Elektromobil.
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... t_zoe.html
Renault Zoé
Renault Zoé
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Zoé
Bio bi bolji i uživo da su ga slikali u nekoj drugoj boji. Sad znamo kako će otprilike da izgleda i Clio 4.
Širim haos!
- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: Renault Zoé
Eksterijer moze da prodje, simpatican autic...
Enterijer je katastrofa... narocito ova kombinacija sivo/belo/plavo...
Centralna konzola je nekako previse jednostavna, prazna
Enterijer je katastrofa... narocito ova kombinacija sivo/belo/plavo...
Centralna konzola je nekako previse jednostavna, prazna
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
Re: Renault Zoé
Spolja deluje sasvim pristojno.Unutrasnjost je takodje ok,osim centralne konzole koja je totalno bezveze dizajnirana.
Re: Renault Zoé
RENAULT ZOE: U FRANCUSKOJ UZ SUBVENCIJU 5000 EURA
Na struju juri 135 km/h uz doseg do 210 km – stiže u jesen za prihvatljivih 15.700 eura
Renault Zoe je elektromobil koji je u serijskoj verziji premijerno pokazan početkom mjeseca na autosalonu u Ženevi. Dugačak je 410 cm, poput modela Clio, te se pokreće samo na struju. AC elektromotor snage 65 kW i momenta 220 Nm napaja se iz paketa litij-ionskih baterija kapaciteta 22 kWh, postiže 135 km/h (ograničeno radi štednje energije) te ima doseg 210 km.
Kao i svaki drugi električni automobil, tako ni Zoe tijekom vožnje ne proizvodi štetne plinove, ali ni zvuk. Zbog sigurnosti pješaka u serijskoj opremi je uređaj koji proizvodi umjetno stvoren zvuk koji upozorava da se približava vozilo.
Da se radi o vrhunskom high-tech proizvodu u koji je ugrađena najnaprednija električna tehnologija pokazuje i podatak kako je u Zoe ugrađeno šest svjetskih inovacija koje imaju premijeru, te 60 patentiranih inovacija. Prvi je model koji je opremljen Range OptimiZErom, sustavom koji optimizira doseg vozila u stvarnom prometu, bez obzira na uvjete vožnje.
Istovremeno, to je prvo električno vozilo koje se, zahvaljujući punjaču Chameleon, može puniti na raznim punjačima struje. Tako ovisno o tipu izvora struje, punjenje traje od pola do devet sati. Cijeli sustav punjenja strujom kod Zoe konstruiran je tako da podržava širi razvoj brzih postaja za punjenje, jednostavnijih i jeftinijih od klasičnih.
S obzirom kako je najbolnija točka današnjih električnih automobila njihova cijena, Renault Zoe je više nego ugodno iznenađenje, jer se početni model može kupiti već za relativno povoljnih 15.700 eura. Ova iznenađujuće niska cijena za električni automobil vrijedi u Francuskoj, koja kupnju ovog automobila subvencionira s 5000 eura.
Tako početni model Renault Zoe Life u Francuskoj košta 15.700 eura, a serijski je opremljen Renaultovim multimedijalnim tabletom i automatskim klima uređajem. U ponudi su i bogatije opremljene verzije Zoe Zen i Zoe Intens koje u Francuskoj koštaju od 17.500 eura. Kupci Zoe iznajmljuju bateriju po cijeni od 79 eura mjesečno.
Prvi primjerci u europskim prodajnim salonima očekuju se tijekom jeseni, ali se ovaj električni automobil već može rezervirati putem interneta na http://www.renault-ze.com.
Na struju juri 135 km/h uz doseg do 210 km – stiže u jesen za prihvatljivih 15.700 eura
Renault Zoe je elektromobil koji je u serijskoj verziji premijerno pokazan početkom mjeseca na autosalonu u Ženevi. Dugačak je 410 cm, poput modela Clio, te se pokreće samo na struju. AC elektromotor snage 65 kW i momenta 220 Nm napaja se iz paketa litij-ionskih baterija kapaciteta 22 kWh, postiže 135 km/h (ograničeno radi štednje energije) te ima doseg 210 km.
Kao i svaki drugi električni automobil, tako ni Zoe tijekom vožnje ne proizvodi štetne plinove, ali ni zvuk. Zbog sigurnosti pješaka u serijskoj opremi je uređaj koji proizvodi umjetno stvoren zvuk koji upozorava da se približava vozilo.
Da se radi o vrhunskom high-tech proizvodu u koji je ugrađena najnaprednija električna tehnologija pokazuje i podatak kako je u Zoe ugrađeno šest svjetskih inovacija koje imaju premijeru, te 60 patentiranih inovacija. Prvi je model koji je opremljen Range OptimiZErom, sustavom koji optimizira doseg vozila u stvarnom prometu, bez obzira na uvjete vožnje.
Istovremeno, to je prvo električno vozilo koje se, zahvaljujući punjaču Chameleon, može puniti na raznim punjačima struje. Tako ovisno o tipu izvora struje, punjenje traje od pola do devet sati. Cijeli sustav punjenja strujom kod Zoe konstruiran je tako da podržava širi razvoj brzih postaja za punjenje, jednostavnijih i jeftinijih od klasičnih.
S obzirom kako je najbolnija točka današnjih električnih automobila njihova cijena, Renault Zoe je više nego ugodno iznenađenje, jer se početni model može kupiti već za relativno povoljnih 15.700 eura. Ova iznenađujuće niska cijena za električni automobil vrijedi u Francuskoj, koja kupnju ovog automobila subvencionira s 5000 eura.
Tako početni model Renault Zoe Life u Francuskoj košta 15.700 eura, a serijski je opremljen Renaultovim multimedijalnim tabletom i automatskim klima uređajem. U ponudi su i bogatije opremljene verzije Zoe Zen i Zoe Intens koje u Francuskoj koštaju od 17.500 eura. Kupci Zoe iznajmljuju bateriju po cijeni od 79 eura mjesečno.
Prvi primjerci u europskim prodajnim salonima očekuju se tijekom jeseni, ali se ovaj električni automobil već može rezervirati putem interneta na http://www.renault-ze.com.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Renault Zoé
Jel samo mene neopisivo podseca na 208? xD
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Renault Zoé
I mene bocne linije pomalo podsecaju ...NexT je napisao:Jel samo mene neopisivo podseca na 208? xD