Rimac Nevera
Re: Rimac Nevera
Vjenčali se Katarina i Mate Rimac, iz crkve se odvezli u žutoj Neveri
https://www.index.hr/magazin/clanak/fot ... 92806.aspx
https://www.index.hr/magazin/clanak/fot ... 92806.aspx
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Rimac Nevera
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Rimac Nevera
Bas da vidimo u sledecem klipu kolko desetinki ce 2 miliona evra vise doneti.
U stvari vec znamo, brza je nevera celih 0.6-0.7 sekundi na 400 metara.
U stvari vec znamo, brza je nevera celih 0.6-0.7 sekundi na 400 metara.
Re: Rimac Nevera
Ovo se cekalo.
Jbt gde je granica, za 20 godina ima da idu 6 sekundi 1/4 mile.
Jbt gde je granica, za 20 godina ima da idu 6 sekundi 1/4 mile.
Re: Rimac Nevera
Koliko ga userava Nevera, tek se ovde vidi koja je razlika.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Rimac Nevera
Drkanje na ubrzavanja...bezveze
Re: Rimac Nevera
Razlika u ceni samo 20X.
- Saša
- Postovi: 13098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Rimac Nevera
Polako, čekamo Tesla roudster vs Rimac Nevera. Porodična limuzina starija par generacija protiv najnovijeg hyper sportskog automobila izrađenog od karbona i sa duplo većom snagom, nije baš za poređenje A i kod roudstera je razlika u ceni bar 10x tako da je taj Rimčev auto samo demonstrator tehnologije i predrkavanje za kolekcionare ništa drugo. Kada na sve to dodamo Teslin softver i mrežu punjača, ja glas dajem Tesli.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Rimac Nevera
Iako lici na stari model S, ovo je najnovija generacija koja je sad izasla.
Za tesla roadster najavljuju 8.8s na cetvrt milje i cenu od $200,000, naravno ako ikad bude izasao.
Za tesla roadster najavljuju 8.8s na cetvrt milje i cenu od $200,000, naravno ako ikad bude izasao.
- Saša
- Postovi: 13098
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Rimac Nevera
I dalje je to ista teška čelična karoserija (sa novim interijerom) plus duplo manje konja, kako se to uopšte može porediti da monokok karbonskom šasijom kod Nevere? A i pored svega Nevera je od Tesle Plaid brža za malo više od sekunde.... 20x više novca za jednu sekundu razlike?
Re: Rimac Nevera
To isto kažu ovi sa Golfom R kada naiđu na Lambo.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Rimac Nevera
Nema veze, jedan pokazuje ultimativni maksimum tehnologije, drugi pokazuje maksimum nečega što ipak deo običnih smrtnika može na neki način da isfinansira. Tesla i ima tu karakteristiku što su veoma pristupačni za to što se dobije, a to je tržište prepoznalo, i ne mogu da naprave koliko se naručuje, već više od decenije.
Druga stvar, za krajnjeg korisnika je sigurno Tesla mnogo zreliji proizvod od Rimca, gde će oni da naprave sve one softvere, senzore i AI, neće nikad.
Druga stvar, za krajnjeg korisnika je sigurno Tesla mnogo zreliji proizvod od Rimca, gde će oni da naprave sve one softvere, senzore i AI, neće nikad.
Re: Rimac Nevera
Bugatti Rimac krenuo s radom: Objavljena vlasnička struktura i koja će biti funkcija Mate Rimca
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualn ... a-15115179
Matična tvrtka Rimac grupe posljednjih mjeseci bildala temeljni kapital. Premašio 100 milijuna kuna! Rimac Technology nije ušao u okrilje Bugatti Rimca.
Krenula je s radom vodeća tvrtka za hiperautomobile na svijetu Bugatti Rimac d.o.o.. Spaja 112 godina tradicije Bugattija i deset godina tehnološke inovativnosti Rimac Automobila, proizvođača najbržeg električnog automobila na svijetu.
