Measured in revolutions gained per second, the T.50 will achieve mind-boggling responsiveness, picking up at 28,400 revs per second (the F1 engine’s equivalent is around 10,000 revs per second). To put the T.50 figure into context, this means that its V12 can rev from idle to its 12,100rpm redline in 0.3 of a second. Another figure that sets a new benchmark and is unlikely to ever be surpassed with a road car.
Trebalo bi da bude izuzetan...ima mnogo lepih detalja i rešenja. U dizajnu je očigledno inspiracija bio LaFerrari i Lotus. Nadam se da će projekat da bude uspešan.
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 04 Avg 2020, 22:46
od HKS
Sve je podredjeno uzivanju u voznji. Svaka cast Gordon Murrayu.
Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 27 Avg 2020, 22:39
od Geza
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 21 Okt 2020, 19:46
od Geza
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 22 Feb 2021, 20:03
od Geza
T.50s Niki Lauda edition
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 16 Mar 2021, 13:32
od Geza
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 04 Jun 2021, 21:03
od Geza
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 04 Jun 2021, 23:12
od OMP
na prvim slikama gore me podseca na mclaren f1
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 05 Jun 2021, 23:30
od nidza
Očekivano, to mu je preteča i glavna inspiracija, ne samo vizuelno. Poprilično stvari je pokupio od F1, a najkarakterističnije su ventilator za silu prijanjanja i kabina sa 3 sedišta.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Re: Gordon Murray T.50
Poslato: 06 Jun 2021, 00:52
od starac vujadin
Ventilator dolazi od zabranjenog Brabham BT46 koji je dizajnirao Murray...kao što je dizajnirao McLaren.