2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G22/G23) (G82/G83)
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Škk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
The new series 4 will be 6.2 cm longer, reaching 4.70 m. BMW will remove the camouflage in June and we can finally see the coupe, which will launch in October. It will be followed by the cabrio in spring 2021 and the four-door Gran Coupe in summer next year. The price? So far, BMW has asked for upgrade in the amount of 3,500 euros. Consequently, the 430i would cost around 49,150 euros and the M440i 66,350 (prices for Germany). Oh, and the basic version with 184 CV, 44,350 euros. ”
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Izašle zvanične slike. Malo bolje izgleda nego na ovim iznad ali i dalje aktuelna serija 4 lepsa
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Delija
- Postovi: 18943
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Ovo nije ni blagi uzas - gore je od toga
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- speedy stikis
- Postovi: 2103
- Pridružio se: 01 Jul 2016, 12:27
- Heineken
- Postovi: 6231
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Ovo vec postaje smesno
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Od napred lici na novi z4 a to mi uzivo uopste nije smesno.
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Kako je moglo biti
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Previše bi ličila na Osmicu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3809
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Sta ima veze. A i licili bi samo na slikama. Osmica je mnogo veca pojava uzivo nego na slikama, onako siroka, niska i dugacka, cetvorka nije takva. Od ovog cuda ja bukvalno ne mogu da se setim ruznijeg auta trenutno u proizvodnji.
Re: 2020 BMW Serija 4 Coupe/Cabriolet (G82/G83)
Ovo sto Nemci rade poslednjih godina, pre svega Mercedes i BMW je takvo izdrkavanje da to vise nema nikakvog smisla.
Mercedes ima toliko modela da mislim kad bih pitao radnika u prodajnom salonu ne bi uspeo da mi nabroji ni pola. Pocev od GLA, GLB, GLC, GLE varijacija, pa nadalje.
Ovi ih prate u stopu.
Na sve to poseban bezobrazluk su ovi radikalni redizajni, gde fejslift model zapravo vise izgleda kao novi model, a ne kao fejslift. Sto se moze videti kod FL e klase, evo sad i petice, a u najavi i S klase. I dovedu kupca u situaciju da plati neku S klasu preko 100.000 evra i za 2-3 godine ima zastareo model.
Ovaj G82/G83 je personifikacija svog tog besmisla koji ce im se, uveren sam, obiti o glavu. Neki manji proizvodjaci trenutno rade dosta pametnije.
Mercedes ima toliko modela da mislim kad bih pitao radnika u prodajnom salonu ne bi uspeo da mi nabroji ni pola. Pocev od GLA, GLB, GLC, GLE varijacija, pa nadalje.
Ovi ih prate u stopu.
Na sve to poseban bezobrazluk su ovi radikalni redizajni, gde fejslift model zapravo vise izgleda kao novi model, a ne kao fejslift. Sto se moze videti kod FL e klase, evo sad i petice, a u najavi i S klase. I dovedu kupca u situaciju da plati neku S klasu preko 100.000 evra i za 2-3 godine ima zastareo model.
Ovaj G82/G83 je personifikacija svog tog besmisla koji ce im se, uveren sam, obiti o glavu. Neki manji proizvodjaci trenutno rade dosta pametnije.