BMW XM
Re: BMW XM
Imao sam baš gadnu averziju prema njegovom dizajnu kada se pojavio. Ali, vremenom mi je estetski baš legao (kao i mnoga druga kola koja su mi bila „odvratna“ u početnoj fazi). Posebno mi se dopao u enterijeru. Veoma lepo ide. A još lepše se čuje. V8 je ipak V8. Jeste da BMW ima M strujaše koji su i startniji od XM-a, ali, „atmosfera“ u XM-u je ipak neuporediva sa onom „Hans Zimmer muzikom“ za M strujaše.
Re: BMW XM
Hans Zimmer car, ne kapiram vezu?
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: BMW XM
To ti je čuveni BMW Iconic Sounds Electric za električne M modele BMW-a. Umesto zvuka motora Prisutan u Sport režimu, a delom (i drugačije) i u Comfort modu.
Re: BMW XM
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: BMW XM
Stvarno ja mislim da trenutno nema gadnijeg auta na ulicama.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14196
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: BMW XM
Serija 7 nije daleko.Kornjaca Rade je napisao:Stvarno ja mislim da trenutno nema gadnijeg auta na ulicama.
TapaT
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: BMW XM
Ona samo izgleda ko kineska kanta, nije bas toliko ruzna. A ovo ko kineski frankenstajn.
Re: BMW XM
Prelep je.
Re: BMW XM
Uzivo je premocan, bas se izdvaja
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: BMW XM
Jeste odmah znas ko ga vozi
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Sent from my SM-S906B using Tapatalk
Re: BMW XM
Farnastičan automobil. Imao sam prilike da ga mao provozam. Mnogo lepo ide, a još se lepše čuje.
Samo, jednu stvar ne razumem, zašto je delom na sajtu BMW-a u medjuvremenu malo promenjen način kako je deklarisana snaga elekotromora kod XM-a
Pre je pisalo:
Elektromotor [1][4]
Nominalna snaga 30 minuta u kW (KS)
145 (197)/ 57 (77)
Sada piše
Elektromotor [1][4]
Nominalna snaga 30 minuta u kW (KS)
145 (197)/ -
Obrisali su maksimalnu snagu posle 30 minuta. Onih 77 ks. Koja ukazuje da elektromotor posle 30 minuta nema više 197, već samo 77 ks, a sve to zbog "stanja baterije". Tj, nivoa njene napunjenosti.
I tu je sada samo "crtica". Pa se pitam, da li on i posle pola sata ima ukupnih sinergijskih 480 kW (653 ks) ili ima 120 ks manje ?
Pogotovo jer je za tu deklaraciju maksimalne sinergijske snage (kao i kod maksimalne snage EM-a), stavljena zvedica i dole napomena:
[10] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem (navedene nazivne vrednosti) i električnog pogona (do određene nazivne vrednosti). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.
Samo, jednu stvar ne razumem, zašto je delom na sajtu BMW-a u medjuvremenu malo promenjen način kako je deklarisana snaga elekotromora kod XM-a
Pre je pisalo:
Elektromotor [1][4]
Nominalna snaga 30 minuta u kW (KS)
145 (197)/ 57 (77)
Sada piše
Elektromotor [1][4]
Nominalna snaga 30 minuta u kW (KS)
145 (197)/ -
Obrisali su maksimalnu snagu posle 30 minuta. Onih 77 ks. Koja ukazuje da elektromotor posle 30 minuta nema više 197, već samo 77 ks, a sve to zbog "stanja baterije". Tj, nivoa njene napunjenosti.
I tu je sada samo "crtica". Pa se pitam, da li on i posle pola sata ima ukupnih sinergijskih 480 kW (653 ks) ili ima 120 ks manje ?
Pogotovo jer je za tu deklaraciju maksimalne sinergijske snage (kao i kod maksimalne snage EM-a), stavljena zvedica i dole napomena:
[10] Sastoji se od pogona motora sa unutrašnjim sagorevanjem (navedene nazivne vrednosti) i električnog pogona (do određene nazivne vrednosti). Električni pogon u zavisnosti od nivoa napunjenosti baterije.