Nakon što je ugovorio posao života, preuzeo Bugatti, Mate Rimac od danas je službeno čelni čovjek nove tvrtke Bugatti Rimac d.o.o. Prema podacima Sudskog registra, tvrtka ima sjedište u Brezju u Svetoj Nedelji kod Zagreba, temeljni kapital od 55.000 kuna, samo jednu djelatnost - proizvodnju motornih vozila i trenutačno samo jednu osobu ovlaštenu za zastupanje - Matu Rimca. Međutim, iza šturog zapisa u Sudskom registru nalaze se veliki planovi.
Rimac je danas poslao priopćenje u kojem navodi da od sada njegova tvrtka Rimac Automobili skupa s Bugattijem službeno posluju pod istom tvrtkom Bugatti Rimac d.o.o.-om te da je ona, kako je najavljeno u srpnju kad je provedena akvizicija, sada dio Rimac grupe.
- Čast mi je što ću voditi ovu novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju, i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija - kaže Mate Rimac, izvršni direktor tvrtke Bugatti Rimac.
Nova tvrtka će, prema najavama iz srpnja, imati dva suvlasnika. Jedan je Porsche AG koji ima 45 posto udjela. Drugi je i većinski dioničar je Rimac grupa su udjelom od 55 posto.
Po svemu sudeći, Rimac grupa je zapravo postojeća tvrtka Rimac Automobili, koja je i formalno osnivač tvrtke Bugatti Rimac. Usto, prema priopćenju, Rimac grupa ima istu vlasničku strukturu kao i postojeći Rimac Automobili. Mate Rimac je pojedinačno najveći dioničar u grupi s 37 posto, a slijedi Porsche s 24 posto pa Hyundai s 12 posto i ostali dioničari s 27 posto udjela.
Mate Rimac naglašava da u Bugatti Rimac nije ušao R&D njegove dosadašnje tvrtke. To znači, u novoj tvrtki Bugatti Rimac nisu razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi. Sve ono po čemu je Rimčev startup poznat. Sve to će, najavljuje Rimac, biti odvojeno u zasebnu cjelinu Rimac Technology. S obzirom na to da će Rimac Technology biti u cijelosti u vlasništvu Rimac grupe pitanje je hoće li se taj dio poslovanja uopće odvojiti u zasebnu tvrtku.
U prilog tome da će baš postojeći pravni subjekt Rimac Automobili d.o.o. postati ono što se promovira kao Rimac grupa ide i podatak da je taj poslovni subjekt unazad nekoliko mjeseci dodatno dokapitaliziran. Njegov temeljni kapital sad je veći od 100 milijuna kuna. Trenutačno, tako ispada da Rimac grupa ima temeljni kapital od čak 107,1 milijun kuna.
- Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale. Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac - pojašnjavaju u Rimac grupi.
Mate Rimac kaže da je teško naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija.
- Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept - kaže Rimac.
Dodaje da su agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde.
- Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme - naglašava Mate Rimac, koji će uz Bugatti Rimac i Rimac grupu voditi i novu diviziju Rimac Technology.
Uz Rimca, u upravu tvrtke Bugatti Rimac će još troje ljudi. Generalni direktor Bugattija Christophe Piochon tako je postao glavni operativni direktor nove tvrtke. Njegovom pozicijom, tumače u Rimac grupu, jamči se nastavak operacija u Bugattijevoj tvornici u Molsheimu. Voditeljica kontrolinga u Porscheu Larissa Fleischer postala je glavna financijska direktorica, dok je glavni tehnološki direktor Rimac Automobila Emilio Scervo promoviran na tu istu funkciju u Bugatti Rimcu. Inače, Scervo je prethodno bio tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.
U Nazdornom odboru nove tvrtke dva člana imenovao je Porsche, kao strateški partner. I to su ni manje ni više nego predsjednik uprave Porschea Oliver Blume i zamjenik predsjednika i financijski direktor Porschea Lutz Meschke.
Oliver Blume, predsjednik uprave Porschea kaže da je ovo spajanje “savršeno rješenje” za sve uključene.
- Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje - kaže Blume.
Globalno sjedište kompanije Bugatti Rimac nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila u Svetoj Nedelji kod Zagreba. S vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus od 200.000 kvadrata, koji se također nalazi u Svetoj Nedelji, a koji bi trebao biti otvoren 2023. godine. Riječ je investiciji od 200 milijuna eura, a tamo će biti smještena i divizija Rimac Technology.
