2019 Volkswagen Golf VIII
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- steva_anya
- Postovi: 5456
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:29
- Garaža: Honda Civic 1.8 Sport 2011
- Lokacija: Beograd
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Kako vreme prolazi Golf mi je sve antipaticniji auto.
stomatologija na drugaciji nacin: tomorrow tooth
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
https://www.facebook.com/LegeArtisDrKopanja
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
I meni, počeo sam da se brinem za sebe. Izgleda da me jebe moja godina proizvodnje.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Dosadan auto do bola.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Cim je skoda postala zanimljivija sta da se kaze...
Farovi jako ruzni...
Farovi jako ruzni...
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Po svemu sudeći nastavljaju tradiciju - neparni su dobri ili odlični, parni su mlaki i reciklirana stara tema.
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Starče, pljucno si Golf dvojku, *ebo te!!!
- gavran
- Postovi: 363
- Pridružio se: 09 Sep 2013, 15:44
- Garaža: VW Passat B8 1.6 tdi
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Pa sada ja nisam čuo za tu teoriju, a nisam primetio ni da je takvo mišljenje ili stanje u praksi.starac vujadin je napisao: ↑25 Apr 2019, 10:04Po svemu sudeći nastavljaju tradiciju - neparni su dobri ili odlični, parni su mlaki i reciklirana stara tema.
Ajde ako isključimo jedinicu i dvojku, koje su legende svaka u svom periodu, trojka kao neparan je ja mislim najlošije ocenjen Golf od svih generacija, četvorka je kao
parna bila odlična, i dan danas tražena. Petica i šestica su već novija generacija sa svim prednostima i manama koje muče novije modele vozila ali po meni jednako dobre, odnosno nema tu neke posebne razlike između njih, petica čak sa početka je imala nekih dečijih bolesti do 2005-2006 godine posle je bilo ok. Sedmica se ok pokazala takođe.
Mada, i kod mene je prisutan taj trend da mi je Golf sve dosadniji i dosadniji dizajnom. Sedmica kada se pojavila mislio sam, uvek je tako sa Golfom, kada se pojavi nije nešto ali ti vremenom sedne dizajn i bude ti top ali sedmica je evo već 6 godina na tržištu i za sada mi je sela tek toliko da može da prođe. Šta će biti sa osmicom ne znam. Ovako sa slika ne obećava.
Takođe, ono što sam ja primetio a vezano je za sedmu generaciju a po ovim slikama vidim da će tako biti i na osmoj. Dopada mi se samo sa velikim felnama. Kada pogledam četvorku koja je nosila čak 14-ice, i peticu i šesticu koje su noslie 15-ice ti točkovi su se tako uklapali u dizajn karoserije da sam ja uvek odokativno davao za col više točku. Kod sedmice kada ga vidim sa onim fabričkim 15-icama, deluje mi tako ćosavo, sprčeno.....16-ica ono može da prođe a tek 17-ica mu legne super. I koji god sam Golf sedme generacije video ali sa točkovima 17 i 17+ bio mi je top. Nešto kao kod Insignije prethodne generacije ono 18-ica joj je mera....
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
To što ti nisi čuo to ne zanči da to ne postoji i da nije tačno. O tome sam već pisao ovde.
Do razlike dolazi usled razumevanja šta je taj auto predstavljao kada se pojavio, a šta znači sada, kao i to šta je značio globalno, a šta znači kod nas.
Jedinica je legenda tu nema spora. Kod nas je tu reputaciju stekao sa skoro 4 godine zakašnjenja i to pre svega zahvaljujući produkciji u Sarajevu.
Dvojka kada se pojavila nije nikog posebno impresionirala i moguće je i da je naružniji Golf ikada. To što je kod nas postala legenda je zbog toga što je to bio najsavrmeniji auto koji je mogao da se kupi kod nas u to vreme i prvi postao status simbol među domaćim vozilima, kao i zbog svoje legendarne robustnosti koja je mnogima spasila živote (izbeglice), dizelaša koji su gutala očajno gorivo 90-ih. U svetu je "dvojka" dobila na vrednosti sa jačanjem interesovanja za youngtimer i tu u svojim jačim verzijama, inače ni izdaleka tako cenjen u svetu kao "kec".
