2019 Toyota RAV4
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2019 Toyota RAV4
Jel ovaj auto još nekom ružan, ili samo meni? Prethodna generacija isto nije baš nešto pucala od lepote, ali je meni ipak mnogo lepši od ovog "robot/transformers" dizajna.
Re: 2019 Toyota RAV4
Meni je ruzan.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: 2019 Toyota RAV4
Ima dizajnerskih caka sa Jeep-a. Od predhodnika je daleko ispred, bar za moje oko. Prosli mi je bio, malo je reci, ogavan. Slicno mislim i za ostatak game. Nova Corolla i sad RAV4 obecavaju bolje dane za Tojotu po pitanju dizajna. I red je posto su poslednjoj deceniji bas smorili.Saša je napisao:Jel ovaj auto još nekom ružan, ili samo meni? Prethodna generacija isto nije baš nešto pucala od lepote, ali je meni ipak mnogo lepši od ovog "robot/transformers" dizajna.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
-
- Postovi: 167
- Pridružio se: 03 Maj 2017, 23:47
- Garaža: Mazda CX-5 2016 G160 AWD AT ATTRACTION
- Kontakt:
Re: 2019 Toyota RAV4
Meni je recimo bad dobar
Ja volim kockaste a pogotovu kada su dzipovi krosoveri ili slicno. Da imam love ne bi razmisljao ni trena, ali bukvalno.
Inace sam ga video uzivo u usa i stvarno dobro izgleda totalno drugacije od drugih samo sto se meni ne svidja jeste prednja maska ali prezalio bi to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja volim kockaste a pogotovu kada su dzipovi krosoveri ili slicno. Da imam love ne bi razmisljao ni trena, ali bukvalno.
Inace sam ga video uzivo u usa i stvarno dobro izgleda totalno drugacije od drugih samo sto se meni ne svidja jeste prednja maska ali prezalio bi to.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: 2019 Toyota RAV4
U Sloveniji su jih u prvoj nedelji prodali 96 komada, od toga 90 hibrida
Re: 2019 Toyota RAV4
Ja ovde kod mene skoro i da nisam video Aurisa i RAV 4 a da nije hibrid.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2019 Toyota RAV4
Toyota danas otvara važno novo poglavlje u istoriji RAV4, originalnog rekreativnog/lifestyle SUV-a po kome je ova klasa vozila prepoznatljiva, svetskom premijerom novog RAV4 Plug-in Hybrida na Salonu automobila u Los Anđelesu. Ova prva plug-in hibridna električna verzija RAV4 kruna je više od 20 godina liderstva kompanije Toyota na polju tehnologije i proizvodnje hibridnih pogonskih sklopova, a korisnicima nudi vozilo koje teži da bude još snažnije i efikasnije od bilo kog drugog u svojoj klasi, u pogledu emisije štetnih gasova i niske potrošnje goriva.
Predstavlja vrhunac pete generacije RAV4 serije. To je varijanta koja je još jednom potvrdila istorijski status ove Toyote, kao jednog od najpopularnijih SUV vozila u Evropi, sa 120.000 porudžbina otkada je lansiran na tržište ranije ove godine, uključujući više od 105.000 hibrida (Zapadna Evropa).
Pozicija modela RAV4 Plug-in Hybrid, kao najboljeg iz RAV4 serije i predvodnika aktuelne serije hibridnih električnih vozila kompanije Toyota, bazira se na kombinaciji velike snage i visokih performansi, izuzetne efikasnosti, vrhunskih dinamičkih sposobnosti GA-K platforme i sjajnim mogućnostima upravljanja na putu i van njega, zahvaljujući standardnom AWD-i inteligentnom sistemu električnog pogona na sva četiri točka.
Iskustvom stečenim kroz razvoj dve generacije Prius Plug-in Hybrid modela, Toyota je ohrabrena da proizvede nov impresivan pogonski sklop za RAV4. S punom sistemskom izlaznom snagom od 306 DIN KS/225 kW*, ovaj RAV4 ima potencijal da ubrza do 100 km/h iz mesta za samo 6.2 sekunde*, tako pobeđujući svu konkurenciju na konvencionalni pogon. Pored toga, teži da zadovolji ekonomičnost emisije CO2 i potrošnje goriva na najbolji način u svojoj klasi: podaci o WLTP-standardu pre homologacije, kompanije Toyota, ukazuju na emisiju CO2 manju od 30 g/km*. Ovaj stepen nije nadmašio nijedan od aktuelnih D-segment plug-in AWD SUV hibrida.