Bugatti Rimac je već sada tvrtka koja broji 435 zaposlenika. Njih 300 u Svetoj Nedelji i još 135 u Molsheimu u Francuskoj. U Rimac grupi dodaju da će njihov rad podržavati i 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu, koji će biti u sklopu njemačke podružnice tvrtke Bugatti Rimac.
U Rimac grupi navode da divizija Rimac Technology broji 900 zaposlenika pa će ukupan broj zaposlenih u Rimac Grupa uskoro biti veći od njih 1.300 na različitim lokacijama.
Lutz Meschke, član nadzornog odbora Bugatti Rimca i član uprave za financije i IT Porsche-a kaže da je uvjeren da su pronašli pravu mješavinu iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije.
- Zato sam vrlo optimističan. I budući da mi je projekt jako prirastao srcu, nastavit ću ga pomno i strastveno pratiti i u budućnosti - zaključuje Meschke.
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualn ... a-15115179
Matična tvrtka Rimac grupe posljednjih mjeseci bildala temeljni kapital. Premašio 100 milijuna kuna! Rimac Technology nije ušao u okrilje Bugatti Rimca.
Krenula je s radom vodeća tvrtka za hiperautomobile na svijetu Bugatti Rimac d.o.o.. Spaja 112 godina tradicije Bugattija i deset godina tehnološke inovativnosti Rimac Automobila, proizvođača najbržeg električnog automobila na svijetu.
Nakon što je ugovorio posao života, preuzeo Bugatti, Mate Rimac od danas je službeno čelni čovjek nove tvrtke Bugatti Rimac d.o.o. Prema podacima Sudskog registra, tvrtka ima sjedište u Brezju u Svetoj Nedelji kod Zagreba, temeljni kapital od 55.000 kuna, samo jednu djelatnost - proizvodnju motornih vozila i trenutačno samo jednu osobu ovlaštenu za zastupanje - Matu Rimca. Međutim, iza šturog zapisa u Sudskom registru nalaze se veliki planovi.
Rimac je danas poslao priopćenje u kojem navodi da od sada njegova tvrtka Rimac Automobili skupa s Bugattijem službeno posluju pod istom tvrtkom Bugatti Rimac d.o.o.-om te da je ona, kako je najavljeno u srpnju kad je provedena akvizicija, sada dio Rimac grupe.
- Čast mi je što ću voditi ovu novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će bez sumnje biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju, i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija - kaže Mate Rimac, izvršni direktor tvrtke Bugatti Rimac.
Nova tvrtka će, prema najavama iz srpnja, imati dva suvlasnika. Jedan je Porsche AG koji ima 45 posto udjela. Drugi je i većinski dioničar je Rimac grupa su udjelom od 55 posto.
Po svemu sudeći, Rimac grupa je zapravo postojeća tvrtka Rimac Automobili, koja je i formalno osnivač tvrtke Bugatti Rimac. Usto, prema priopćenju, Rimac grupa ima istu vlasničku strukturu kao i postojeći Rimac Automobili. Mate Rimac je pojedinačno najveći dioničar u grupi s 37 posto, a slijedi Porsche s 24 posto pa Hyundai s 12 posto i ostali dioničari s 27 posto udjela.
Mate Rimac naglašava da u Bugatti Rimac nije ušao R&D njegove dosadašnje tvrtke. To znači, u novoj tvrtki Bugatti Rimac nisu razvoj i proizvodnja baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih komponenti za električna vozila visokih performansi. Sve ono po čemu je Rimčev startup poznat. Sve to će, najavljuje Rimac, biti odvojeno u zasebnu cjelinu Rimac Technology. S obzirom na to da će Rimac Technology biti u cijelosti u vlasništvu Rimac grupe pitanje je hoće li se taj dio poslovanja uopće odvojiti u zasebnu tvrtku.
U prilog tome da će baš postojeći pravni subjekt Rimac Automobili d.o.o. postati ono što se promovira kao Rimac grupa ide i podatak da je taj poslovni subjekt unazad nekoliko mjeseci dodatno dokapitaliziran. Njegov temeljni kapital sad je veći od 100 milijuna kuna. Trenutačno, tako ispada da Rimac grupa ima temeljni kapital od čak 107,1 milijun kuna.
- Rimac Automobili i Bugatti nastavit će raditi kao zasebni brendovi i proizvođači, zadržavajući svoje proizvodne pogone u Zagrebu i Molsheimu, kao i distribucijske kanale. Rimac Technology će nastaviti s inovacijama, razvijajući sustave i tehnologije vozila za mnoge globalne proizvođače automobila, s primjenom tehnologije i u budućim modelima Bugatti i Rimac - pojašnjavaju u Rimac grupi.
Mate Rimac kaže da je teško naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija.
- Ono što svaka strana donosi na stol u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept - kaže Rimac.
Dodaje da su agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koje postavljaju nove standarde.
- Već smo krenuli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme - naglašava Mate Rimac, koji će uz Bugatti Rimac i Rimac grupu voditi i novu diviziju Rimac Technology.
Uz Rimca, u upravu tvrtke Bugatti Rimac će još troje ljudi. Generalni direktor Bugattija Christophe Piochon tako je postao glavni operativni direktor nove tvrtke. Njegovom pozicijom, tumače u Rimac grupu, jamči se nastavak operacija u Bugattijevoj tvornici u Molsheimu. Voditeljica kontrolinga u Porscheu Larissa Fleischer postala je glavna financijska direktorica, dok je glavni tehnološki direktor Rimac Automobila Emilio Scervo promoviran na tu istu funkciju u Bugatti Rimcu. Inače, Scervo je prethodno bio tehnički direktor u Aston Martinu, McLarenu, Mercedes AMG-u i Ferrariju.
U Nazdornom odboru nove tvrtke dva člana imenovao je Porsche, kao strateški partner. I to su ni manje ni više nego predsjednik uprave Porschea Oliver Blume i zamjenik predsjednika i financijski direktor Porschea Lutz Meschke.
Oliver Blume, predsjednik uprave Porschea kaže da je ovo spajanje “savršeno rješenje” za sve uključene.
- Zajedno stvaramo automobilsku tvrtku visokih performansi. Uspjeli smo pozicionirati tradicionalni brend Bugatti s njegovom karizmom za budućnost na način koji stvara vrijednost. Bugatti utjelovljuje fascinaciju i strast, a Rimac ima veliku inovativnu snagu i tehnološko znanje - kaže Blume.
Globalno sjedište kompanije Bugatti Rimac nalazi se u dosadašnjem sjedištu Rimac Automobila u Svetoj Nedelji kod Zagreba. S vremenom prijeći u nedavno najavljeni Rimac Campus od 200.000 kvadrata, koji se također nalazi u Svetoj Nedelji, a koji bi trebao biti otvoren 2023. godine. Riječ je investiciji od 200 milijuna eura, a tamo će biti smještena i divizija Rimac Technology.
Bugatti Rimac je već sada tvrtka koja broji 435 zaposlenika. Njih 300 u Svetoj Nedelji i još 135 u Molsheimu u Francuskoj. U Rimac grupi dodaju da će njihov rad podržavati i 180 ljudi na lokaciji Bugatti Engineeringa u Wolfsburgu, koji će biti u sklopu njemačke podružnice tvrtke Bugatti Rimac.
U Rimac grupi navode da divizija Rimac Technology broji 900 zaposlenika pa će ukupan broj zaposlenih u Rimac Grupa uskoro biti veći od njih 1.300 na različitim lokacijama.
Lutz Meschke, član nadzornog odbora Bugatti Rimca i član uprave za financije i IT Porsche-a kaže da je uvjeren da su pronašli pravu mješavinu iskustva i znanja, inovativne snage i timskog duha za menadžment nove kompanije.
- Zato sam vrlo optimističan. I budući da mi je projekt jako prirastao srcu, nastavit ću ga pomno i strastveno pratiti i u budućnosti - zaključuje Meschke.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Rimac Nevera
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...