Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
milosg
Postovi: 1496
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90
Lokacija: Beograd

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od milosg » 06 Dec 2023, 08:43

Na 50 bez kočenja i klime i moj xc90 ne troši mnogo 😂

Realnost je da su ove brojke gore bullshit za realnu upotrebu, posebno zimi.

kami
Postovi: 933
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od kami » 06 Dec 2023, 08:56

Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23315
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od Day Walker » 06 Dec 2023, 09:26

Uskoroćemo da vidimo domet Enyaq-a RS.
Nadam se da do Kraljeva mogu dobaciti :kezo:
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

kami
Postovi: 933
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od kami » 06 Dec 2023, 09:32

Ako ga voziš 200, dobacićeš.
Ako ga voziš po ograničenju, možda možeš i da se vratiš

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6775
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od ljuba » 06 Dec 2023, 09:47

pedalaš je napisao:
05 Dec 2023, 23:00
Bio bih iskreno zahvalan da mi neko objasni ovo WLTP deklarisanje dometa za električne automobile.
Primera radi, gore navedena Skoda-Enyaq-85x, za koju piše da verzija za 2024. ima domet od 538 km.
To vozilo ima bateriju od bruto 82 kWh (zato u nazivu i ima 85 :) ), a ona nudi iskoristivih 77 kWh.
Da bi sa 77 kWh prešli 538 km trebalo bi da sa ovim vozilom (koje prazno ima 2.200 kg) imate prosečnu potrošnju od 14,31 kWh/100 km.
To je čista budalaština. Objektivno nemoguće.
Pitaj bilo koju devojku da li bi na svoju profilnu sliku stavila "prosecnu" sliku :)

pedalaš
Postovi: 662
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od pedalaš » 06 Dec 2023, 11:20

kami je napisao:
06 Dec 2023, 08:56
Tačno, ali ovaj i to malo što potroši kočenjem motorom nadoknadi + ne troši ništa na semaforu. Gradska BG vožnja na oko 20C meni EV troši oko 11kWh

Sent from my SM-N9860 using Tapatalk
Ako nije tajna, koji ti to EV po gradu na +20 stepeni troši 11 kWh? Pitam iz najbolje namere. :)
Prešao sam sa malenim električnim Minijem (koji ima samo 1.365 kg ) par stotina km i kod njega šanse nije bilo po gradu za tih 11. Samo uz izuzetno cinculiranje na +20 (i bez ikakve upotrebe klime) je po gradu mogao da drži oko 12-12,5 kWh/100 km. A najčešće je držo na oko 13 kWh po gradu u tim idealnim vremenskim uslovima. Pri čemu uopšte nisam trkač. Čim je zahladilo, otišlo na 14,5-15.
A ova Škoda prazna ima 2.200 kg. Ta po gradu verovatno „pije“ bar 14-15 u idealnim vremenskim uslovima, a bar 17-18 kada je hladno. Mogu tek da zamislim kako na auto putu troši zbog svoje čeone površine. A kada je hladno ta će „po ograničenju“ (brzine) da bez problema predje iznad 25-26 kWh
Mislim da nije ni čudo da mnogi ljudi imaju averziju ka EV-u kada skoro svi prosto kao da se trude da im plasiraju očigledne bajke. Potcenjivanje zdravog razuma potencijalnih je često veoma kontraproduktivno.
Ne pišem ovo iznad samo na dušu Škode. Svih. Zato sam i pitao da mi neko objasni WLTP za električare. Gde je tu kvaka?
Znam gde je laž i prevara sa Plug-In-om i WLTP-om i kojom (legalnom) magijom (prevarom) se za njih deklarišu smešno male prosečne potrošnje ( od 1-1,5 litar u proseku za mešoviti ciklus ).
Ali, gde je kvaka sa (legalnom) prevarom oko WLTP deklaracija za EV ?

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21109
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od nidza » 06 Dec 2023, 11:31

Slika

https://www.auto-data.net/en/mini-hatch ... onic-46743

Combined fuel consumption (WLTP) 5.9-6.6 l/100 km

Podjednako nerealno kao i 5.9-6.6l za Cooper S.

Na testu je sigurno vozač koji daje sve od sebe da ima što nižu potrošnju u okvirima testa, a to niko nikad neće da radi u stvarnosti.

kami
Postovi: 933
Pridružio se: 28 Avg 2012, 16:25
Lokacija: bg

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od kami » 06 Dec 2023, 17:31

Bmw i3, egolf. Voznja NBGD bulevarima sa klimom off i voznjom po p.s. i bez korišćenja kočnica, kočenje isključivo motorom, moze da se spusti toliko. Neka moja svakodnevnica je 13-13.5, leti oko 15kWh kad jenbas toplo, ovih dana 20kWh. i3 mi je trošio od BG do Vršca i nazad uz vožnju do 80kmh ispod 10kWh, ali to realno nije voznja, više moje testiranje. E, ista takva su ova testiranja.



Evo Enyaqa u akciji.



Sent from my SM-N9860 using Tapatalk


Slika

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6775
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od ljuba » 06 Dec 2023, 19:28

https://www.autoreview.nl/autotests/id/ ... -onze-test

Sent from my SM-S906B using Tapatalk


Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45953
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Volkswagen ID4/Škoda Enyaq

Post od Geza » 17 Feb 2024, 21:15

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori