2022 Honda CR-V

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2022 Honda CR-V

Post od Delija » 12 Dec 2023, 10:10

Ne bih rekao da im je Srbija ciljano i iole bitno trziste.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19277
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: 2022 Honda CR-V

Post od Heinz » 12 Dec 2023, 10:10

Kao da njih zanima ovdašnja prodaja.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk


Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Postovi: 7070
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: 2022 Honda CR-V

Post od DukeNS » 21 Dec 2023, 11:01

@trojanac , kakav ti je u enterijeru u odnosu na prethodnika?

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45833
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2022 Honda CR-V

Post od Geza » 07 Jan 2024, 07:22

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

pedalaš
Postovi: 637
Pridružio se: 02 Okt 2023, 14:01

Re: 2022 Honda CR-V

Post od pedalaš » 07 Jan 2024, 14:22

Vrlo hrabar naslov.

Kaže na 12 :37 da je pozadi ravan, odnosno, da nemamo "transmisioni tunel jer zadnju osovinu pogoni elektromotor".

Ovaj hibridni CRV, mada je AWD, ima samo jedan pogonski elektromotor ( (isto kao i prethodna generacija u hibrid AWD izdanju), a nema dva (kao što dva pogonska EM-a ima RAV4 hibrid AWD ) i za prenos obrtnog momenta i snage do zadnje osovine ima kardansko vratilo (koje, naravno, ispod "ide" duž sredine kola), na isti način kao što je kardansko vratilo imao i prethodni CRV ( pa i kao nehibrid, tj, uz 1,5T ), a i prethodni CRV je pozadi imao potpuno ravan pod na sredini (pa i uz 1,5T).
Jedan pogonski EM ima i Kuga hibrid AWD.

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1962
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: 2022 Honda CR-V

Post od 123456 » 14 Mar 2024, 12:48

Nedavno sam imao prilike da probam novi eCR-V pa neki moji utisci...

Motor hibrid 135kw/184 KS, Elegance, 2WD.

Eksterijer meni izuzetno lep, enterijer klasičan japanski. S tim što je bas kvalitetno urađen i materijali deluju luksuznije. Iako je malo tvrdje trimovan, lepo upija rupe. Volan je direktan ali se za moj ukus teže okreće, volim lake volane. Vozački auto.

Inace izuzetno glasan, i na otvorenom i po gradu. I to na nekim normalnim brzinama, sto bas onako smeta. I buka vetra i motora. Motor je stalno u obrtajima, cak i kada dostigne brzinu. Nema onog laganog krstarenja. Stalno se čuje vrtenje ili zujanje u pozadini. Mene je zamorilo za manje od sat vremena, na dužem putu je to sigurno još izraženije.

Prostora dovoljno i napred i pozadi. Potrošnja na testu je bila nešto preko 8 l/100 km. Inace grafiku su mogli malo lepše da osmisle i stave malo veći ekran multimedije.

Ne znam šta je Ivan iz Testosterona testirao i kako ga je toliko nahvalio, pogotovo oko tišine.

Slika

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk






Korisnikov avatar
DukeNS
Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
Postovi: 7070
Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
Lokacija: Ravnica

Re: 2022 Honda CR-V

Post od DukeNS » 14 Mar 2024, 16:17

Kako ocenjuješ izradu i kvalitet unutrašnjosti u odnosu na tvoj Nisan?

Korisnikov avatar
123456
Postovi: 1962
Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
Lokacija: Slovenija

Re: 2022 Honda CR-V

Post od 123456 » 14 Mar 2024, 17:08

U nekim stvarima bolje, dok u drugim lošije.
Korišćeni su aluminijumski detalji u enterijeru, što ostavlja malo veći utisak luksuza. Kao kod Mazde recimo.
Dok je preostalih 90% enterijera od bas tvrde i grube plastike kao kod Kodiaqa. U Nissanu je tu kombinacija kože i dosta mekše plastike (kao da je iz silikona) i odaje mnogo bolji utisak i pod prstima i za oko. Mislim najviše na tablu i oplate vrata.

Definitivno stvar koja je mnogo bolja i lepša kod Nissan-a je infotainment. Rezolucija i brzina su tu negde, ali kod Honde previše prosto deluje. Još onaj mali ekran multimedije od 9" sa točkićem sa strane dok je kod Nissan-a 12". I mislio sam da je kod Nissan-a bas losa zadnja kamera dok nisam probao kod Honde.

Ali auto je pravi vozački i prosto te tera da ga gazis. Čak i mene koji vozim krajnje umereno. Nekom se to sviđa, nekom ne.

Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk





Odgovori