Toyota je ulagala u napredak u performansama koje električna energija može da omogući, u cilju dostizanja značajnog povećanja izlazne snage, u poređenju sa standardnim RAV4 Hybridom. Razvijena je nova litijum-jonska baterija velikog kapaciteta i dodat pojačani konverter jedinici za kontrolu snage hibridnog sistema. Benzinski 2,5-litarski Hybrid Dynamic Force motor je isti kao i kod standardnog RAV4 Hybrida.
Rezultat nije samo efikasno ubrzanje iz stanja mirovanja. RAV4 Plug-in Hybrid će takođe imati mogućnost prelaska većeg broja kilometara u čistom EV modu, uz nula potrošnje goriva i emisije gasova. Očekivani broj pređenih kilometara (WLTP standard) prelazi 60*, što je više od drugih konkurentnih plug-in SUV hibrida, uz to i više od 50 pređenih kilometara dnevno, što je evropski prosek u vožnji do posla i nazad.
Novi RAV4 Plug-in Hybrid očekuje se na tržištu u drugoj polovini 2020. godine.
https://blog.garaza.rs/rav4-plug-in-hyb ... e-hibrida/
Predstavlja vrhunac pete generacije RAV4 serije. To je varijanta koja je još jednom potvrdila istorijski status ove Toyote, kao jednog od najpopularnijih SUV vozila u Evropi, sa 120.000 porudžbina otkada je lansiran na tržište ranije ove godine, uključujući više od 105.000 hibrida (Zapadna Evropa).
Pozicija modela RAV4 Plug-in Hybrid, kao najboljeg iz RAV4 serije i predvodnika aktuelne serije hibridnih električnih vozila kompanije Toyota, bazira se na kombinaciji velike snage i visokih performansi, izuzetne efikasnosti, vrhunskih dinamičkih sposobnosti GA-K platforme i sjajnim mogućnostima upravljanja na putu i van njega, zahvaljujući standardnom AWD-i inteligentnom sistemu električnog pogona na sva četiri točka.
Iskustvom stečenim kroz razvoj dve generacije Prius Plug-in Hybrid modela, Toyota je ohrabrena da proizvede nov impresivan pogonski sklop za RAV4. S punom sistemskom izlaznom snagom od 306 DIN KS/225 kW*, ovaj RAV4 ima potencijal da ubrza do 100 km/h iz mesta za samo 6.2 sekunde*, tako pobeđujući svu konkurenciju na konvencionalni pogon. Pored toga, teži da zadovolji ekonomičnost emisije CO2 i potrošnje goriva na najbolji način u svojoj klasi: podaci o WLTP-standardu pre homologacije, kompanije Toyota, ukazuju na emisiju CO2 manju od 30 g/km*. Ovaj stepen nije nadmašio nijedan od aktuelnih D-segment plug-in AWD SUV hibrida.
Toyota je ulagala u napredak u performansama koje električna energija može da omogući, u cilju dostizanja značajnog povećanja izlazne snage, u poređenju sa standardnim RAV4 Hybridom. Razvijena je nova litijum-jonska baterija velikog kapaciteta i dodat pojačani konverter jedinici za kontrolu snage hibridnog sistema. Benzinski 2,5-litarski Hybrid Dynamic Force motor je isti kao i kod standardnog RAV4 Hybrida.
Rezultat nije samo efikasno ubrzanje iz stanja mirovanja. RAV4 Plug-in Hybrid će takođe imati mogućnost prelaska većeg broja kilometara u čistom EV modu, uz nula potrošnje goriva i emisije gasova. Očekivani broj pređenih kilometara (WLTP standard) prelazi 60*, što je više od drugih konkurentnih plug-in SUV hibrida, uz to i više od 50 pređenih kilometara dnevno, što je evropski prosek u vožnji do posla i nazad.
Novi RAV4 Plug-in Hybrid očekuje se na tržištu u drugoj polovini 2020. godine.
https://blog.garaza.rs/rav4-plug-in-hyb ... e-hibrida/
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
RAV4 Black Edition
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2019 Toyota RAV4
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- mironiko
- Postovi: 626
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: 2019 Toyota RAV4
Ali piano plastika na zaštitama rubova - pa zašto, zaboga?
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo