Polestar 1 Coupé
Re: Polestar Coupé
Bice to fijasko, al zivi bili pa videli.
Re: Polestar Coupé
Cena? Lupice neku od 150k € sigurno
Re: Polestar Coupé
OK, prodace se ovih 500 komada dok trepnes, ali generalno mislim da ce da bude fijasko u perspektivi.
Re: Polestar Coupé
I ja imam osjecaj.Laki021 je napisao:Bice to fijasko, al zivi bili pa videli.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Polestar Coupé
Pa evo, upravo je Nidza sam sebe ispravio, to je ono sto sam ja pricao, nije premium marka Volvo-a, nego ce pod tim imenom praviti njihove sportske modele, kao sto i Mercedes-AMG pravi sportske modele Mercedes-Benza.igor_harris je napisao: ↑19 Okt 2017, 07:19Onda si jedino ti razumeo pravilno njihovu politiku koja nije ni malo jednostavna za razumeti po tvom objasnjenju.
Nakon zvaničnog osamostaljenja kompanije Polestar koja je pod okriljem Volvoa bila zadužena za doradu serijskih modela švedske auto-marke, na svečanosti u Šangaju predstavljeno je prvo vozilo novog brenda, nazvano Polestar One.
B92: Zasijala "polarna zvezda": Prvi Polestar je moćni kupe http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... id=1315392
Lexus ne pravi sportske ili premium Toyote, vec pravi Lexus automobile.
Ovde su samo resili da tim modelima daju Polestar ime, da bi se sto vise odvojili od svoje, malcice penzionerske reputacije.
Sutra, kao sto su promenili nazive modela, Mercedes moze da resi da svojim AMG modelima nalepi samo AMG, pa je l' to menja nesto, da li nekako postaju vise premium?
Isto je i sa DS modelima, sve je to i dalje Citroen.
nidza je napisao: ↑19 Okt 2017, 09:37https://www.polestar.com/
Mislim da je ovo početak jedne lepe priče.Polestar is the standalone performance electrification brand of the Volvo Car Group.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Polestar Coupé
Pogledaj video, poprilicne konstrukcione razlike od postojecih modela. Nije samo promena imena.
Svi paneli karoserije od ugljenih vlakana, veoma nisko postavljeno teziste, idealni odnos masa napred-nazad, svaki zadnji tocak sa zasebnim elektromotorom i dodatim planetarnim menjacem, vektorska raspodela obrtnog momenta, Ohlinsovo potpuno novo aktivno vesanje, odlicna torziono ukrucenje, skracena duzina za 32cm od serijskog modela i laksi za 230kg,
Taman su baterije dodale 230kg pa je ukupna masa prakticno nepromenjena.
I na sve to obecani domet 150km samo na baterije.
Prema prezentaciji vrhunski odradjena konstrukcija na kojoj se nije stedelo na materijalima.
Kao i svaka reklama videce se koliko je pretoceno u praksu to sto se obecava konsrukcijom i kako ce se ponasati u voznji.
Sasvim namerno su odabrali Sangaj za svetsku promociju, a i proizvodnja ce biti u Kini sto je veliki plus.
Re: Polestar Coupé
Sve sto si napisao govori u korist onome sto sam ja rekao.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Polestar Coupé
Premium tržište ocenjuje, ne daju sami sebi proizvođači tu etiketu. Polestar 1 će sa košta oko 177000 usd, jedina cifra koja se spominje, što je itekako premium teritorija. Doduše, to treba opravdati i nekim drugim stvarima, ne samo cenom.
Ne vidim ni prostora za polemiku i razna tumačenja, sve piše na sajtu.
S obzirom da će da se pravi u Kini i kupovaće ga i Kinezi, može lako postati vrlo uspešna priča.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Ne vidim ni prostora za polemiku i razna tumačenja, sve piše na sajtu.
S obzirom da će da se pravi u Kini i kupovaće ga i Kinezi, može lako postati vrlo uspešna priča.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Polestar Coupé
Jel to hoces da kazes da Volvo nije premium?