Trojka jeste se slabo pokazala u smislu kvaliteta tokom eksplotacije i danas nije tako cenjen zbog toga, ali kada se pojavila svima se svideo vrlo dopadljiv dizajn i to spada u verovatno najlepši Golf s obzirom na vreme i period u koe se pojavio. Predstavljao je pravo osveženje u dosadnoj VW gami. Pored toga, izbacili su VR6 verziju koja je u to vreme konceptualno predstavljala nešto posebno.
Četvorka je, takođe ozibljan kandidat za najružnijeg Golfa ikada. Zbog želje da se ponudi prostran auto, napravili su preglomzan, pretežak auto sa slabim perfomansama i dubioznim dizajnom. Kod nas je stekao sjajnu reputaciju zbog TDI varijanti, ali u svetu se smatra ne mnogo bitnim autom. Pogotovu su se izbrukali sa GTI verzijama
Petica je predstavljala povratak na pravi put. I dan danas cenjen. Lepo su razvili jače verzije koje su doprinele povratku dobrog imidža. Izuzetno kvlaitetan auto. GTI verzija legendarna.
Šestica je samo podgrejana "petica", sa željom da se uštedi na ceni produkcije i zato je manje kvalitetan od "petice". Jedini primetan napredak je u enterijeru (stilski).
Sedmica je bila pametna i dopadljiva evolucija teme "petice" u sitlskom smislu, ali mnogo uspešnije izvedena od "šestice".
Do razlike dolazi usled razumevanja šta je taj auto predstavljao kada se pojavio, a šta znači sada, kao i to šta je značio globalno, a šta znači kod nas.
Jedinica je legenda tu nema spora. Kod nas je tu reputaciju stekao sa skoro 4 godine zakašnjenja i to pre svega zahvaljujući produkciji u Sarajevu.
Dvojka kada se pojavila nije nikog posebno impresionirala i moguće je i da je naružniji Golf ikada. To što je kod nas postala legenda je zbog toga što je to bio najsavrmeniji auto koji je mogao da se kupi kod nas u to vreme i prvi postao status simbol među domaćim vozilima, kao i zbog svoje legendarne robustnosti koja je mnogima spasila živote (izbeglice), dizelaša koji su gutala očajno gorivo 90-ih. U svetu je "dvojka" dobila na vrednosti sa jačanjem interesovanja za youngtimer i tu u svojim jačim verzijama, inače ni izdaleka tako cenjen u svetu kao "kec".
Trojka jeste se slabo pokazala u smislu kvaliteta tokom eksplotacije i danas nije tako cenjen zbog toga, ali kada se pojavila svima se svideo vrlo dopadljiv dizajn i to spada u verovatno najlepši Golf s obzirom na vreme i period u koe se pojavio. Predstavljao je pravo osveženje u dosadnoj VW gami. Pored toga, izbacili su VR6 verziju koja je u to vreme konceptualno predstavljala nešto posebno.
Četvorka je, takođe ozibljan kandidat za najružnijeg Golfa ikada. Zbog želje da se ponudi prostran auto, napravili su preglomzan, pretežak auto sa slabim perfomansama i dubioznim dizajnom. Kod nas je stekao sjajnu reputaciju zbog TDI varijanti, ali u svetu se smatra ne mnogo bitnim autom. Pogotovu su se izbrukali sa GTI verzijama
Petica je predstavljala povratak na pravi put. I dan danas cenjen. Lepo su razvili jače verzije koje su doprinele povratku dobrog imidža. Izuzetno kvlaitetan auto. GTI verzija legendarna.
Šestica je samo podgrejana "petica", sa željom da se uštedi na ceni produkcije i zato je manje kvalitetan od "petice". Jedini primetan napredak je u enterijeru (stilski).
Sedmica je bila pametna i dopadljiva evolucija teme "petice" u sitlskom smislu, ali mnogo uspešnije izvedena od "šestice".
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Golf je do pre 10g jos i bio mudo u klasi. Sad su ga mnogi pretekli u skoro svim bitnim stavkama.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
U kojim to stavkama su ga pretekli?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Heineken
- Postovi: 6238
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Ozbiljan auto u svojoj klasi svidelo se to nekome ili ne..
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Udobnost, potrosnja, lezanje...
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
- Heineken
- Postovi: 6238
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Odavno Golf nije neudoban auto...
Re: 2019 Volkswagen Golf VIII
Koji to auto ima bolju potrosnju, lezanje i udobnost od recimo 1.2 tsi Golfa?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.