2021 Renault Austral
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2021 Renault Austral
Renault predstavlja ambiciozni model u svojoj paleti SUV-ova: Novi Renault Austral. Njegova uloga će biti da pojača napore za osvajanje C segmenta koji predstavlja srž svetskog automobilskog tržišta. Novi Austral je deo tradicije „automobila za život“ i označava novi korak u ofanzivi C segmenta započetoj sa Meganom Conquestom i Novim Meganom E-TECH Electric sa nesumnjivo modernim pristupom. Cilj filozofije „Nouvelle Vague“ jest okrenuti marku da postane industrijsko merilo na području tehnologije, čiste energije i usluga.
Novi Renault Austral je prvi Renaultov model zasnovan na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse.
Šasija novog Australa je dostupna u dve verzije: sa torzionom osovinom za verzije sa upravljanjem na dva točka ili multi-link zadnjim vešanjem sa sistemom 4CONTROL Advanced za verzije sa upravljanjem na sva četiri točka.
Krug okretanja verzija sa upravljanjem na sva četiri točka iznosi svega 10,1 m pa je manevrisanje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!
Novi Renault Austral je dostupan sa paletom inovativnih elektrifikovanih motora kojom će pokriti sve vrste upotreba pri kojoj vozači neće morati da menjaju navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) sa maksimalnom snagom do 200 KS i sa dve opcije benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced i snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.
U Novom Australu će biti predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Reč je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namenjen vozilima više klase. Njegove prednosti su bolje performanse, veći užitak u vožnji kao i smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litarskim 3-cilindričnim motorom sa turbopunjačem kombinovanim sa električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litijum-jonskom baterijom i 7-stepenim menjačem. Razvija kombinovanu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenutna isporuka obrtnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, čime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna potpuno električnih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizuje nivo potrošnje goriva i nivo emisija CO2 (početne vrednosti potrošnje kreću se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) i odlikuje se jednim od najnižih troškova upotrebe u segmentu hibridnih SUV-ova
Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zameni dizel motor. Pogon kombinuje najnoviji 1,2-litarski trocilindrični benzinski turbomotor, 48 V litijum-jonsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog menjača, Novi Austral je udoban za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljem nivou u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešavanja na ovom pogonu su dovela do maksimalne energetske efikasnosti i 20 % manje potrošnje goriva u poredjenju sa potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora
Blagi hibridni motor je prvi nivo hibridizacije dostupne za Novi Austral. Bazira se na 1,3-litarskim četverocilindričnom benzinskom turbomotoru sa direktnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u saradnji sa Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litijum-jonska baterija. Motori sa dve opcije snage (140 KS i 160 KS) su kombinovani sa automatskim menjačem X-TRONIC, dok je verzija snage 140 KS dostupna i sa 6-stepenim ručnim menjačem. Verzija sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni obrtni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrednostima emisija CO2 (136 g/km) u mešovitom ciklusu vožnje.
https://www.garaza.rs/renault-predstavl ... 1638054566
Novi Renault Austral je prvi Renaultov model zasnovan na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse.
Šasija novog Australa je dostupna u dve verzije: sa torzionom osovinom za verzije sa upravljanjem na dva točka ili multi-link zadnjim vešanjem sa sistemom 4CONTROL Advanced za verzije sa upravljanjem na sva četiri točka.
Krug okretanja verzija sa upravljanjem na sva četiri točka iznosi svega 10,1 m pa je manevrisanje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!
Novi Renault Austral je dostupan sa paletom inovativnih elektrifikovanih motora kojom će pokriti sve vrste upotreba pri kojoj vozači neće morati da menjaju navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) sa maksimalnom snagom do 200 KS i sa dve opcije benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced i snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.
U Novom Australu će biti predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Reč je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namenjen vozilima više klase. Njegove prednosti su bolje performanse, veći užitak u vožnji kao i smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litarskim 3-cilindričnim motorom sa turbopunjačem kombinovanim sa električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litijum-jonskom baterijom i 7-stepenim menjačem. Razvija kombinovanu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenutna isporuka obrtnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, čime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna potpuno električnih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizuje nivo potrošnje goriva i nivo emisija CO2 (početne vrednosti potrošnje kreću se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) i odlikuje se jednim od najnižih troškova upotrebe u segmentu hibridnih SUV-ova
Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zameni dizel motor. Pogon kombinuje najnoviji 1,2-litarski trocilindrični benzinski turbomotor, 48 V litijum-jonsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog menjača, Novi Austral je udoban za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljem nivou u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešavanja na ovom pogonu su dovela do maksimalne energetske efikasnosti i 20 % manje potrošnje goriva u poredjenju sa potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora
Blagi hibridni motor je prvi nivo hibridizacije dostupne za Novi Austral. Bazira se na 1,3-litarskim četverocilindričnom benzinskom turbomotoru sa direktnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u saradnji sa Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litijum-jonska baterija. Motori sa dve opcije snage (140 KS i 160 KS) su kombinovani sa automatskim menjačem X-TRONIC, dok je verzija snage 140 KS dostupna i sa 6-stepenim ručnim menjačem. Verzija sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni obrtni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrednostima emisija CO2 (136 g/km) u mešovitom ciklusu vožnje.
https://www.garaza.rs/renault-predstavl ... 1638054566
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2021 Renault Austral
bas lep, samo mi je ime bez veze a ovaj novi logo nije los
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Čak je i beli OK, a obično bela boja prikaže mane...
TapaT
TapaT
- AleksandarAca
- Postovi: 769
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Lep je, meni licno lepsi od novog Nissana QQ, ali isto tako ocekujem i da ce mu cena biti "lepsa", cenim da ce bolje opremljeni primerci biti preko 35k.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Re: 2021 Renault Austral
U krugu fabrike.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2021 Renault Austral
Pored Citroena C5 Aircross
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
TapaT
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2021 Renault Austral
Početak proizvodnje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2021 Renault Austral
Grand Austral kao zamena za Espace.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- pedja
- član 001
- Postovi: 14187
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Evo i cena u Francuskoj
Ko želi da vidi komplean cenovnik i spisak opreme: https://cdn.group.renault.com/ren/fr/pr ... 5d61b9.pdf
TapaT
Ko želi da vidi komplean cenovnik i spisak opreme: https://cdn.group.renault.com/ren/fr/pr ... 5d61b9.pdf
TapaT