Ne diktira trziste premium, vec to diktira proizvodjac. Ako neko napravi brend koji pravi automobile u klasi Mercedesa i Bmwa, cenovno i kvalitativno, koji odudaraju od vecine brendova, ne mora trziste nista da potvrdjuje, to je brend koji je napravio premium auto.
A da li ce taj brend ostvariti uspeh, diktira trziste.
Naravno da ne vidis prostor za polemiku, jer si lupio, pa onda vremenom iskrivio kao da si rekao nesto drugo.
Sa 177k, direktno parira E63S-u(koji ce valjda izaci) i M6ici.
Edit: sada vidim da MB nece praviti E63s kupe
Onda, usled zastarelosti M6, ostaje Polestar kao jedini izbor.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Ne diktira trziste premium, vec to diktira proizvodjac. Ako neko napravi brend koji pravi automobile u klasi Mercedesa i Bmwa, cenovno i kvalitativno, koji odudaraju od vecine brendova, ne mora trziste nista da potvrdjuje, to je brend koji je napravio premium auto.
A da li ce taj brend ostvariti uspeh, diktira trziste.
Naravno da ne vidis prostor za polemiku, jer si lupio, pa onda vremenom iskrivio kao da si rekao nesto drugo.
Sa 177k, direktno parira E63S-u(koji ce valjda izaci) i M6ici.
Edit: sada vidim da MB nece praviti E63s kupe
Onda, usled zastarelosti M6, ostaje Polestar kao jedini izbor.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 19 Okt 2017, 19:43, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Polestar Coupé
Nije premium.
Re: Polestar Coupé
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Polestar Coupé
Pokusali da naprave fazon sa kablovima, ali je ruzno. Pored toga, zaista super izgleda.
Spolja, iz kog god ugla da ga pogledas, super je.
Kada smo kod Volvoa, isao veceras kedan s90 iza mene, tek kada je prosao, skontao sam da je Volvo, mislio sam da je Audi, jer sam mu samo farove video
Fenomenalnu seriju automobila su izbacili, samo tako da nastave
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Spolja, iz kog god ugla da ga pogledas, super je.
Kada smo kod Volvoa, isao veceras kedan s90 iza mene, tek kada je prosao, skontao sam da je Volvo, mislio sam da je Audi, jer sam mu samo farove video
Fenomenalnu seriju automobila su izbacili, samo tako da nastave
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Polestar Coupé
Bice konkurent M8-ci. M6 je na kraju proizvodnje i jeste zastareo posto prestaje sledece godine da se proizvodi.Xepoj87 je napisao: ↑19 Okt 2017, 19:43Jel to hoces da kazes da Volvo nije premium?
Ne diktira trziste premium, vec to diktira proizvodjac. Ako neko napravi brend koji pravi automobile u klasi Mercedesa i Bmwa, cenovno i kvalitativno, koji odudaraju od vecine brendova, ne mora trziste nista da potvrdjuje, to je brend koji je napravio premium auto.
A da li ce taj brend ostvariti uspeh, diktira trziste.
Naravno da ne vidis prostor za polemiku, jer si lupio, pa onda vremenom iskrivio kao da si rekao nesto drugo.
Sa 177k, direktno parira E63S-u(koji ce valjda izaci) i M6ici.
Edit: sada vidim da MB nece praviti E63s kupe
Onda, usled zastarelosti M6, ostaje Polestar kao jedini izbor.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Bice konkurent mozda S63s modelu
Re: Polestar Coupé
Jebote, da li je realno da se ovoliko prica o ovakvim glupostima i to sve zbog jedne odvale...nemam vise zivaca da ponavljam jedno te isto, ko je skontao, skontao je.
Rock, nije nikako konkurent S kupeu i Bmwu 8, vec 6ici. To sto je zastarela, ne znaci da nisu konkurenti, a izaci ce i nova.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Rock, nije nikako konkurent S kupeu i Bmwu 8, vec 6ici. To sto je zastarela, ne znaci da nisu konkurenti, a izaci ce i nova.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.