo mi se mnogo više sviđa, u heču je crno i deluje klaustrofobično.
Prodavac inače baš hvali unapređenje u vožnji, kaže da mu se sad najviše sviđa vožnja iz cele game, da je mnogo bliže Mazdi 6, i da je naročito smanjena buka od točkova i poboljšana izolacija.
Oprema koja sad dolazi u prvom paketu je baš bogata.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Definitivno mnogo lepše od heča, mnogo bolje se ulazi i sedi na zadnjoj klupi u odnosu na heč, preglednost mnogo bolja. Svetlo nebo mi se mnogo više sviđa, u heču je crno i deluje klaustrofobično.
Prodavac inače baš hvali unapređenje u vožnji, kaže da mu se sad najviše sviđa vožnja iz cele game, da je mnogo bliže Mazdi 6, i da je naročito smanjena buka od točkova i poboljšana izolacija.
Oprema koja sad dolazi u prvom paketu je baš bogata.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Mazda 3
Ako prodavac misli na smanjenje buke, onda jeste unapredjenje, ali izuzev toga upravljivost mu je uzasna, mozda cak i najgora u klasi.
Za vecinu vozaca koji voze po gradu i ne prelaze 60kmh nebitna stvar, ali za nekoga ko voli da vozi moze biti vazno.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Za vecinu vozaca koji voze po gradu i ne prelaze 60kmh nebitna stvar, ali za nekoga ko voli da vozi moze biti vazno.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- jocas
- Postovi: 2286
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:09
- Garaža: Mazda 3 G120 Challenge 2015
- Lokacija: Niš
Re: 2018 Mazda 3
Video sam tvoj komentar da je loša upravljivost i da te je razočarala.
Ja još nisam vozio novu, ali jesu Sloba i DukeNS i nisu se nešto žalili.
Komentar prodavca je da je išao na neku obuku novom trojkom i da ga je iznenadila vožnja na auto putu, da je mnogo bliže Mazdi 6.
"Stara" trojka je po meni odlično podešena za vožnju po krivinama, uživam u tome uvek kad mogu
Ja još nisam vozio novu, ali jesu Sloba i DukeNS i nisu se nešto žalili.
Komentar prodavca je da je išao na neku obuku novom trojkom i da ga je iznenadila vožnja na auto putu, da je mnogo bliže Mazdi 6.
"Stara" trojka je po meni odlično podešena za vožnju po krivinama, uživam u tome uvek kad mogu
Re: 2018 Mazda 3
Sve zavisi na sta si navikao. Ja dok sam vozio Aurisa posle Golfa I bilo mi je svemirski. Posle Ceed, malo gore od Aurisa. Posle Ford, i ono je nebo i zemlja. Tako verovatno i Igor, nakon svih onih auta koje je probao.
Inace nikada ne verujem prodavcima auta kada hvale svoga konja
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Inace nikada ne verujem prodavcima auta kada hvale svoga konja
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: 2018 Mazda 3
Treba probati. U sustini, za svakodnevnu laganu voznju to nije problem, ali ne znam kako se taj auto ponasa po klizavoj podlozi, nekako mi ne uliva poverenje.
Mislim da je to posledica odluke da umesto multilinka stave torziju na auto od 4.25m i 1.3t.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Mislim da je to posledica odluke da umesto multilinka stave torziju na auto od 4.25m i 1.3t.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk